Dat heb ik destijds niet gezien van Schotlandquote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef Meddo het volgende:
Hopen dat het een beetje op de serie in Schotland lijkt.. die was echt bazenlijk
Moeilijk hoor, zoeken in een topiclijstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef Duizendpootje het volgende:
zou de persoon die op pagina 7 een topic dicht gooit misschien in de laatste post een link naar het nieuwe topic willen zetten?
Dank u.
Dat weet je nog niet zeker als zij de mol is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
Hier komt mijn eerste theorie
Ierland staat bekend als het land van de 40 tinten groen en wie draagt er waarschijnlijk de hele serie een groene ring?
[ afbeelding ]
zij is dus de mol iemand die je niet zo snel verdenkt.
Ik vind haar haar opvallender eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
Ierland staat bekend als het land van de 40 tinten groen en wie draagt er waarschijnlijk de hele serie een groene ring?
[ afbeelding ]
Misschien elke aflevering een ander groen kledingstuk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
[ afbeelding ]
Twee dingen:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
[ afbeelding ]
Wie staat er trouwens op het shirt van Vivienne?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
[ afbeelding ]
De serie speelt zich wel degelijk af in Ierland. Noord-Ierland is ook Ierlandquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:30 schreef Irving het volgende:
[..]
Twee dingen:
1) De serie speelt zich niet af in Ierland
2) Jouw beredenering is dus: Paula Udondek -> Groene ring -> Groen -> 40 tinten groen -> (Ierland ->) Noord-Ierland -> Mol?![]()
Kdenk wel dat ze de Mol is overigens óf ze gaat er vroeg uit, maar kvind deze link nog niet erg overtuigend -.- Los daarvan is het wel een opvallende ring
Ja ik heb er ook weer zin inquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:56 schreef CarOnline het volgende:
Wat heerlijk!
Ik heb er zó ongelovelijk veel zin in, zeker na die leuke serie van vorig jaar
Inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef Mr_DG het volgende:
Viviënne van den Assem,![]()
hoop dat ze lang in de serie blijft.![]()
Kan je BVN-tv ontvangen? Daar begint WIDM om 21.00 uur namelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:06 schreef ElYefe het volgende:
Heb ik morgenavond om half 7 tentamenHopen dat ik op tijd klaar ben
Noord-Ierland hoort nog steeds bij Groot-Brittannië. Je weet dat daar oorlog om is gevoerd, hè?quote:Op woensdag 7 januari 2009 05:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
De serie speelt zich wel degelijk af in Ierland. Noord-Ierland is ook IerlandDaarom staat dat Noord erbij, om het te onderscheiden van de republiek Ierland.
Nee helaas, hopen dat ik voor half 9 thuis ben, maar ben er bang voor.. Anders gewoon op ug of even op laten nemen en wachtenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kan je BVN-tv ontvangen? Daar begint WIDM om 21.00 uur namelijk.
Anniek is leukerquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:26 schreef Mr_DG het volgende:
Viviënne van den Assem,![]()
hoop dat ze lang in de serie blijft.![]()
Hmmm, het hoort nog steeds bij het Verenigd Koninkrijk (= iets anders dan GB), maar goed, wat je bedoelt te zeggen klopt natuurlijk. Noord-Ierland is géén Ierland, hoe jammer veel Ieren dat ook vinden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Noord-Ierland hoort nog steeds bij Groot-Brittannië. Je weet dat daar oorlog om is gevoerd, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |