Mooi neemt Hezbollah de macht over Libanon.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:13 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Hezbollah is inderdaad de actor in Libanon met de meeste politieke (en in het zuiden ook sociaal-maatschappelijke) macht.
Ik denk ook niet dat het eenvoudig zal zijn die militaire doelen te behalen om daarmee aantoonbaar te maken dat de operatie geslaagd is.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank voor je informatie. Alhoewel ik de reactie van Israël kan begrijpen (een regering moet hun burgers beschermen), kan ik niet begrijpen wat Israël ermee denkt te bereiken om op deze schaal de Gazastrook aan te pakken. Ik zie alleen maar negatieve gevolgen.
vertel. je geeft me wel van allerlei namen zoals sukkel en kneusje, maar je denkt serieus dat ik mee ga doen op het museumplein met moslims en linksradicalen? ik vertel liever hier mijn mening en waar heb jij gister gezien dat ik geen gelijk heb? voordat ik je namen zou gaan geven die betrekking hebben op jouw domme posts.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, jij bent hier de nummer 1 deskundige op dit gebied. Je posts van gisteren lieten al zien dat je er eigenlijk geen flikker van weet.
de enige reden dat ze nog bestaan is dankzij israel. die zijn humaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nou, tot nu toe lijken al dat soort organisaties alleen maar sterker te worden van aanvallen door Israël. Het voorbeeld van Hezbollah heb ik al gegeven, maar Hamas was ooit ook maar een klein onbelangrijk clubje. Dat veranderde toen Israël ze de kop probeerde in te drukken wat Hamas steeds populairder maakte onder de Palestijnen.
Eigenlijk kun je stellen dat extremistische organisaties zich geen grotere supporter zouden kunnen wensen dan Israël. Een "seal of disapproval" van Israel is voor dat soort clubjes bijna een garantie voor succes.
Dat gaat niet zomaar gebeuren. Misschien moet je dat artikel uit de Volkskrant eens lezen; klik.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:18 schreef rja het volgende:
[..]
Mooi neemt Hezbollah de macht over Libanon.
En verklaart Israël de oorlog uit naam van geheel Libanon ?
Dat willen ze toch ?
Wat denk je dan, dat er met Libanon gebeurd ?
Wat hij zegt; en de meeste posts heb ik al verwijderd nu, want leeghalen zou teveel lege posts onder elkaar inhouden. Zullen we het persoonlijke medeuserbash achterwege laten? Die vecht je maar op een andere plek uitquote:Op zondag 4 januari 2009 04:21 schreef Elfletterig het volgende:
Er wordt weer veel te veel gebasht in dit topic. Is het nou echt niet mogelijk om een discussie te voeren zonder elkaar uit te schelden voor alles wat los en vast zit?
Gewoon stelletje terroristen in een regering, die de vernietiging van Isreal wil.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:22 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat gaat niet zomaar gebeuren. Misschien moet je dat artikel uit de Volkskrant eens lezen; klik.
Terroristen omdat ze bereid zijn hun land te verdedigen?quote:Op zondag 4 januari 2009 04:27 schreef rja het volgende:
[..]
Gewoon stelletje terroristen in een regering, die de vernietiging van Isreal wil.
Dan kan alleen in het Midden Oosten, de haat voor Isreal en het Westen is belangrijker.
Terrorisme is doodnormaal voor veel de moslims in de wereld.
Vragen ze ook nog af, waarom de relatie met niet moslims zo slecht is, voor wie dit onacceptabel is.
Die raketten hebben geen militaire waarde, zo zijn onnauwkeurig als de pest, gewoon om terreur te zaaien en hun haat voor Israël te bevredigen !quote:Op zondag 4 januari 2009 04:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Terroristen omdat ze bereid zijn hun land te verdedigen?
Nee. Die raketten zijn er om zichzelf tegen Israel te verdedigen. Dat het flutraketten zijn die niet of nauwelijks wat aanrichten ben ik met je eens. Maar niet iedereen wordt gesteund door Amerika.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:35 schreef rja het volgende:
[..]
Die raketten hebben geen militaire waarde, zo zijn onnauwkeurig als de pest, gewoon om terreur te zaaien en hun haat voor Israël te bevredigen !
Die flut raketten zijn de oorzaak van de oorlogen in Libanon en Gaza ?
Is dit waard ?
Als je, ja zegt, is de haat voor Israël belangrijker dan de burgers in Gaza en Libanon !
Wat voor verdedigende werking hebben die flut raketten ?quote:Op zondag 4 januari 2009 04:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee. Die raketten zijn er om zichzelf tegen Israel te verdedigen. Dat het flutraketten zijn die niet of nauwelijks wat aanrichten ben ik met je eens. Maar niet iedereen wordt gesteund door Amerika.
Probeer me geen woorden in mijn mond te leggen die ik niet heb gebruikt.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:41 schreef rja het volgende:
[..]
Wat voor verdedigende werking hebben die flut raketten ?
Je wilt toch oorlog met Israël ?
Je zou blij moeten zijn !
Het is oorlog !
Je bent er voor dat Hamas en - Hezbollah - die flut raketten op Israël schieten !quote:Op zondag 4 januari 2009 04:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Probeer me geen woorden in mijn mond te leggen die ik niet heb gebruikt.
Wat je altijd krijgt :quote:Op zondag 4 januari 2009 04:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nou, tot nu toe lijken al dat soort organisaties alleen maar sterker te worden van aanvallen door Israël. Het voorbeeld van Hezbollah heb ik al gegeven, maar Hamas was ooit ook maar een klein onbelangrijk clubje. Dat veranderde toen Israël ze de kop probeerde in te drukken wat Hamas steeds populairder maakte onder de Palestijnen.
Eigenlijk kun je stellen dat extremistische organisaties zich geen grotere supporter zouden kunnen wensen dan Israël. Een "seal of disapproval" van Israel is voor dat soort clubjes bijna een garantie voor succes.
precies. hij is gewoon een pure jodenhater. er zijn wel meer mensen op fok! die dat zijn en er prima mee wegkomen.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:45 schreef rja het volgende:
[..]
Je bent er voor dat Hamas en - Hezbollah - die flut raketten op Israël schieten !
Gewoon een grondrecht voor haat moslims zoals jij, om hun haat voor Israël te bevredigen ?
En Iran en Syrie stoppen die terroristen vol met wapens.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat je altijd krijgt :
Israël valt aan
drukt de Islamitische organisatie militair bijna de kop in
internationale druk op Israël
die stoppen het offensief en trekken zich terug
Islamitische organisatie claimt de overwinning en krijgt extra aanhang ...
Nu ben ik zelfs een haat moslim? Ik ben geen moslim, laat staan dat ik een heel volk haat. Misschien is het beter als je voortaan niet zo snel je conclusie trekt.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:45 schreef rja het volgende:
[..]
Je bent er voor dat Hamas en - Hezbollah - die flut raketten op Israël schieten !
Gewoon een grondrecht voor haat moslims zoals jij, om hun haat voor Israël te bevredigen ?
Moslims in deze wereld zijn zo vol van haat !quote:Op zondag 4 januari 2009 04:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd. zodra je een humaan bestand aankondigd denken moslims, zo barbaars als ze zijn, dat je verloren hebt.
je moet echt elke moslim doden wil je zeker zijn van je winst. net als kakkerlakken en ratten. als je er daar een van vergeet, dan zijn ze het volgend jaar verdubbeld.
of nee, zo mag je natuurlijk niet denken, maar het is wel zo.
Van haat moslim tot een jodenhater. What next? Altijd hetzelfde argument die mensen zoals jij gebruiken. Ik haat geen Joden. Ik heb zelfs Joodse kennissen die in Israel woonachtig zijn en waar ik goed bevriend mee ben. En jij weer.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. hij is gewoon een pure jodenhater. er zijn wel meer mensen op fok! die dat zijn en er prima mee wegkomen.
Nog een tip: stop eens met het generaliseren van een hele groep mensen. Reageer eens inhoudelijk in plaats van telkens de moslims erbij te halen, en iedereen een haatmoslim te noemen.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:59 schreef rja het volgende:
[..]
Moslims in deze wereld zijn zo vol van haat !
Dat ze terrorisme acceptabel vinden, de haat is belangrijker.
Haat levert haat op ?
Doodnormaal toch om die flut raketten op Israël af te vuren, om bijvoorbeeld jouw haat voor Israël te bevredigen !
Natuurlijk mag je zo niet denken , maar militair gezien heb je gelijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 04:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd. zodra je een humaan bestand aankondigd denken moslims, zo barbaars als ze zijn, dat je verloren hebt.
je moet echt elke moslim doden wil je zeker zijn van je winst. net als kakkerlakken en ratten. als je er daar een van vergeet, dan zijn ze het volgend jaar verdubbeld.
of nee, zo mag je natuurlijk niet denken, maar het is wel zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |