Dat heb ik destijds niet gezien van Schotlandquote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef Meddo het volgende:
Hopen dat het een beetje op de serie in Schotland lijkt.. die was echt bazenlijk
Moeilijk hoor, zoeken in een topiclijstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef Duizendpootje het volgende:
zou de persoon die op pagina 7 een topic dicht gooit misschien in de laatste post een link naar het nieuwe topic willen zetten?
Dank u.
Dat weet je nog niet zeker als zij de mol is.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
Hier komt mijn eerste theorie
Ierland staat bekend als het land van de 40 tinten groen en wie draagt er waarschijnlijk de hele serie een groene ring?
[ afbeelding ]
zij is dus de mol iemand die je niet zo snel verdenkt.
Ik vind haar haar opvallender eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
Ierland staat bekend als het land van de 40 tinten groen en wie draagt er waarschijnlijk de hele serie een groene ring?
[ afbeelding ]
Misschien elke aflevering een ander groen kledingstuk?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
[ afbeelding ]
Twee dingen:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
[ afbeelding ]
Wie staat er trouwens op het shirt van Vivienne?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |