Die ziet er uitquote:
Jah, idd ja. 3 op Reisquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Froukje en Sebastian presenteren toch hetzelfde programma
we zitten er speciaal voor in dit topicquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wist niet dat jullie zo "Mol" minded waren.
Wat een lauwe reactie....maar goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we zitten er speciaal voor in dit topic
maargoed laten we het gewoon weer over de uitzending hebben en het niet verraden voor diegene die het nog niet weten
Ik zou het niet eens proberenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wow, zou me moeilijk lijken mn hoofd in de plooi te houden.
Op snelle auto's zitten die toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe niet alsof je dat niet weet man
tis niet mijn subforum dus. Ik heb het even doorgegeven aan de mods van hier. Verder heeft het weinig zin om er nog verder over in discussie te gaan lijkt me.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een lauwe reactie....maar goed
Oh god jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet bij Rick Engelkes nog elke keer aan die walgelijk slechte kutreclames denken "Je moet iets later komen met je tekst"
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:56 schreef rubbereend het volgende:
Aniek, Froukje en Vivienne![]()
hopelijk blijven ze er lang in.
Aniek had ik mooier in mijn hoofd zitten moet ik zeggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:56 schreef rubbereend het volgende:
Dennis stond ook bij t groene graffity stukquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef JOO het volgende:
Hier komt mijn eerste theorie
Ierland staat bekend als het land van de 40 tinten groen en wie draagt er waarschijnlijk de hele serie een groene ring?
[ afbeelding ]
zij is dus de mol iemand die je niet zo snel verdenkt.
Ik hoop dat ze als eerste drie eruit gaan, dan kunnen we het spel volgen zonder hinderlijke afleidingen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:56 schreef rubbereend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |