Inhoudelijk ? Een Palestijnse of zelfs maar Arabische staat op dat grondgebied heeft nooit bestaan. Het is altijd ofwel Joods, ofwel Turks ofwel Engels bezit geweest. Wat geeft de zogenaamde Palestijnen dan méér het recht dan de Joden om daar een staat op te eisen eigenlijk ? Reageer daar maar eens op ...quote:Op zondag 4 januari 2009 05:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nog een tip: stop eens met het generaliseren van een hele groep mensen. Reageer eens inhoudelijk in plaats van telkens de moslims erbij te halen, en iedereen een haatmoslim te noemen.
Feit is dat de Palestijnen er al honderden jaren wonen. De Israeliers hebben illegaal grond geannexeerd die tot de Palestijnen behoort. Misschien dat Israel dat maar eens onder ogen moet zien.quote:Op zondag 4 januari 2009 05:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Inhoudelijk ? Een Palestijnse of zelfs maar Arabische staat op dat grondgebied heeft nooit bestaan. Het is altijd ofwel Joods, ofwel Turks ofwel Engels bezit geweest. Wat geeft de zogenaamde Palestijnen dan méér het recht dan de Joden om daar een staat op te eisen eigenlijk ? Reageer daar maar eens op ...
Wat is er niet van waar ?quote:Op zondag 4 januari 2009 05:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nog een tip: stop eens met het generaliseren van een hele groep mensen. Reageer eens inhoudelijk in plaats van telkens de moslims erbij te halen, en iedereen een haatmoslim te noemen.
Dat Israel in dat gebied gehaat wordt hebben ze volledig aan zichzelf te danken. Bovendien zijn het niet alleen de Palestijnen die haat met hun meedragen. Genoeg Joodse kolonisten die erop uit zijn om de Palestijnen voorgoed te vernietigen.quote:Op zondag 4 januari 2009 05:07 schreef rja het volgende:
[..]
Wat is er niet van waar ?
Voor veel moslims zijn zelfmoordaanslagen en die flut raketten doodnormaal als op Israël aankomt.
De haat is belangrijker !
Dat is een van de grote oorzaken van dit conflict.
De Palestijnen hebben die grond nooit gehad. Meer nog die bestaan zelfs niet als volk. Dat heeft geen enkele historie ...quote:Op zondag 4 januari 2009 05:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Feit is dat de Palestijnen er al honderden jaren wonen. De Israeliers hebben illegaal grond geannexeerd die tot de Palestijnen behoort. Misschien dat Israel dat maar eens onder ogen moet zien.
quote:Op zondag 4 januari 2009 05:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De Palestijnen hebben die grond nooit gehad. Meer nog die bestaan zelfs niet als volk. Dat heeft geen enkele historie ...
Ach ja ?quote:Op zondag 4 januari 2009 05:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat Israel in dat gebied gehaat wordt hebben ze volledig aan zichzelf te danken. Bovendien zijn het niet alleen de Palestijnen die haat met hun meedragen. Genoeg Joodse kolonisten die erop uit zijn om de Palestijnen voorgoed te vernietigen.
Hoezo ? Palestina was in de tijd die jij opgeeft tot 1948 Brits grondgebied. Evenzeer zoals bv Schotland dat nog vandaag is. Er was toen géén Palestijns grondgebied. Maar Brits. En Palestijnen bestaan niet als historisch volk. Die hebben zichzelf na de oprichting van Israël uitgevonden ...quote:
Terrorisme tegen Israel? Leg eens uit?quote:Op zondag 4 januari 2009 05:18 schreef rja het volgende:
[..]
Ach ja ?
En daarom is terrorisme tegen Israël acceptabel ?
Hamas heeft wat vredes iniatieven getorpedeerd, met aanslagen.
Hamas wil geen vrede.
In 2001, na de aanslagen op 11 september had Al Quada heel wat aanhangers onder de moslims in de wereld, maar daarover denken de meesten nu anders over.
Kun je zien, waar haat toe leid, terrorisme als legaal middel zien !
Hoe wil je die zelfmoordaanslagen en die flut raketten anders noemen ?quote:Op zondag 4 januari 2009 05:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Terrorisme tegen Israel? Leg eens uit?
De Islam is vredig en is tegen geweld ... tegen Moslims ... tegen niet-Moslims is alles geoorloofd ...quote:Op zondag 4 januari 2009 05:22 schreef rja het volgende:
[..]
Hoe wil je die zelfmoordaanslagen en die flut raketten anders noemen ?
Tegen Israël is alles geoorloofd toch ?
Elke burger is een legitiem doel toch ?
Een Israelische burger die zich eigenlijk op Palestijns grondgebied begeeft is voor mij geen onschuldige burger, maar een bezetter. En wat doe je met bezetters? Die probeer je met alles wat je in huis hebt te verdrijven.quote:Op zondag 4 januari 2009 05:22 schreef rja het volgende:
[..]
Hoe wil je die zelfmoordaanslagen en die flut raketten anders noemen ?
Tegen Israël is alles geoorloofd toch ?
Elke burger is een legitiem doel toch ?
Ja, ik zag het ook al op CNN.quote:Op zondag 4 januari 2009 05:23 schreef Recce het volgende:
De IDF gebruikt een maf soort wapen. Het ontploft boven de grond en komt neer als een soort kegel vanuit die ontploffing, maar vrij sloom. Het lijkt een soort clusterbrandbom. Ik heb het vannacht al een paar keer gezien en ook nu net, in het licht, dus het is geen fakkel om dingen te belichten.
Waarom eigenlijk ? Heb ik als Vlaming ook het recht elke Waal hier als een bezetter te zien ofzo ?quote:Op zondag 4 januari 2009 05:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een Israelische burger die zich eigenlijk op Palestijns grondgebied begeeft is voor mij geen onschuldige burger, maar een bezetter. En wat doe je met bezetters? Die probeer je met alles wat je in huis hebt te verdrijven.
Waar zijn jou vriendjes uit Iran dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 03:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar ondertussen laat jij en de hele westen wel een massamoord toe op een volk zonder wapens.
http://www.terrorismawareness.org/what-really-happened/quote:Op zondag 4 januari 2009 05:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Van haat moslim tot een jodenhater. What next? Altijd hetzelfde argument die mensen zoals jij gebruiken. Ik haat geen Joden. Ik heb zelfs Joodse kennissen die in Israel woonachtig zijn en waar ik goed bevriend mee ben. En jij weer.
Nu zag ik wel kleine flitsjes op de grond. Ik hoop niet dat het clustermunitie is, dat zou bijzonder smerig zijn om te gebruiken in zo'n dichtbevolkt gebied.quote:
Wat een bullshit, als je zo redeneert zou elke allochtoon hier dus niet thuishoren.quote:Op zondag 4 januari 2009 05:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een Israelische burger die zich eigenlijk op Palestijns grondgebied begeeft is voor mij geen onschuldige burger, maar een bezetter. En wat doe je met bezetters? Die probeer je met alles wat je in huis hebt te verdrijven.
Elk volk zou eigenlijk recht moeten hebben op een eigen stukje land. Wat Israël aangaat zou dat eigenlijk aan Italië moeten behoren. Als je dat land ziet als erfgenaam van het Romeinse rijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 05:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Inhoudelijk ? Een Palestijnse of zelfs maar Arabische staat op dat grondgebied heeft nooit bestaan. Het is altijd ofwel Joods, ofwel Turks ofwel Engels bezit geweest. Wat geeft de zogenaamde Palestijnen dan méér het recht dan de Joden om daar een staat op te eisen eigenlijk ? Reageer daar maar eens op ...
Dat bedoel ik. Maar ik zie geen Vlamingen raketten afvuren op Wallonië hoor ... Geen Schotten op Engeland, en zelfs de Basken bellen nog op voorhand voor een bom van hen ontploft ...quote:Op zondag 4 januari 2009 05:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Elk volk zou eigenlijk recht moeten hebben op een eigen stukje land. Wat Israël aangaat zou dat eigenlijk aan Italië moeten behoren. Als je dat land ziet als erfgenaam van het Romeinse rijk.
Lijkt het hier op?quote:Op zondag 4 januari 2009 05:23 schreef Recce het volgende:
De IDF gebruikt een maf soort wapen. Het ontploft boven de grond en komt neer als een soort kegel vanuit die ontploffing, maar vrij sloom. Het lijkt een soort clusterbrandbom. Ik heb het vannacht al een paar keer gezien en ook nu net, in het licht, dus het is geen fakkel om dingen te belichten.
Tja bellen met Israël heeft geen zin doen toch wat ze zelf willen. Maar wat echt triest is dat de het altijd de gewone burgers zijn die het slachtoffer worden. En dat kan lang duren voor dat mensen wijs worden kijk maar naar Ierland.quote:Op zondag 4 januari 2009 05:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar ik zie geen Vlamingen raketten afvuren op Wallonië hoor ... Geen Schotten op Engeland, en zelfs de Basken bellen nog op voorhand voor een bom van hen ontploft ...
Wat is het verschil met de Vlamingen die bellen met de Walen , de Basken die bellen met de Spanjaarden of de Schotten die bellen met de Engelsen dan ???quote:Op zondag 4 januari 2009 05:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tja bellen met Israël heeft geen zin ze doen toch wat ze zelf willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |