Ohhh, maar ik zag 'm nu pas. Kan het niet tot 20.29 zoals vorig jaar? Please?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef Meddo het volgende:
De prono is gesloten.
77 mensen hebben een voorspelling gedaan, dit is 9 meer als in de eerste prono van vorig jaar.
Als 1e afvaller wordt Paula het vaakst genoemd (17x) en Hans en Viviënne en minst (2x).
Hallo. Wat doe je? Ik sluit de prono, en ik geef de uitslagen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:00 schreef Meddo het volgende:
De prono is gesloten.
77 mensen hebben een voorspelling gedaan, dit is 9 meer als in de eerste prono van vorig jaar.
Als 1e afvaller wordt Paula het vaakst genoemd (17x) en Hans en Viviënne en minst (2x).
Je hebt in de OP 8 uur gezegdquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hallo. Wat doe je? Ik sluit de prono, en ik geef de uitslagen.
Ja! Toch tot 20.29 he?!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:04 schreef Piles het volgende:
Meddo, wat doe je![]()
Tegan doet de prono en die sluit zodra het programma begint
De finale wordt gespeeld door 3 mensen: De Mol, de winnaar en de verliezerquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef rene90 het volgende:
Wat word bedoeld met "verliezer", waarvan?
Ooh ja dat was het...even snel wijzigen dan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
De finale wordt gespeeld door 3 mensen: De Mol, de winnaar en de verliezer
De OP zal nog wel aangepast worden neem ik aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
In de OP staat 20.00 uur blijkbaar
Maar vorig jaar was het gewoon 20.29 uur...
En dat dus.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:16 schreef Svensational het volgende:
20 uur is natuurlijk ook achterlijk, gewoon 20.29 doen.
Nog even een aanpassing op het nippertje:quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:57 schreef -ladybird- het volgende:
Ik doe ook weer mee!
Mol = Rick Engelkes
Winnaar = Vivienne van den Assem
Verliezer = Jon van Eerd
1e afvaller = Froukje Jansen
Moeilijk zeg om nu te voorspellen!!
Wat is er mis met 20.29?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
Ok. 20:25 is echt het laatste. Nu is hij echt dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef Tegan het volgende:
En Meddo, als je nog een keer zoiets doet, dan sluit ik je uit van deelname.
Ik ben de organiseerder, ik maak de regels, en als iemand ze breekt mag ik ze van deelname uitsluiten. En je hoeft helemaal niet kinderachtig te gaan doen. Als je normale argumenten hebt mag je ze gerust PMen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:36 schreef Meddo het volgende:
[..]
![]()
Misschien handig om in het volgende de topic de OP aan te passen:
- De regels zoals ik, Tegan, ze heb bedacht kunnen te allen tijde worden aangepast mocht ik, Tegan, me daartoe geroepen voelen.
- Het is een ieder verboden om waarnemingen, statistieken en/of andere bevindingen met inhoudelijke betrekking op de prono te posten. De uitzondering hier op ben ik, Tegan.
- Moch ik, Tegan, besluiten om iemand uit te sluiten van deelname, dan hoef ik, Tegan, hier aan niemand verantwoording over af te leggen. Uitsluitsel van deelname kan een ieder op gelegd worden en ik, Tegan, kan dit zonder opgave van reden doen. De aanleidingen tot uitsluitsel van deelname worden niet opebaar gemaakt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag je doen als jij hem organiseert.quote:
Vertel mij maar welke regel ik overtreden hebquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben de organiseerder, ik maak de regels, en als iemand ze breekt mag ik ze van deelname uitsluiten. En je hoeft helemaal niet kinderachtig te gaan doen. Als je normale argumenten hebt mag je ze gerust PMen.
Je bent een deelnemer die mensen verward door te doen alsof je de organisatie doet. Dat alleen is al een overtreding hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:52 schreef Meddo het volgende:
[..]
Vertel mij maar welke regel ik overtreden heb
Alsof ik de organisatie doe? Ik post om 20 uur dat het af is omdat dit in de OP staat. Als jij mensen deze eerste aflevering wat langer wil laten stemmen moet je dat van te voren kenbaar maken, al was het maar een post in dit topic.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je bent een deelnemer die mensen verward door de toen alsof je de organisatie doet. Dat alleen is al een overtreding hoor.
Nee, WIDM 2009 #3 - We zijn begonnen!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wordt dit het centrale 'Mol' topic?
Ja, die komt in het volgende topic.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Moet deze dicht?
De tussenstand moet niet in de topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |