Dat heb ik destijds niet gezien van Schotlandquote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef Meddo het volgende:
Hopen dat het een beetje op de serie in Schotland lijkt.. die was echt bazenlijk

Moeilijk hoor, zoeken in een topiclijstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef Duizendpootje het volgende:
zou de persoon die op pagina 7 een topic dicht gooit misschien in de laatste post een link naar het nieuwe topic willen zetten?
Dank u.

Dat weet je nog niet zeker als zij de mol is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
Hier komt mijn eerste theorie
Ierland staat bekend als het land van de 40 tinten groen en wie draagt er waarschijnlijk de hele serie een groene ring?
[ afbeelding ]
zij is dus de mol iemand die je niet zo snel verdenkt.

Ik vind haar haar opvallender eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
Ierland staat bekend als het land van de 40 tinten groen en wie draagt er waarschijnlijk de hele serie een groene ring?
[ afbeelding ]

Misschien elke aflevering een ander groen kledingstuk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
[ afbeelding ]

Twee dingen:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
[ afbeelding ]

Wie staat er trouwens op het shirt van Vivienne?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
[ afbeelding ]

De serie speelt zich wel degelijk af in Ierland. Noord-Ierland is ook Ierlandquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:30 schreef Irving het volgende:
[..]
Twee dingen:
1) De serie speelt zich niet af in Ierland
2) Jouw beredenering is dus: Paula Udondek -> Groene ring -> Groen -> 40 tinten groen -> (Ierland ->) Noord-Ierland -> Mol?
Kdenk wel dat ze de Mol is overigens óf ze gaat er vroeg uit, maar kvind deze link nog niet erg overtuigend -.- Los daarvan is het wel een opvallende ring
 Daarom staat dat Noord erbij, om het te onderscheiden van de republiek Ierland.
 Daarom staat dat Noord erbij, om het te onderscheiden van de republiek Ierland.

Ja ik heb er ook weer zin inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef CarOnline het volgende:
Wat heerlijk!
Ik heb er zó ongelovelijk veel zin in, zeker na die leuke serie van vorig jaar

Inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef Mr_DG het volgende:
Viviënne van den Assem,
hoop dat ze lang in de serie blijft.
 Ze mag van mij wel het molletje zijn
  Ze mag van mij wel het molletje zijn   

Kan je BVN-tv ontvangen? Daar begint WIDM om 21.00 uur namelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef ElYefe het volgende:
Heb ik morgenavond om half 7 tentamenHopen dat ik op tijd klaar ben

Noord-Ierland hoort nog steeds bij Groot-Brittannië. Je weet dat daar oorlog om is gevoerd, hè?quote:Op woensdag 7 januari 2009 05:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De serie speelt zich wel degelijk af in Ierland. Noord-Ierland is ook IerlandDaarom staat dat Noord erbij, om het te onderscheiden van de republiek Ierland.

Nee helaas, hopen dat ik voor half 9 thuis ben, maar ben er bang voor.. Anders gewoon op ug of even op laten nemen en wachtenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kan je BVN-tv ontvangen? Daar begint WIDM om 21.00 uur namelijk.

Anniek is leukerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef Mr_DG het volgende:
Viviënne van den Assem,
hoop dat ze lang in de serie blijft.

Hmmm, het hoort nog steeds bij het Verenigd Koninkrijk (= iets anders dan GB), maar goed, wat je bedoelt te zeggen klopt natuurlijk. Noord-Ierland is géén Ierland, hoe jammer veel Ieren dat ook vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Noord-Ierland hoort nog steeds bij Groot-Brittannië. Je weet dat daar oorlog om is gevoerd, hè?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |