Eens kijken of het klopt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op de site van de avro staat de afvaller al plus dagboek en hints![]()
![]()
Er is nog geen Mol gekozenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef Anneloortje het volgende:
wat is dat voor vraag?????/
Wil jij de mol zijn?
Mwah de hints zijn gewoon letterlijk dingen uit de aflevering. Niet leuk en nu is de boel offline.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:38 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Eens kijken of het klopt.
Je weet namelijke maar nooit met WIDM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door rubbereend op 08-01-2009 20:45:25 ]
Inderdaad! WIDM is leuk!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:39 schreef rubbereend het volgende:ben zo blij dat het weer begonnen is
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sjesus, hou je mond danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door rubbereend op 08-01-2009 20:45:38 ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:Hou dan je kop lul of zet het in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door rubbereend op 08-01-2009 20:45:48 ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ben jij een onwijze kneus zeg!
[ Bericht 5% gewijzigd door rubbereend op 08-01-2009 20:45:58 ]
WTF is een spoiler?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hou dan je kop lul of zet het in een spoiler.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:fijn dat je het meldtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
thx ..... kneus..quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wahaha ....is de afvaller van vandaag! Staat al op de site van de Avro!
[ spoiler ]quote:
Pauperquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
was ik mee bezig, maar fijn dat iedereen het ook meteen quote, lekker handigquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Edit dan ook de quotes ff
Hoe kan ik nou weten dat zoiets niet mag?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Levert zoiets niet gewoon een ban op tegenwoordig... kutactie
Vind dat te voor de hand liggend,is er niet een connectie tussen storm en een van de andere deelnemers.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:09 schreef Cee het volgende:
Vanmiddag op 3fm was Hans Schiffers aan de telefoon bij Coen & Sander. Die gaat nu als muzikale hint een liedje draaien dat verwijst naar degene die afvalt, C&S draaiden alvast een muzikale hint voor vanavond. Ze zeiden dat op 1.12 van het liedje de verwijzing het duidelijkst is. Het was Krezip met 'Go to sleep' en rond de tijd die ze aangaven, werd er 'storm' gezongen.
Dus...het is een hint of ze zaten gewoon een beetje te kloten met z'n allen omdat Dennis Storm ook BNN is en ik zit me nu al gek te maken met dit stomme stomme spel.![]()
Ik denk het laatste.
Daar zou ik ook voor stemmen. Dit ga je toch niet in zo'n topic zettenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Levert zoiets niet gewoon een ban op tegenwoordig... kutactie
Het zal wel een truc zijn....quote:
Je snapt toch ook wel dat dat niet leuk isquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou weten dat zoiets niet mag?
Wellicht omdat je een iq hebt dat hoger ligt dan 10... oh nee dat was nu net het probleemquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wist niet dat jullie zo "Mol" minded waren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat dat niet leuk is
Ik was niet zo stom dus ik voel me niet aangesprokenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was ik mee bezig, maar fijn dat iedereen het ook meteen quote, lekker handig
Je bent toch niet achterlijk..quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |