quote:Op zondag 4 januari 2009 03:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Kankergezwel Israel heeft helemaal niks geleerd van Hitler.
Zie 1948, 1967 en 1973 voor hoe dat zal aflopenquote:Op zondag 4 januari 2009 03:17 schreef Meki het volgende:
Van mij part mag de derde wereldoorlog nu los komen om Israel keihard een lesje te leren
Tja en vervolgens worden die raketten vanuit Gaza city en andere bevolkingscentra gelanceerd. Dan zijn ze nog niets opgeschoten. Het heeft gewoon geen zin voor Israël om dit te doen. Ze versterken support voor Hamas (terwijl ze proberen die support te breken door zo toe te slaan) en ze kunnen nooit die raketten uitbannen.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:14 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident, want anders kwam Hamas niet aan het aantal van 45 zetels via de kiesdistricten.
Maar ik denk dat het doel van Israël niet de dood van zoveel mogelijk Hamas strijders is, maar het neutraliseren/overnemen van de lanceerposities van waaruit de Israëlische burgerbevolking al jarenlang wordt bestookt.
jouw 3e wereld oorlog zal ook het eind van jouw bestaan in europa betekenen. als je dat overhebt voor die hamas spreekt boekdelen.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:17 schreef Meki het volgende:
Van mij part mag de derde wereldoorlog nu los komen om Israel keihard een lesje te leren
Daar gaan we weer: geef kritiek op Israel en je bent opeens een Hamas-supporter.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel als ze burgers al tijden van te voren waarschuwen. en dat doen ze. rondlopen is kanonnenvlees. laat dat nou net de bedoeling zijn van die heerlijke hamas van jullie.
En ik wou net Dolf Jansen gaan kijken.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil ik net gaan slapen komt Meki online
En dan, -edit- nee. De hele wereld laat een geschiedenis nogmaals herhalen.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jouw 3e wereld oorlog zal ook het eind van jouw bestaan in europa betekenen. als je dat overhebt voor die hamas spreekt boekdelen.
ja, het geven van een waarschuwing is dus wel een excuus voor hamasleden die je uit je huizen haalt en je op een plein zet dat gebombardeerd gaat worden zonder dat piloten dat zien.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daar gaan we weer: geef kritiek op Israel en je bent opeens een Hamas-supporter.
En het geven van een waarschuwing is dus geen excuus. Vooral niet als je zelf ook nog eens alle grenzen hebt afgesloten, en al helemaal niet als je kennelijk niet eens weet wat je bombardeert.
quote:Op zondag 4 januari 2009 03:18 schreef Meki het volgende:
[..]
http://sabbah.biz/mt/arch(...)ont-want-you-to-see/
Kijk eens even hier naartoe !!
Je moet die beelden, hoe verschrikkelijk ze ook zijn, wel in een groter kader proberen te plaatsen. Het bespelen van de media is tegenwoordig zo belangrijk geworden. Het is ook geen geheim dat veel foto's geënsceneerd zijn. Ik kan me nog altijd een foto van een stenengooier herinneren die de wereld overging.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:40 schreef John.Milton het volgende:
Alle beelden die door Israëlische en Palestijnse zijde getoond worden zijn vaak gewoon pure propaganda om te laten zien hoe slecht de andere partij wel niet is. Hoe verschrikkelijk de beelden ook zijn, je moet je wel realiseren dat het inzetten van deze beelden tegenwoordig steeds belangrijker wordt.
Naar mijn weten schuwt Hamas het ook niet om zich slim onder de lokale bevolking te bewegen, daardoor krijg je altijd burgerslachtoffers. Oorlog verloopt nooit netjes volgens het boekje en er bestaan geen regels hoe je netjes oorlog kunt voeren
Die tactieken worden al tientallen jaren gebruikt.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, het geven van een waarschuwing is dus wel een excuus voor hamasleden die je uit je huizenhalen en je op een plein zetten dat gebombardeerd gaat worden zonder dat piloten dat zien.
Waar zijn de vernietigingskampen dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 03:20 schreef Meki het volgende:
[..]
En dan, jullie hebben niks geleerd van de tweede wereldoorlog, de hele wereld laat een geschiedenis nogmaals herhalen.
ja en nu is het ineens een probleem van israel? de joden in antwerpen en de ambasades in europa?quote:Op zondag 4 januari 2009 03:23 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Die tactieken worden al tientallen jaren gebruikt.
Het is een probleem van oorlog.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en nu is het ineens een probleem van israel? de joden in antwerpen en de ambasades in europa?
Waar komt dit verhaal eigenlijk vandaan en hoe kan ik dat controleren?quote:Op zondag 4 januari 2009 03:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm. Israel probeert burgersslachtoffer te voorkomen door te waarschuwen welke plaatsen zullen worden aangevallen. Vervolgens stuurt Hamas vrouwen en kinderen naar deze plekken toe.
Dit soort beelden hoeft nu niet geënsceneerd te worden. Bij zo'n grote aanval op zo'n klein en dichtbevolkt gebied krijg je altijd dit soort situaties.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:22 schreef John.Milton het volgende:
[..]
[..]
Je moet die beelden, hoe verschrikkelijk ze ook zijn, wel in een groter kader proberen te plaatsen. Het bespelen van de media is tegenwoordig zo belangrijk geworden. Het is ook geen geheim dat veel foto's geënsceneerd zijn. Ik kan me nog altijd een foto van een stenengooier herinneren die de wereld overging.
Absoluut, het zal de komende weken erger worden en alle schuld ligt bij Israelquote:Op zondag 4 januari 2009 03:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en nu is het ineens een probleem van israel? de joden in antwerpen en de ambasades in europa?
Het zou iets te mooi zijn dat er zo'n ultiem militair en politiek doel behaald zou worden met deze operatie. Het gevolg van de niet uit te bannen mortier- en raketbeschietingen op Israëlische burgers is dat er geen vrede komt en het toekomstperspectief voor de Palestijnse Gazanen amper verbeterd gaat worden.quote:Op zondag 4 januari 2009 03:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja en vervolgens worden die raketten vanuit Gaza city en andere bevolkingscentra gelanceerd. Dan zijn ze nog niets opgeschoten. Het heeft gewoon geen zin voor Israël om dit te doen. Ze versterken support voor Hamas (terwijl ze proberen die support te breken door zo toe te slaan) en ze kunnen nooit die raketten uitbannen.
Ik ontken nergens dat er doden vallenquote:Op zondag 4 januari 2009 03:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Ontken het gewoon maar hoor, ontken gelijk de honderden doden.
Dat is makkelijker dan de Joodse tactiek van ontkennen.
Boekje van Luyendijk gelezen?quote:Op zondag 4 januari 2009 03:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Ontken het gewoon maar hoor, ontken gelijk de honderden doden.
Dat is makkelijker dan de Joodse tactiek van ontkennen.
Zelfs als dat zo zou zijn (en het klinkt als propaganda) dan nog is het 0,0 een excuus voor Israël om burgers te doden. Ik hoef toch hopelijk niet uit te leggen dat massamoord op ongewapende en onschuldige burgers fout is? Israëlische burgers mogen toch ook niet vermoord worden? Of bestaat er op dat gebied een verschil tussen Palestijnse en Israëlische burgers?quote:Op zondag 4 januari 2009 03:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, het geven van een waarschuwing is dus wel een excuus voor hamasleden die je uit je huizen haalt en je op een plein zet dat gebombardeerd gaat worden zonder dat piloten dat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |