Je kunt het ook op uitzendinggemist.nl kijken als je weer in Nederland bent (dacht ik).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 03:58 schreef Hapertje het volgende:
Wij zijn donderdag onderweg van de States naar Nederland. Wanneer is de herhaling, weet iemand dat?
Ja maar ik wil het op mijn televisie zien en niet op mijn computer!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:16 schreef Nuna het volgende:
[..]
Je kunt het ook op uitzendinggemist.nl kijken als je weer in Nederland bent (dacht ik).
Ik wil mijn lijst veranderen, ik weet namelijk 99,9% procent wie de mol isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:05 schreef JOO het volgende:
De Mol =Dennis storm
Winnaar =Anniek Pheifer
Verliezer =Viviënne van den Assem
Afvaller (1) = Vera Mann
Nu al?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:46 schreef JOO het volgende:
[..]
Ik wil mijn lijst veranderen, ik weet namelijk 99,9% procent wie de mol is
Heb je geen familie hier die voor jou kan opnemen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:58 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het op mijn televisie zien en niet op mijn computer!
Durf je daar je inboedel voor in te zetten bij een gokkantoor?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:46 schreef JOO het volgende:
[..]
Ik wil mijn lijst veranderen, ik weet namelijk 99,9% procent wie de mol is
De Mol =Paula Udondek
Winnaar =Viviënne van den Assem
Verliezer =Hans Schiffers
Afvaller (1) = Vera Mann
Hij zegt toch ook niet 100%.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik ben dan geen fan van dit programma, maar hoe kan je NU al in godsnaam voor 99% weten wie de mol is?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik ben dan geen fan van dit programma, maar hoe kan je NU al in godsnaam voor 99% weten wie de mol is?
Er bestaat een minieme kans dat hij over insider-information beschikt dankzij AVRO-contacten alhoewel dat weer onwaarschijnlijk lijkt aangezien de boetes en represailles naar het schijnt niet mis zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef 7eVeNL het volgende:
Hij heeft het volgens mij gebaseerd op zijn theorie die hij in het centrale topic postte -.-quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:05 schreef 7eVeNL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |