Dit is het prono topic!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:43 schreef Weaut het volgende:
In potentie is het een heel leuk programma, maar dan moet de mol wel flink wat streken uitgehaald hebben. Die Inge die afgelopen keer mol was (dacht ik) was wel het dieptepunt.
Je kunt het ook op uitzendinggemist.nl kijken als je weer in Nederland bent (dacht ik).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:58 schreef Hapertje het volgende:
Wij zijn donderdag onderweg van de States naar Nederland. Wanneer is de herhaling, weet iemand dat?
Ja maar ik wil het op mijn televisie zien en niet op mijn computer!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:16 schreef Nuna het volgende:
[..]
Je kunt het ook op uitzendinggemist.nl kijken als je weer in Nederland bent (dacht ik).
Ik wil mijn lijst veranderen, ik weet namelijk 99,9% procent wie de mol isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:05 schreef JOO het volgende:
De Mol =Dennis storm
Winnaar =Anniek Pheifer
Verliezer =Viviënne van den Assem
Afvaller (1) = Vera Mann
Nu al?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:46 schreef JOO het volgende:
[..]
Ik wil mijn lijst veranderen, ik weet namelijk 99,9% procent wie de mol is
Heb je geen familie hier die voor jou kan opnemen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het op mijn televisie zien en niet op mijn computer!
Durf je daar je inboedel voor in te zetten bij een gokkantoor?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:46 schreef JOO het volgende:
[..]
Ik wil mijn lijst veranderen, ik weet namelijk 99,9% procent wie de mol is
De Mol =Paula Udondek
Winnaar =Viviënne van den Assem
Verliezer =Hans Schiffers
Afvaller (1) = Vera Mann
Hij zegt toch ook niet 100%.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik ben dan geen fan van dit programma, maar hoe kan je NU al in godsnaam voor 99% weten wie de mol is?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik ben dan geen fan van dit programma, maar hoe kan je NU al in godsnaam voor 99% weten wie de mol is?
Er bestaat een minieme kans dat hij over insider-information beschikt dankzij AVRO-contacten alhoewel dat weer onwaarschijnlijk lijkt aangezien de boetes en represailles naar het schijnt niet mis zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef 7eVeNL het volgende:
Hij heeft het volgens mij gebaseerd op zijn theorie die hij in het centrale topic postte -.-quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef 7eVeNL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |