SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik zou gaan voor Anniek Pheifer of Sebastiaan Labrie.quote:Op zondag 4 januari 2009 08:40 schreef Joene het volgende:
Op voorhand zou ik zeggen Froukje Jansen of Rick Engelkes is de mol.
Ik hoop t... dan is ze tenminste lang te zienquote:
Dat kan ook juist een reden zijn om hem WEL de mol te laten zijn, omdat het dan onwaarschijnlijker is en dergelijke!quote:Op zondag 4 januari 2009 10:32 schreef PM-girl het volgende:
Sebastiaan Labrie sluit ik zelf een beetje uit als mol, omdat hij teveel een Dennistype is en die was vorig jaar de mol
quote:Op zondag 4 januari 2009 08:03 schreef borisz het volgende:
Mol gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 januari 2009 06:53 schreef kenwel het volgende:
mijn personen die kans maken mol te zijn: Vivienne, Froukje en Vera bij de vrouwen en bij de mannen Sebastian en Hans.
De massa heeft toch altijd gelijk? Dan is er nu al een duidelijke Mol en Winnaar uit de Prono statistieken te halenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:23 schreef marcodej het volgende:
[..]Er is natuurlijk al zoveel over te zeggen.
Litteken denk ik. Zal wel een keer zijn gevallen tijdens het turnenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef Meddo het volgende:
Wat heeft Froukje met haar rechter (voor ons linkse) wenkbrauw?
Dat heb ik destijds niet gezien van Schotlandquote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef Meddo het volgende:
Hopen dat het een beetje op de serie in Schotland lijkt.. die was echt bazenlijk
Moeilijk hoor, zoeken in een topiclijstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef Duizendpootje het volgende:
zou de persoon die op pagina 7 een topic dicht gooit misschien in de laatste post een link naar het nieuwe topic willen zetten?
Dank u.
Dat weet je nog niet zeker als zij de mol is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
Hier komt mijn eerste theorie
Ierland staat bekend als het land van de 40 tinten groen en wie draagt er waarschijnlijk de hele serie een groene ring?
[ afbeelding ]
zij is dus de mol iemand die je niet zo snel verdenkt.
Ik vind haar haar opvallender eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
Ierland staat bekend als het land van de 40 tinten groen en wie draagt er waarschijnlijk de hele serie een groene ring?
[ afbeelding ]
Misschien elke aflevering een ander groen kledingstuk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
[ afbeelding ]
Twee dingen:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
[ afbeelding ]
Wie staat er trouwens op het shirt van Vivienne?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
[ afbeelding ]
De serie speelt zich wel degelijk af in Ierland. Noord-Ierland is ook Ierlandquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:30 schreef Irving het volgende:
[..]
Twee dingen:
1) De serie speelt zich niet af in Ierland
2) Jouw beredenering is dus: Paula Udondek -> Groene ring -> Groen -> 40 tinten groen -> (Ierland ->) Noord-Ierland -> Mol?![]()
Kdenk wel dat ze de Mol is overigens óf ze gaat er vroeg uit, maar kvind deze link nog niet erg overtuigend -.- Los daarvan is het wel een opvallende ring
Ja ik heb er ook weer zin inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef CarOnline het volgende:
Wat heerlijk!
Ik heb er zó ongelovelijk veel zin in, zeker na die leuke serie van vorig jaar
Inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef Mr_DG het volgende:
Viviënne van den Assem,![]()
hoop dat ze lang in de serie blijft.![]()
Kan je BVN-tv ontvangen? Daar begint WIDM om 21.00 uur namelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef ElYefe het volgende:
Heb ik morgenavond om half 7 tentamenHopen dat ik op tijd klaar ben
Noord-Ierland hoort nog steeds bij Groot-Brittannië. Je weet dat daar oorlog om is gevoerd, hè?quote:Op woensdag 7 januari 2009 05:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De serie speelt zich wel degelijk af in Ierland. Noord-Ierland is ook IerlandDaarom staat dat Noord erbij, om het te onderscheiden van de republiek Ierland.
Nee helaas, hopen dat ik voor half 9 thuis ben, maar ben er bang voor.. Anders gewoon op ug of even op laten nemen en wachtenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kan je BVN-tv ontvangen? Daar begint WIDM om 21.00 uur namelijk.
Anniek is leukerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef Mr_DG het volgende:
Viviënne van den Assem,![]()
hoop dat ze lang in de serie blijft.![]()
Hmmm, het hoort nog steeds bij het Verenigd Koninkrijk (= iets anders dan GB), maar goed, wat je bedoelt te zeggen klopt natuurlijk. Noord-Ierland is géén Ierland, hoe jammer veel Ieren dat ook vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Noord-Ierland hoort nog steeds bij Groot-Brittannië. Je weet dat daar oorlog om is gevoerd, hè?
Als je lid wordt van de AVRO krijg je een DVD met daarop wat hoogtepunten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:44 schreef Urquhart het volgende:
Zei PJH nu iets over dvd's van de vorige series bij 3FM net? Ik dacht zoiets te verstaan.
quote:Exclusieve MolDVD hebben?
Ben jij een echte Molfan? Zorg dan nu dat je de compilatie DVD Wie is de Mol? bemachtigt met de allerbeste opdrachten van 8 seizoenen op een rij. Deze DVD is nergens te koop, maar exclusief voor AVRO-leden. Dus aarzel niet. Word lid voor ¤6,- en kies de Wie is de Mol DVD als welkomstgeschenk!
Dennis Weeningquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:20 schreef cptmarco het volgende:
wie was vorig jaar ook al weer de Mol, ik kan er maar niet opkomen...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:51 schreef Tharalom het volgende:
Joehoe heb er zin aan! Enigste programma waarvoor ik thuisblijf!
Boeiend!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Enige.
Zin aan is overigens ook geen correct taalgebruik.
Zou zo maar eens kunnen, ook echt zo'n kandidate die weinig durftquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:56 schreef widmfan7 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Paula Udondek de eerste afvaller wordt. Toen ze haar interviewden zei ze: de mol? oh ja het is zo'n tijd geleden dat het is opgenomen ik was het weer vergeten
quote:
Of dat is gewoon geacteerd, net zoals Milouskaquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:56 schreef widmfan7 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Paula Udondek de eerste afvaller wordt. Toen ze haar interviewden zei ze: de mol? oh ja het is zo'n tijd geleden dat het is opgenomen ik was het weer vergeten
Yeah, weet niet wat ik daarvan moet denken. Op WIDM.com werd al bedacht dat zíj misschien bij aankomst in N-Ierland de mol zouden kiezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hebben jullie dit al gehoord/gelezen?
De Secret Mole Society
http://community.avro.nl/forums/p/13306/377130.aspx
Ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef -SG- het volgende:
Dit ga ik volgen.
Vanavond begint het he.
Had trouwens bij de vorige vanaf de eerste aflevering door wie het was.. Maar hij deed het wel goed
Had met mijn familie een weddenschap afgesloten (¤5,00 PP ofzoquote:
Goedzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Had met mijn familie een weddenschap afgesloten (¤5,00 PP ofzo).. En ik had gewonnen
.
We zijn maar met z'n 4e thuis.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:02 schreef Tabloid het volgende:
En hoeveel had je bij elkaar gewonnen?
Dat maakt het juist nóg leukerquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:55 schreef karoltje het volgende:
Jammer dat ze al die onzin uit de kast halen. Net als die stomme jokers en deelnemers laten mollen voor vrijstellingen. WIDM is leuker zonder al die toeters en bellen!
Ray niet, maar hij is er wel: Wie is de mol Prono 2009 - Aflevering #1quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:32 schreef Svensational het volgende:
Gaat Ray weer een prono opzetten?
Dat expres mollen was echt zo achterlijk vorig jaar, bijna iedereen leek dat te doen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:55 schreef karoltje het volgende:
Jammer dat ze al die onzin uit de kast halen. Net als die stomme jokers en deelnemers laten mollen voor vrijstellingen. WIDM is leuker zonder al die toeters en bellen!
Dat is het grootste nadeel van BN-ers, die spelen niet voor het geldquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat expres mollen was echt zo achterlijk vorig jaar, bijna iedereen leek dat te doen.
Wie is de mol Prono 2009 - Aflevering #1quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:32 schreef Svensational het volgende:
Verdomd, was ik het bijna vergeten! Wist helemaal niet dat het nu al zou beginnen
!
Gaat Ray weer een prono opzetten?
Dankquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ray niet, maar hij is er wel: Wie is de mol Prono 2009 - Aflevering #1
Bedankt voor het doorgeven hequote:
Psst:quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedankt voor het doorgeven he!
quote:
Jij heet geen Steve tochquote:
Nee, dat niet.quote:
Die muzikale hints hebben mij sowieso nooit geholpen met het raden van de mol. Totaal nutteloos voor mij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:09 schreef Cee het volgende:
Vanmiddag op 3fm was Hans Schiffers aan de telefoon bij Coen & Sander. Die gaat nu als muzikale hint een liedje draaien dat verwijst naar degene die afvalt, C&S draaiden alvast een muzikale hint voor vanavond. Ze zeiden dat op 1.12 van het liedje de verwijzing het duidelijkst is. Het was Krezip met 'Go to sleep' en rond de tijd die ze aangaven, werd er 'storm' gezongen.
Dus...het is een hint of ze zaten gewoon een beetje te kloten met z'n allen omdat Dennis Storm ook BNN is en ik zit me nu al gek te maken met dit stomme stomme spel.![]()
Ik denk het laatste.
Alles voor het spel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat expres mollen was echt zo achterlijk vorig jaar, bijna iedereen leek dat te doen.
Ik ging er vanuit dat iemand als jijquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedankt voor het doorgeven he!
Ze woont wel in hetzelfde gehucht.quote:
Of het is een mollenstreekquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:19 schreef Irving het volgende:
Nog wat filmpjes van persconferenties
In de eerste vind ik Paula een beetje verklappen dat ze er vroeg uitgaat -.-
Hint over de volgende afvaller geloof ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:15 schreef Tabloid het volgende:
Ik neem aan dat morgen gewoon een muzikale hint is op radio 2?
Dennis deed vorig jaar als enige een actie om het geld te behouden. Toen had ik nog niet door dat hij het was.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is het grootste nadeel van BN-ers, die spelen niet voor het geld
Ik krijg nog steeds nachtmerries van Nadja Hupscher als nep-mol... die verneukte echt het spelquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:35 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dennis deed vorig jaar als enige een actie om het geld te behouden. Toen had ik nog niet door dat hij het was.
Ondanks BN'ers blijft het toch een leuk programma, misschien omdat er B-acteurs meedoen en andere halfbekende mensen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds nachtmerries van Nadja Hupscher als nep-mol... die verneukte echt het spel
Dennis gaat er uit denk ik danquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:09 schreef Cee het volgende:
Vanmiddag op 3fm was Hans Schiffers aan de telefoon bij Coen & Sander. Die gaat nu als muzikale hint een liedje draaien dat verwijst naar degene die afvalt, C&S draaiden alvast een muzikale hint voor vanavond. Ze zeiden dat op 1.12 van het liedje de verwijzing het duidelijkst is. Het was Krezip met 'Go to sleep' en rond de tijd die ze aangaven, werd er 'storm' gezongen.
Dus...het is een hint of ze zaten gewoon een beetje te kloten met z'n allen omdat Dennis Storm ook BNN is en ik zit me nu al gek te maken met dit stomme stomme spel.![]()
Ik denk het laatste.
Volgensmij zijn ze de eerste aflevering best hoog altijdquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
Spannend hoor..... Ben benieuwd wat de kijkcijfers zijn.... Ik heb iig een aantal mensen weten over te halen om ook te kijken.....
Echt hequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef Nouk het volgende:
Dat je zo'n zin kan hebben in een tv programma![]()
.
Dat heb ik dus ook, en dat heb ik met maar heel weinig programma's.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef Nouk het volgende:
.
Echt he, ik ga nu voor de tv zitten en goed opletten zodat ik straks bij de nabespreking hier iets ontzettends slims kan opmerken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heWe zijn verslaafd en we zijn er trots op!
![]()
XD Haha!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt he, ik ga nu voor de tv zitten en goed opletten zodat ik straks bij de nabespreking hier iets ontzettends slims kan opmerken..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Haha!
Ik belde mn moeder net nog even om dr eraan te herinneren en ze zei: ja ik wilde je net ook nog bellen om het te zeggen!!!! Zij is ook helemaal enthousiast
Indd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op de site van de avro staat de afvaller al plus dagboek en hints![]()
![]()
Dit is pas het derde seizoen dat ik kijk, maar idd... ik was helemala blij toen ik er vanmiddag achter kwam dat het nog moest beginnen. Ik was al bang dat ik weer de helft gemist had omdat ik nooit tv gidsen check.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef Nouk het volgende:
.
Wat een blunderquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Eens kijken of het klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Er is nog geen Mol gekozenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef Anneloortje het volgende:
wat is dat voor vraag?????/
Wil jij de mol zijn?
Mwah de hints zijn gewoon letterlijk dingen uit de aflevering. Niet leuk en nu is de boel offline.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Eens kijken of het klopt.
Je weet namelijke maar nooit met WIDM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door rubbereend op 08-01-2009 20:45:25 ]
Inderdaad! WIDM is leuk!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:39 schreef rubbereend het volgende:ben zo blij dat het weer begonnen is
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sjesus, hou je mond danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door rubbereend op 08-01-2009 20:45:38 ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:Hou dan je kop lul of zet het in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door rubbereend op 08-01-2009 20:45:48 ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ben jij een onwijze kneus zeg!
[ Bericht 5% gewijzigd door rubbereend op 08-01-2009 20:45:58 ]
WTF is een spoiler?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hou dan je kop lul of zet het in een spoiler.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:fijn dat je het meldtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
thx ..... kneus..quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wahaha ....is de afvaller van vandaag! Staat al op de site van de Avro!
[ spoiler ]quote:
Pauperquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
was ik mee bezig, maar fijn dat iedereen het ook meteen quote, lekker handigquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Edit dan ook de quotes ff
Hoe kan ik nou weten dat zoiets niet mag?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Levert zoiets niet gewoon een ban op tegenwoordig... kutactie
Vind dat te voor de hand liggend,is er niet een connectie tussen storm en een van de andere deelnemers.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:09 schreef Cee het volgende:
Ik denk het laatste.
Daar zou ik ook voor stemmen. Dit ga je toch niet in zo'n topic zettenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Levert zoiets niet gewoon een ban op tegenwoordig... kutactie
Het zal wel een truc zijn....quote:
Je snapt toch ook wel dat dat niet leuk isquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weten dat zoiets niet mag?
Wellicht omdat je een iq hebt dat hoger ligt dan 10... oh nee dat was nu net het probleemquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wist niet dat jullie zo "Mol" minded waren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat dat niet leuk is
Ik was niet zo stom dus ik voel me niet aangesprokenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was ik mee bezig, maar fijn dat iedereen het ook meteen quote, lekker handig
Je bent toch niet achterlijk..quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die ziet er uitquote:
Jah, idd ja. 3 op Reisquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Froukje en Sebastian presenteren toch hetzelfde programma
we zitten er speciaal voor in dit topicquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wist niet dat jullie zo "Mol" minded waren.
Wat een lauwe reactie....maar goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we zitten er speciaal voor in dit topic
maargoed laten we het gewoon weer over de uitzending hebben en het niet verraden voor diegene die het nog niet weten
Ik zou het niet eens proberenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wow, zou me moeilijk lijken mn hoofd in de plooi te houden.
Op snelle auto's zitten die toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe niet alsof je dat niet weet man
tis niet mijn subforum dus. Ik heb het even doorgegeven aan de mods van hier. Verder heeft het weinig zin om er nog verder over in discussie te gaan lijkt me.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een lauwe reactie....maar goed
Oh god jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet bij Rick Engelkes nog elke keer aan die walgelijk slechte kutreclames denken "Je moet iets later komen met je tekst"
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:56 schreef rubbereend het volgende:
Aniek, Froukje en Vivienne![]()
hopelijk blijven ze er lang in.
Aniek had ik mooier in mijn hoofd zitten moet ik zeggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:56 schreef rubbereend het volgende:
Dennis stond ook bij t groene graffity stukquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze als eerste drie eruit gaan, dan kunnen we het spel volgen zonder hinderlijke afleidingen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:56 schreef rubbereend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |