Dennis gaat er uit denk ik danquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:09 schreef Cee het volgende:
Vanmiddag op 3fm was Hans Schiffers aan de telefoon bij Coen & Sander. Die gaat nu als muzikale hint een liedje draaien dat verwijst naar degene die afvalt, C&S draaiden alvast een muzikale hint voor vanavond. Ze zeiden dat op 1.12 van het liedje de verwijzing het duidelijkst is. Het was Krezip met 'Go to sleep' en rond de tijd die ze aangaven, werd er 'storm' gezongen.
Dus...het is een hint of ze zaten gewoon een beetje te kloten met z'n allen omdat Dennis Storm ook BNN is en ik zit me nu al gek te maken met dit stomme stomme spel.![]()
Ik denk het laatste.
Volgensmij zijn ze de eerste aflevering best hoog altijdquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
Spannend hoor..... Ben benieuwd wat de kijkcijfers zijn.... Ik heb iig een aantal mensen weten over te halen om ook te kijken.....
Echt hequote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef Nouk het volgende:
Dat je zo'n zin kan hebben in een tv programma![]()
.
Dat heb ik dus ook, en dat heb ik met maar heel weinig programma's.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef Nouk het volgende:
.
Echt he, ik ga nu voor de tv zitten en goed opletten zodat ik straks bij de nabespreking hier iets ontzettends slims kan opmerken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heWe zijn verslaafd en we zijn er trots op!
![]()
XD Haha!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt he, ik ga nu voor de tv zitten en goed opletten zodat ik straks bij de nabespreking hier iets ontzettends slims kan opmerken..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Haha!
Ik belde mn moeder net nog even om dr eraan te herinneren en ze zei: ja ik wilde je net ook nog bellen om het te zeggen!!!! Zij is ook helemaal enthousiast
Indd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op de site van de avro staat de afvaller al plus dagboek en hints![]()
![]()
Dit is pas het derde seizoen dat ik kijk, maar idd... ik was helemala blij toen ik er vanmiddag achter kwam dat het nog moest beginnen. Ik was al bang dat ik weer de helft gemist had omdat ik nooit tv gidsen check.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef Nouk het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |