Als je lid wordt van de AVRO krijg je een DVD met daarop wat hoogtepunten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:44 schreef Urquhart het volgende:
Zei PJH nu iets over dvd's van de vorige series bij 3FM net? Ik dacht zoiets te verstaan.
quote:Exclusieve MolDVD hebben?
Ben jij een echte Molfan? Zorg dan nu dat je de compilatie DVD Wie is de Mol? bemachtigt met de allerbeste opdrachten van 8 seizoenen op een rij. Deze DVD is nergens te koop, maar exclusief voor AVRO-leden. Dus aarzel niet. Word lid voor ¤6,- en kies de Wie is de Mol DVD als welkomstgeschenk!
Dennis Weeningquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:20 schreef cptmarco het volgende:
wie was vorig jaar ook al weer de Mol, ik kan er maar niet opkomen...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:51 schreef Tharalom het volgende:
Joehoe heb er zin aan! Enigste programma waarvoor ik thuisblijf!
Boeiend!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Enige.
Zin aan is overigens ook geen correct taalgebruik.
Zou zo maar eens kunnen, ook echt zo'n kandidate die weinig durftquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:56 schreef widmfan7 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Paula Udondek de eerste afvaller wordt. Toen ze haar interviewden zei ze: de mol? oh ja het is zo'n tijd geleden dat het is opgenomen ik was het weer vergeten
quote:
Of dat is gewoon geacteerd, net zoals Milouskaquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:56 schreef widmfan7 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Paula Udondek de eerste afvaller wordt. Toen ze haar interviewden zei ze: de mol? oh ja het is zo'n tijd geleden dat het is opgenomen ik was het weer vergeten
Yeah, weet niet wat ik daarvan moet denken. Op WIDM.com werd al bedacht dat zíj misschien bij aankomst in N-Ierland de mol zouden kiezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hebben jullie dit al gehoord/gelezen?
De Secret Mole Society
http://community.avro.nl/forums/p/13306/377130.aspx
Ik niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef -SG- het volgende:
Dit ga ik volgen.
Vanavond begint het he.
Had trouwens bij de vorige vanaf de eerste aflevering door wie het was.. Maar hij deed het wel goed
Had met mijn familie een weddenschap afgesloten (¤5,00 PP ofzoquote:
Goedzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Had met mijn familie een weddenschap afgesloten (¤5,00 PP ofzo).. En ik had gewonnen
.
We zijn maar met z'n 4e thuis.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:02 schreef Tabloid het volgende:
En hoeveel had je bij elkaar gewonnen?
Dat maakt het juist nóg leukerquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:55 schreef karoltje het volgende:
Jammer dat ze al die onzin uit de kast halen. Net als die stomme jokers en deelnemers laten mollen voor vrijstellingen. WIDM is leuker zonder al die toeters en bellen!
Ray niet, maar hij is er wel: Wie is de mol Prono 2009 - Aflevering #1quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:32 schreef Svensational het volgende:
Gaat Ray weer een prono opzetten?
Dat expres mollen was echt zo achterlijk vorig jaar, bijna iedereen leek dat te doen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:55 schreef karoltje het volgende:
Jammer dat ze al die onzin uit de kast halen. Net als die stomme jokers en deelnemers laten mollen voor vrijstellingen. WIDM is leuker zonder al die toeters en bellen!
Dat is het grootste nadeel van BN-ers, die spelen niet voor het geldquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat expres mollen was echt zo achterlijk vorig jaar, bijna iedereen leek dat te doen.
Wie is de mol Prono 2009 - Aflevering #1quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:32 schreef Svensational het volgende:
Verdomd, was ik het bijna vergeten! Wist helemaal niet dat het nu al zou beginnen
!
Gaat Ray weer een prono opzetten?
Dankquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ray niet, maar hij is er wel: Wie is de mol Prono 2009 - Aflevering #1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |