Wie is de mol Prono 2009 - Aflevering #1quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:32 schreef Svensational het volgende:
Verdomd, was ik het bijna vergeten! Wist helemaal niet dat het nu al zou beginnen
!
Gaat Ray weer een prono opzetten?
Dankquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ray niet, maar hij is er wel: Wie is de mol Prono 2009 - Aflevering #1
Bedankt voor het doorgeven hequote:
Psst:quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedankt voor het doorgeven he!
quote:
Jij heet geen Steve tochquote:
Nee, dat niet.quote:
Die muzikale hints hebben mij sowieso nooit geholpen met het raden van de mol. Totaal nutteloos voor mij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:09 schreef Cee het volgende:
Vanmiddag op 3fm was Hans Schiffers aan de telefoon bij Coen & Sander. Die gaat nu als muzikale hint een liedje draaien dat verwijst naar degene die afvalt, C&S draaiden alvast een muzikale hint voor vanavond. Ze zeiden dat op 1.12 van het liedje de verwijzing het duidelijkst is. Het was Krezip met 'Go to sleep' en rond de tijd die ze aangaven, werd er 'storm' gezongen.
Dus...het is een hint of ze zaten gewoon een beetje te kloten met z'n allen omdat Dennis Storm ook BNN is en ik zit me nu al gek te maken met dit stomme stomme spel.![]()
Ik denk het laatste.
Alles voor het spel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat expres mollen was echt zo achterlijk vorig jaar, bijna iedereen leek dat te doen.
Ik ging er vanuit dat iemand als jijquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedankt voor het doorgeven he!
Ze woont wel in hetzelfde gehucht.quote:
Of het is een mollenstreekquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:19 schreef Irving het volgende:
Nog wat filmpjes van persconferenties
In de eerste vind ik Paula een beetje verklappen dat ze er vroeg uitgaat -.-
Hint over de volgende afvaller geloof ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:15 schreef Tabloid het volgende:
Ik neem aan dat morgen gewoon een muzikale hint is op radio 2?
Dennis deed vorig jaar als enige een actie om het geld te behouden. Toen had ik nog niet door dat hij het was.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is het grootste nadeel van BN-ers, die spelen niet voor het geld
Ik krijg nog steeds nachtmerries van Nadja Hupscher als nep-mol... die verneukte echt het spelquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:35 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dennis deed vorig jaar als enige een actie om het geld te behouden. Toen had ik nog niet door dat hij het was.
Ondanks BN'ers blijft het toch een leuk programma, misschien omdat er B-acteurs meedoen en andere halfbekende mensen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds nachtmerries van Nadja Hupscher als nep-mol... die verneukte echt het spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |