Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Elies, ik ga wat bij je bestellen!
Even nog wat uitzoeken!
doe nog es linkje?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Even nog wat uitzoeken!
Was ook niet serieus bedoeltquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:38 schreef conleche het volgende:
Miss_S, maar dan kunnen we toch ook niet eerlijk zeggen wat er volgens ons nog af moet aan kilo's, dan wel centimeters?
Stuur maar gewoon een PM, dan gaan we ervoor zorgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Even nog wat uitzoeken!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:38 schreef loveli het volgende:
Voor de derde en laatste keer, ik ben weg! Nu kan niets me meer tegenhouden.
Ik ook!quote:
Op de foto van de feestdagen leek het alsof je weer wat aangekomen was?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:37 schreef Miss_S het volgende:
Centimeters zijn leuk maar wil toch ook echt onder die 70
En bodypumpen? klinkt goed maar geef al iets teveel geld uit aan hiphop en buikdansen dus geen andere groepslessen meer
oke een moment, ze zijn niet echt duidelijker maar wel supervetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja Miss_s doe eens een andere foto? dan wil ik ook wel ff kijken
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
SHE, je mag op alles schelden, maar de Kapsalon is heilig!
Dat moet voor jou stiekem ook een beetje gelden!
SHE, ik heb heul nog nooit een kapsalonnetje op! Honest to god!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:38 schreef SHE het volgende:
Anders lullen jullie ff een topic vol in een uur
Gelukkig kan ik door slotjes heen posten <:)
Ik was 1,5 kilo aangekomen dus of je dat echt kan zien....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Op de foto van de feestdagen leek het alsof je weer wat aangekomen was?
Of was het een ongelukkige foto?
Als je het aan mij zou vragen kreeg je een antwoord die je niet zou bevallen, dus ik sla deze keer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat zou je antwoord zijnben ik wel benieuwd naar, niet dat ik er naar zou luisteren
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik was 1,5 kilo aangekomen dus of je dat echt kan zien....
Maar dit is wel echt een slechte foto (de andere staan op een andere camera en staan nog niet op mijn laptop)Hoe zwaar ben je nu dan eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat zou je antwoord zijnben ik wel benieuwd naar, niet dat ik er naar zou luisteren
Niet meer actief op Fok!
[..]
Maar dit is wel echt een slechte foto (de andere staan op een andere camera en staan nog niet op mijn laptop)Ik meende me te herinneren dat je er veeel slanker uit zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat zou je antwoord zijnben ik wel benieuwd naar, niet dat ik er naar zou luisteren
Maar ik zou zeggen, 10 kg eraf.
Vanochtend dus nog niet mijn officiele weegdag was het 74quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe zwaar ben je nu dan eigenlijk?
Misschien waren dat gewoon gelukkige foto'squote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik meende me te herinneren dat je er veeel slanker uit zag.
Maar ik zou zeggen, 10 kg eraf.
[..]
Maar dit is wel echt een slechte foto (de andere staan op een andere camera en staan nog niet op mijn laptop)ik weet niet of het verkeerd aan gaat komen, en ik bedoel het zeker niet verkeerd....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat zou je antwoord zijnben ik wel benieuwd naar, niet dat ik er naar zou luisteren
maar ik denk dat je zeker een kilo of 10 moet proberen af te vallen...
en het is dat je er zelf om vraagt![]()
ik denk dat je dr dan echtuit kan zien
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
Dat zal wel mee vallen tochquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik denk dat Miss_S ongeveer even zwaar ik als ikke! En even lang!
Nowai dus, zie bovenstaande postquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zal wel mee vallen tochik ben en blijf het dikkertje van dit topic
Wandelen, step machine en squatten. Kost weinig inspanning, is vriendelijk voor je hart en je trekt er de boel een stuk effectiever mee strak dan met hardlopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:49 schreef Muis006 het volgende:
SHE, mag ik iets ontopics vragen?
Ik ben vrij slank maar ik erger me aan mijn kont en bovenbenen. Ze zijn niet superdik maar wel fors en vrij slap. Ik wil dmv wandelen/hardlopen zorgen dat het wat strakker wordt maar ik weet niet goed waar ik moet beginnen en het op moet bouwen. Mijn conditie is door mijn ziekte erg slecht dus ik durf ook niet zomaar te gaan rennen. Weet jij misschien iets?
Zullen we dan allebei voor die 65 gaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah puik! Ik denk dat ik momenteel rond 72 zit (ik weeg wel weer als ik weer een tijdje in een normaal ritme zit, kom van een hoogtepunt van 75 (al heb ik dat maar 1 dag gewogen, maar toch
). Ik wil naar 65 kilo, dus dan zou er totaal ongeveer 10 kilo af zijn!
![]()
Maar 5 kilo eraf zou idd al een leuk begin zijn!![]()
Had ik het toch niet echt verkeerd ingeschat, van dat wij ongeveer evenveel wegen.
Okee, dankje! Wat is een goed tempo? 5 km/h?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Wandelen, step machine en squatten. Kost weinig inspanning, is vriendelijk voor je hart en je trekt er de boel een stuk effectiever mee strak dan met hardlopen.
Begin gewoon eens met elke dag een half uur flink door wandelen.
En wat zou je antwoord zijnben ik wel benieuwd naar, niet dat ik er naar zou luisteren
Niet op je snelheid letten. Ritme en ademhaling is belangrijker. Gewoon stevige pas, in een constant ritme.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee, dankje! Wat is een goed tempo? 5 km/h?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet op je snelheid letten. Ritme en ademhaling is belangrijker. Gewoon stevige pas, in een constant ritme.
Op goed schoeisel, buik in en tieten vooruit.
Het was ook een fles wijn laterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond je op die ene orb foto slanker in je gezicht tonen als op de spoilerfoto
Eerst nog lekker vijf en dan kijk je gewoon hoe en wat je nog meer wilt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het was ook een fles later
En ik luister wel een beetje hoor, maar ik probeer gewoon ook aardig voor mezelf te zijn anders wordt ik depressief als ik me nu voorhoud dat ik 10 kilo te dik ben
je bent niet zwak denk ik hoor... je hebt gewoon nog wat tijd nodig...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:51 schreef Miss_S het volgende:
BJ en Co jullie hebben vast ook gelijk maar ik ga zeker eerst voor 5
En BJ bij mij gaat het niet zoals bij joumisschien ben ik wel zwak maar toch ben ik echt verdomde trots op wat ik bereikt heb en dat ik dus ook stabiel kan blijven op dit gewicht (feestdagen niet meegeteld)
Langs etalages slenteren is niet hetzelfde als wandelen, Mariaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wandelen? Voor het eggie? Want dat vind ik wel leuk en heb ik vandaag heel lang gedaan(Naar de stad en in de stad - ging weg om 12 uur, was rond kwart voor 1 in de stad en heb daar tot 5 uur rondgebanjerd!). Dat doe ik wel vaker. Ik zie wandelen alleen niet zozeer als sport ofzo! Meer als iets wat ik gewoon euh. Doe.
Hoera, ik sport![]()
En Jaaaa Miss_S! Allebei voor 65! Sluit je dan ook aan bij het Collectief Chico-Neen-Kwak-Maria, want wij hebben een PactDat we allemaal gezond gaan doen enzo! Nu ligt het een beetje stil omdat Chico en Kwak er iig bijna niet zijn, maar na de vakantie gaan we weer ass-kicken en elkaars ass-kicken als we stom bezig zijn!
Dankjewel meisjesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst nog lekker vijf en dan kijk je gewoon hoe en wat je nog meer wilt!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik maar denken dat Muis bemutst, besjaald en behandschoend de straten in haar woonplaats onveilig gaat maken, gaat ze gewoon op een loopband lopen, onderwijl kijkend naar foute chickflicks.
Ja maar ik ben ook al 4 jaar bezigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
je bent niet zwak denk ik hoor... je hebt gewoon nog wat tijd nodig...
ik heb er uiteindelijk ook bijna 4 jaar over gedaan
iedereen kan het hoor
en jij dus ook, je zal vanzelf die 65 op je schaal zien
Waterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel meisjesik ga er wel weer voor
Oja welke drank is het 'slankste' om te drinken? dat is namelijk iets dat ik niet op kan/wil geven
Ptish zo ben ik niet in het centrum hoor! Ik race van winkel naar winkel met roze koontjes van de kou en een enthousiasme waar je u tegen zegt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Langs etalages slenteren is niet hetzelfde als wandelen, Maria.
Wodka met redbull light!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel meisjesik ga er wel weer voor
Oja welke drank is het 'slankste' om te drinken? dat is namelijk iets dat ik niet op kan/wil geven
Oja daar had ik het pas nog met mijn vriendje overquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wodka met redbull light!
Van SHE geleerd!
Of het lekker is, is een tweedequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wodka met redbull light!
Van SHE geleerd!
Ik las rosbiefverslavingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of het lekker is, is een tweede.
Ik moet echt van m'n rosébierverslaving af.
Normaliter drink ik alleen als ik uit eten ga of op 'gezellige avondjes'.
Ok, jij hebt ook niet alleen maar water gedronken vanavond.quote:
7-up!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, jij hebt ook niet alleen maar water gedronken vanavond.
Wat heb je gehad? Biecht op! [/SHE-modus]
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
Ja gewone wodka Miss!
En het is lekker! Ik heb het laatst bij Co gedronken!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zie je, daar heb je het al!
En maar lallen!
Vik!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
precies!
Doe mij ook eens een PMetje!
Ja die zit tot aan d'r neus in de nep-genitaliën!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Elisa is nu door haar bergen voorraad aan het struinen op zoek naar mijn bestelling.
Zo zie ik het voor me
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja die zit tot aan d'r neus in de nep-genitaliën!
Hahahahaaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het is vast degene die ik in DildoDuck heb gestopt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaaaaaa!
Ik zie het echt voor me, Elies kruipend over de bergen!
* Nee, die is het niet <achter zich werpt>
Wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bah de 16 jarige zoon van John Travolta is overleden
Yepquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat?
Die had toch Kawasakisyndroom ofzo?
Inderdaadquote:
quote:
Whahahaha.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Golfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah da's idd naar![]()
En Syrena: ik weet hoe je je voeltWilde plannen maken en uiteindelijk denken: "Jamaar da's toch heul niks voor mij! Dat hou ik een maand vol en dan ga ik slacken
"
Ergens, out there, is een ubertoffe sport die het HELEMAAL voor mij is, ik moet het alleen nog vinden! Ik weet het zeker!
Ja rare verhalen hoor je over Scientologists.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:18 schreef Viking84 het volgende:
Wat die zoon van John Travolta betreft: er gaan geruchten dat hij zich niet heeft laten behandelen, aangezien de Travolta's tot de Scientology Church behoren.
Prrrrrrrrt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is vast degene die ik in DildoDuck heb gestopt!
Ja, die sport! Die moet ik inderdaad ook nog vindenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah da's idd naar![]()
En Syrena: ik weet hoe je je voeltWilde plannen maken en uiteindelijk denken: "Jamaar da's toch heul niks voor mij! Dat hou ik een maand vol en dan ga ik slacken
"
Ergens, out there, is een ubertoffe sport die het HELEMAAL voor mij is, ik moet het alleen nog vinden! Ik weet het zeker!
Apart volkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:18 schreef Viking84 het volgende:
Wat die zoon van John Travolta betreft: er gaan geruchten dat hij zich niet heeft laten behandelen, aangezien de Travolta's tot de Scientology Church behoren.
Okay, skip that: een sport die iets voor je conditie/shape doet! (ik zie enthousiast rondhupsen en springen en dartelen op een golfveld niet als een noodzakelijk onderdeel van golfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Golf![]()
Alleen kan ik de komende tijd niet vaak
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef Muis006 het volgende:
Troetelbeertjes van me, ik ga ook maar eens slapen!
Morgen eerst wandelen, dan schilderen en dan shoppen.
Trusten!![]()
Troetelbeertjes STRAAL!
truste muisquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef Muis006 het volgende:
Trusten!![]()
Troetelbeertjes STRAAL!
Weet jij wel hoeveel zo'n golftas weegt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okay, skip that: een sport die iets voor je conditie/shape doet! (ik zie enthousiast rondhupsen en springen en dartelen op een golfveld niet als een noodzakelijk onderdeel van golf)
Ik vind zoveel stomme dingen leuk, waarom kan ik niet iets handigs leuk vinden!
Maar goed, ik weet het, schop onder den reet en dan maar iets stoms doenEn dan net zolang tegen jezelf zeggen dat het "jolly good
" is tot je er zelf in gelooft!
Lol.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar goed, ik weet het, schop onder den reet en dan maar iets stoms doenEn dan net zolang tegen jezelf zeggen dat het "jolly good
Sport je op het moment helemaal niet?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okay, skip that: een sport die iets voor je conditie/shape doet! (ik zie enthousiast rondhupsen en springen en dartelen op een golfveld niet als een noodzakelijk onderdeel van golf)
Ik vind zoveel stomme dingen leuk, waarom kan ik niet iets handigs leuk vinden!
Night night!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef Muis006 het volgende:
Trusten!![]()
Troetelbeertjes STRAAL!
Ik deed aan hardlopen maar daar kwam een overlijden + de te regelen zaken tussen en toen had ik er de energie én de tijd niet voor! Was veel reizen/regelen/gedoe. En toen moest ik achteraf zoveel voor school inhalen/bijwerken/nieuw doen dat ik niet meer kon beginnenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sport je op het moment helemaal niet?
Ik moet weer iets van sport inbouwen waar ik van afval hiphopdansen en buikdansen helpen niet genoeg
Ik ga eens Googlen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:32 schreef SHE het volgende:
Syrena, je krijgt echt niet zomaar forse poten hoor, squatten kun je doen, maar dan zonder gewicht of hooguit met gewicht van max 2/3 kg.
Massa maak je pas aan als je boven onderhoudsniveau eet, een met flink wat gewicht traint.
Als je genetische predispositie ervoor zorgt dat massa direct naar je bovenbenen gaat, dan moet je veeeel herhalingen doen ( oefeningen en in jouw geval zijn er maar 2 sleutelwoorden: JANE FONDA )
zonder gewicht.
Jane heeft de meest geniale been oefeningen die er zijn. Elke vrouw zou ze eigenlijk moeten doen.
Ze heeft een BBB programma die brand en die je zeker weten terug zal zien in de spiegel.
Je kunt volgens mij wel wat Fonda workouts terugvinden op utube
Nee, ik heb het dit jaar net niet tot de selectie geschopt, geen idee waaromquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lau waar ga jij schaatsen morgen?
En zeg nou niet Kardinge Groningen, want jouw naam stond niet op de deelnemers lijst van het NK Sprint
Ik ga maar meteen naar de tante van de neef van de nicht van Kim geloof ik, op youtjoep vind ik filmpjes die maar 5 minuutjes duren. Lijkt me te kort voor goddelijke pootjesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:38 schreef kaasplankje het volgende:
doe maar lekker joetoepen die Jane, want van squatten krijg je goddelijk lekkere benen
Ja hoor Greysie, ik moest 't gewoon nog ff de wereld in slingerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:39 schreef Greys het volgende:
Voel je je al wat meer happy dan gisteren Kaas?
Goed zo, dan heeft het opgelucht en dan is het vast 'uitgepraat'!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja hoor Greysie, ik moest 't gewoon nog ff de wereld in slingeren
Ik zet mensen alleen op zwemles als ze blessures hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:33 schreef Syrena het volgende:
Wat ik vroeger leuk vond van sport was zwemmen.
Maar ik heb harde lenzen, zonder lenzen zie ik geen reet (-7 en -6)
Ik verf mijn haar, mijn haar mag niet nat worden! Niet Nat! En al helemaal geen chloor! Argh!
Ik hou niet van andere mensen, zeker niet als die in mijn weg gaan zwemmen en me dan per ongeluk stampen.
Ik ben bang voor de zwembadwaterputjesZeg maar gerust, panisch
In het zwembad in mijn dorp wist ik waar alles zat en hoe ik daar uit de buurt moest blijven. Tot ik een keer via het nieuwe trapje het water in ging en ze daar een nieuw putje hadden gemaakt en ik daar met twee voeten op ging staan. Ik droom er soms nog over
![]()
En dan de minor issue van het badpak/bikini....
Proestquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Hahahahaaaaaaaaaaaaa!
Ik zie het echt voor me, Elies kruipend over de bergen!
* Nee, die is het niet <achter zich werpt>
Sorry, mijn bakje is al een tijdje leegquote:
Slaap lekker lady!quote:
Laf joequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:41 schreef Syrena het volgende:
Oja, ik ben mijn brows aan het laten groeien!!
Ik pluk echt alleen maar op m'n ooglid zeg maar, niks aan de brows zelf. En alleen als het er echt niet meer uitziet.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Laf joe
En als alle bush er is, afspraakje maken bij de schoonheids specialiste en het 1 keer goed laten doen. Daarna haar lijnen volgen.
(nee, tuurlijk niet, maar het zou wel kunnen, want de meeste voorraad staat daarquote:
Mijn ervaring: gays!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef conleche het volgende:
Ik moet eiks ook mijn wenkbrauwen bij een specialiste laten doen, maar wie kan je vertrouwen?
Ik durf dat niet hoor!
Hihihi!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
(nee, tuurlijk niet, maar het zou wel kunnen, want de meeste voorraad staat daar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee! Ik zal eens kijken......quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn ervaring: gays!
Zit dat kappersduo nog in het krasnapolsky? Die waren fab, niet alleen de enige kapper die ik mijn haar toevertrouw ( in heel NL! ) , maar waren ook sterren in shapen van brows.
En anders gewoon een fatsoenlijke howto zoeken op internet, met een potloodje kun je zelf prima je uitgangspunt bepalen en daar vandaan je pluktocht beginnen.
mafzequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga er ook van tussen, genoeg aan essay gezeten (nouja... sort of) en genoeg zelf-reflectie voor vandaag![]()
Toedels enzooo!
Nee. Ik probeer alleen gezouten amandelen te vermijden. De amandelen van de AH vind ik erg lekker.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:19 schreef ElisaB het volgende:
Vraagje...: tussendoor Amandelen. Lijkt me lekker! Moet het nog een bepaald soort zijn?
Ik hoop het! Vooraf crostini met buffelmozzarella (en nog wat overige shit), hoofdgerecht risotto met venkel en ricotta, nagerecht cheesecake met bosvruchtentopping. Damn. Ik moest even snel een vegetarisch menu in elkaar zetten en dat kan ik helemaal niet. Ik kom niet verder dan: kaas, kaas, kaas.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:22 schreef Greys het volgende:Clau!
Met die schoonmaakmarathon van 5 uur () heb je vast alle extra calorietjes van de kaas verbrand!
Er staat op 'geroosterde amandelen'. Wel uitkijken overigens, want er zitten 615 kcal in per 100 gram. En die 100 gram heb je zó op.quote:Elisa, gewoon die gebrande/geroosterde (wat is het eigenlijk?) die je ook in een bakje bij de Appie kunt kopen
Echt waar? Ik meende tioch ergens gelezen te hebben dat je er zo veel mocht als je op konquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:28 schreef Claudia_x het volgende:
Er staat op 'geroosterde amandelen'. Wel uitkijken overigens, want er zitten 615 kcal in per 100 gram. En die 100 gram heb je zó op.
SHE zei idd dat je ervan mag eten tot je er genoeg van hebt. Waarom ze dat dan zei? Geen ideequote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt waar? Ik meende tioch ergens gelezen te hebben dat je er zo veel mocht als je op kon
Owkee, wat is er dan nog waarvan je zoveel mag eten als je wilt?
Dat heb ik ook! Ik heb nog nooit mijn wenkbrauwen geepileerd, en wil het wel een keer laten doen, maar ben bang dat het dan wordt verpest/te erg/onnatuurlijk wordtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:47 schreef conleche het volgende:
Ik moet eiks ook mijn wenkbrauwen bij een specialiste laten doen, maar wie kan je vertrouwen?
Ik durf dat niet hoor!
Ow, dat zal niet goedgaan bij mij. Ik kan zelfs een kopje thee verziekenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:31 schreef conleche het volgende:
Ik heb bij de turk een grote zak ongebrande amandelen gekocht en ze zelf in de oven geroosterd. Dat ging prima.
Van die kleine worteltjesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat zal niet goedgaan bij mij. Ik kan zelfs een kopje thee verzieken
Jammer van die calorieen. Ik zoek iets wat ik lekker kan wegknagen, maar waar mijn bloedsuikerspiegel en mijn vetcellen niet van over de zeik gaan.
Dat heeft SHE inderdaad geschreven, maar ik ben bang dat die richtlijnen zijn voor mensen met een normale verzadigingsdrempel. Ik eet gerust een bak van 225 gram op. Ik kan me niet voorstellen dat je daarvan afvalt.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt waar? Ik meende tioch ergens gelezen te hebben dat je er zo veel mocht als je op kon
Owkee, wat is er dan nog waarvan je zoveel mag eten als je wilt?
Bingoquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:38 schreef conleche het volgende:
Of van die oranje kleine zoete paprikaatjes?
Maar ik weet niet: doe jij het dieet van SHE? want dan ligt het misschien weer anders, maar normaal gesproken zou ik geen tonnen noten eten. Van amandelen heb ik weleens iets gelezen dat ze goed zijn tijdens het afvallen. Ik denk ook dat SHE daarom zo hamert op die noot en niet een andere, maar ik kan het mis hebben....
Magere yoghurt vind ik niet te eten. Ik eet altijd (veel) boerenlandyoghurt. Wat al een treetje lager is, want vroegah at ik van die potjes van AH. Dat was net slagroomquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:36 schreef Claudia_x het volgende:
Van magere yoghurt kun je behoorlijk veel eten. Verder: tja, ik denk dat je toch gewoonmate
moet leren houden. (Dat is overigens niet zo heel moeilijk als je elke 2 uur eet.)
Dan zou ik me er zeker niet zo druk om maken als ik jou was. Normale mensen eten vaak eerder te weinig en niet vaak genoeg dan te veel. Ik ben helaas een freak.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:40 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben redelijk matig trouwens; kan een hele dag op redelijk weinig. Maar soms heb ik ineens zin in iets waar ik mijn buikje mee kan vullen (eet-technisch that is). Nu neem ik dan nóg maar weer een bak havermout. Maar dat komt me onderhand ook wel eens mijn oren uit
Sorry, ik ben een zeikerd, maar paprika's krijg ik ook niet weg. Nou ja, wegkrijgen lukt nog wel, maar ze komen vrij snel via onsympathieke weg terug.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:38 schreef conleche het volgende:
Of van die oranje kleine zoete paprikaatjes?
Maar ik weet niet: doe jij het dieet van SHE? want dan ligt het misschien weer anders, maar normaal gesproken zou ik geen tonnen noten eten. Van amandelen heb ik weleens iets gelezen dat ze goed zijn tijdens het afvallen. Ik denk ook dat SHE daarom zo hamert op die noot en niet een andere, maar ik kan het mis hebben....
Smoothie, dat spreekt me aan! Het klinkt al zo sympathiek! Een blender staat op het verlanglijstje. Ik heb wel zin om te gaan experimenteren!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:44 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt ook een smoothie voor jezelf maken, of een soepje. Dan heb je voor je gevoel een extra maaltijd (en het vult ook redelijk). Eventueel een volkoren boterham bij het soepje doen. Groenten knabbelen kan natuurlijk altijd (yoghurtdip erbij!).
Naja, als ik zie waar je de dag mee begon en waar je diner uit bestond..dan verbazen mij die eieren met spek niets.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:45 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb een half uur geleden nog 2 eieren gegeten met spek en een halve plak kaas![]()
Maar ga toch mijn lijstje braaf posten, want goede voornemens en einde excuses enzo
O: 3 kleine AH broodjes met kaas uit de oven/chocopasta
T: niks geloof ik
L: 3 beschuitjes met kipfilet/chocopasta
T: kleine crackertjes
D: stoommaaltijd AH met kabeljauw en zalm
T: 2 eieren met spek/kaas
![]()
Morgen beter, dan moet ik ook het huis uit, en als ik de hele dag thuis zit gaat het altijd zo rommelig![]()
En dus nu lekker slapen zodat ik nog een beetje op tijd kan opstaan!
Doe eens uitleggen; ik ben toe aan duidelijkheid en ik wil leren!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:47 schreef SHE het volgende:
Naja, als ik zie waar je de dag mee begon en waar je diner uit bestond..dan verbazen mij die eieren met spek niets.
Iets met katje op spek binden ..
Ik weet niet precies waar je woont en wat voor winkels er in je omgeving zitten, maar in de natuurvoedingswinkel hebben ze vaak ook soepjes waar geen meuk (lees: suiker) aan is toegevoegd. Daar wil ik nog wel eens naar grijpen op moeilijke momenten. (Ik heb ook last van een sterk schommelende bloedsuikerspiegel.) Brood roosteren vind ik ook lekker. En ei is vreselijk onderschat; daar kun je ook veel kanten mee op.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Smoothie, dat spreekt me aan! Het klinkt al zo sympathiek! Een blender staat op het verlanglijstje. Ik heb wel zin om te gaan experimenteren!
Kan ook met staafmixer, als je die al hebt??quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Smoothie, dat spreekt me aan! Het klinkt al zo sympathiek! Een blender staat op het verlanglijstje. Ik heb wel zin om te gaan experimenteren!
Ik zal Breda of Roosendaal eens onveilig gaan maken!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet precies waar je woont en wat voor winkels er in je omgeving zitten, maar in de natuurvoedingswinkel hebben ze vaak ook soepjes waar geen meuk (lees: suiker) aan is toegevoegd. Daar wil ik nog wel eens naar grijpen op moeilijke momenten. (Ik heb ook last van een sterk schommelende bloedsuikerspiegel.) Brood roosteren vind ik ook lekker. En ei is vreselijk onderschat; daar kun je ook veel kanten mee op.
Een blender is trouwens reuzegoedkoop.
Gordon Ramsay zegt dat je een banaan met schil en al in de vriezer kunt gooien en daarna gewoon geheel mee kunt blenden. Heb je dat wel eens geprobeerd?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:50 schreef conleche het volgende:
Kan ook met staafmixer, als je die al hebt??
Heerlijk:
doe een banaan in plakjes in de vriezer. Dan de bevroren banaan in een mengbeker, verse jus d'r bij en aardbeien en/of meloen en de staafmixer erop. Echt heel lekker. Kan eventueel nog yoghurt bij, maar dat hoeft niet!!
1 uurtje spinning, dus dat valt reuze mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:52 schreef conleche het volgende:
Maar fietsbeeb, jij hebt toch veel gesport vanavond?? Dan kan je wel wat hebben hoor. Ik zie geen 2000+ calorieen.
Ze begon de dag met suikers en vetten. Precies de dingen die je moet vermijden bij een ontbijt, om de simpele reden dat ze je suikerspiegel door het dak gooien en daarnaast uitnodigen tot onbetamelijk gedrag de rest van de dag.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe eens uitleggen; ik ben toe aan duidelijkheid en ik wil leren!
Klinkt lekker allemaal! Misschien moet ik mijn blender ook vaker gaan gebruiken! morgen even op de markt fruit halenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gordon Ramsay zegt dat je een banaan met schil en al in de vriezer kunt gooien en daarna gewoon geheel mee kunt blenden. Heb je dat wel eens geprobeerd?
Ik gebruik altijd banaan en yoghurt als basis en gooi er verder bij waar ik zin in heb (veel supermarkten hebben tegenwoordig diepvriesframbozen, diepvriesbosvruchten en soms zelfs diepvriesaarbeien). Misschien is dat voor veel mensen net niet zoet genoeg. Dan is jus een uitkomst (of misschien een klein beetje honing?).
Oh, wat een duidelijk verhaaltje dit, ik wist wel dat het slecht was, maar niet om die redenen. Thanks voor heldere uitleg, en ik dacht nog wel dat mn diner het enige goede was van vanaagquote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Ze begon de dag met suikers en vetten. Precies de dingen die je moet vermijden bij een ontbijt, om de simpele reden dat ze je suikerspiegel door het dak gooien en daarnaast uitnodigen tot onbetamelijk gedrag de rest van de dag.
Vervolgens slaat ze een volgende maaltijd over en eet dan weer koolhydraten ( suikers ) en BOOM, weer die suikerspiegel door het dak.
Als diner kiest ze voor een visgoedje van de AH, veel te licht natuurlijk na al dat gecrap en nauwelijks voorzien van essentiele voedingsstoffen.
Het is dan wachten tot de munchies toe slaan.
En dat gebeurde ook, want je gaat natuurlijk schreeuwen om iets substantieels en zie daar : de behoefte aan vetten.
Het is bijna een school voorbeeldje van de munchies trap.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:59 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh, wat een duidelijk verhaaltje dit, ik wist wel dat het slecht was, maar niet om die redenen. Thanks voor heldere uitleg, en ik dacht nog wel dat mn diner het enige goede was van vanaag
Ik heb geen idee!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:56 schreef ElisaB het volgende:
Owja, laatste vraag: kun je dat ook bewaren, of moet je het echt direct opdrinken?
(ik zoek nog iets lekkers om mee te nemen naar kantoor)
Je bent zo warm! Wat doe je precies in het park?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:05 schreef SHE het volgende:
En zo maar weer slapen, want morgen roep de kou in het park weer
Bomen plantenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je bent zo warm! Wat doe je precies in het park?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:48 schreef Miss_S het volgende:
Vind dat ik op die peace foto er wel gelukkig uit zie dus dat vind ik iets belangrijker dan slank
Ik vond ook al dat je zoveel aantrokquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:09 schreef SHE het volgende:
Tegenwoordig loop ik naar buiten als frosty the snowman
Ik ben een koukleum maar ik begrijp niets van mensen die met muts, sjaal en handschoenen hardlopen. Ik heb wel een sweater aan maar ik krijg het al gauw heel warm (zo warm dat ik die sweater wel weer wil dumpen).quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Bomen planten![]()
Nee, hardlopen. Ik loop om de singel heen.
Is een kleine 5 km.
Wel interval, want mijn knie laat geen onafgebroken loop toe. Dit werkt vooralsnog prima.
Ik ben alleen wel heel snel een mietje geworden. Vroeger ging ik met zulke temperaturen in een shirtje lopen. Tegenwoordig loop ik naar buiten als frosty the snowman
Dit zeg ik stilletjes, want Ollie leest hier weleens mee en hij is nog steeds pretty pissed off dat ik al zijn met liefde gegeven gadgets in een hoek geflikkerd hebquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum maar ik begrijp niets van mensen die met muts, sjaal en handschoenen hardlopen. Ik heb wel een sweater aan maar ik krijg het al gauw heel warm (zo warm dat ik die sweater wel weer wil dumpen).
Heb jij toevallig een iPod met sportchip?
HO!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:14 schreef ElisaB het volgende:
Wat hebben jullie toch met pindakaas
Er schiet me iets te binnen: volkorenbrood met pindakaas vind ik dan weer wél lekker
WAAROM, HOEVEEL en WAAROP?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:17 schreef SHE het volgende:
HO!
NOOIT toornen aan pindakaas. Er is maar 1 gouden regel. 1 gouden regel alleen!
En dat is: ALTIJD PINDAKAAS!
Gewoon die lekkere volkorenboterham met pindakaasquote:
Ik ben een roker, waar denk je dat ik naar luisterquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik raak behoorlijk gedeprimeerd als ik naar mijn ademhaling luister. Dat klinkt namelijk niet zo gezond.![]()
Vandaag heb ik de laatste 2,5 km zo'n beetje kokhalzend uitgelopen Ik ga geen magere yoghurt meer eten net voor het lopen. Dat bevalt gewoon niet goed.
I hear ya. M'n vriendje is altijd boos als ik thuiskom omdat ik niet gewoon rustig aan doe.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:24 schreef SHE het volgende:
Ik ben een roker, waar denk je dat ik naar luister
Het helpt me juist om met mijn neus om de feiten gedrukt te worden. Maar ik ben ook een masochist pur sang.
quote:NOOIT yoghurt eten voor het lopen, de zuren maken je maag helemaal van streek![]()
Ik eet altijd appels voor het lopen, dat loopt lekker. Ook meteen wat suikers.
Hell yeah! Kilopot pindakaas op het nachtkastje en smeren maarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:24 schreef SHE het volgende:
@ Elisa: Pindakaas is heer en meester van de essentiele vetzuren. En het woord zegt het al: vrij essentieel
Je mag het op volkorenbrood eten, op selderij, op jezelf smeren, of je partner. Als je het maar eet!.
Ik heb gezegd eiwitten voor/kh's na voor optimaal resultaat .quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
I hear ya. M'n vriendje is altijd boos als ik thuiskom omdat ik niet gewoon rustig aan doe.
[..]
Ik meen me te herinneren dat je ergens had geschreven dat je juist yoghurt vooraf moest eten (i.v.m. spieren) en suikers achteraf. Heb ik dat verkeerd begrepen/onthouden?
Sorry, dat had ik echt moeten vertellenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:35 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, dat verklaart in ieder geval het kokhalzen!
Dat is hier ook zo. Nooit begrepen. Vrijdagavond is de avond bij uitstek om lekker te sportenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:34 schreef zwahiel het volgende:
Wilde vanavond lekker laat naar de sportschool kom ik erachter dat 't ipv 23 uur op vrijdag al om 22 uur dichtgaat. Dat had om half 10 dus geen zin meer
Morgen maar weer dan.
Genoeg mensen hebben dan al andere plannen, uitgaan enzo waardoor ze er van uitgaan dat er toch niet veel mensen zullen komen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is hier ook zo. Nooit begrepen. Vrijdagavond is de avond bij uitstek om lekker te sporten
snap ook niet dat ze in 't weekend ook altijd zo raar open zijn. Zaterdags van 10-14 en zondags van 10-17 uur. En in mijn ouwe sportschool in Utrecht was 't van 10-14 zaterdag en zondag. Dan wil je juist naar de sportschool laat want je kunt uitslapen normaal gesprokenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is hier ook zo. Nooit begrepen. Vrijdagavond is de avond bij uitstek om lekker te sporten
Ik was er ook al, maar was te druk met bijlezenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 08:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik echt de eerste?. Ik vertrek ook meteen weer, werken!
Ik was het een tijdje ook echt nét voor het hardlopen gaan eten (je schreef dat je yoghurt idealiter tijdens je work-out eet, maar ik zag niet voor me hoe ik dat in het Oosterpark voor elkaar ging krijgen). Oef. Het geeft me natuurlijk wel weer een zweem van 'SHE blindelings volgen'.quote:
Ik probeer na het hardlopen mijn laatste portie koolhydraten te eten (volkoren boterhammen). Wat ik voor het hardlopen moet eten blijft altijd lastig. Ik verdraag bijna niets (maar niets verdraag ik ook weer niet).quote:Alles wat zuur is vermijden, dat komt meteen omhoog. Appeltje kan wel, maar bied verder geen extra voordelen ofzo, behalve dat je het goed verdraagt tijdens het lopen en het makkelijk te pakken is.
Als je het goed wil doen, dan neem je 15 min voor het lopen een stukje magere vis/vlees of een eitje; ga je rennen en neem je direct bij thuiskomst je suikers voor die dag.
Denk aan fruit/groenten, denk aan granen. Die carb refeed is bijna net zo belangrijk als je eiwit vooraf.
Het scheelt je ook een shitload een spierpijntjes.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:05 schreef conleche het volgende:
Ik moet gaan werken en heb wederom te weinig geslapen. Eerst sws te laat naar bed en toen werd ik wakker van meneer C. die er om 4 uur graag inwilde, maar ik had op de automatische piloot het nachtslot er op gedraaid en hij was te dronken om te beseffen dat er dat aan de hand was.....
Ja ik vind het ook een vreemd mechanisme! Ben zolang bezig geweest met afvallen, dat dat nog helemaal in mijn hoofd zit!! Nou, het zal wel weer goedkomen op den duur hoop ik!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
Het gaat een beetje automatisch. Soms eet ik wat te veel, soms wat te weinig. En voel ik me opgeblazen dan las ik een extra workout in. Aan de andere kant gaat het nog niet zo "gedachteloos" als het afvallen. Moet mijn kop er wel een beetje bij houden. Ik heb toch de neiging om me aan het "afvalschema" te houden, maar daar val ik vanaf en dat wil ik écht niet meer. Ben nog op zoek naar de balans. Ik heb nu ongeveer 1,5 maand hetzelfde gewicht, dus of ik het echt vol ga houden weet ik nog niet.
Volgens mij worstelen we een beetje met het zelfde als ik het zo lees.
Nou, ik moest eerst wakker worden van het gemorrel. Toen moest ik me beseffen wat het was en toen moest ik hem nog 10 minuten laten lijden, want ik ben sadist......quote:
Ik vraag me af of ik echt 'zo slank' wil zijn, ik ben meer van de getalletjes die ik wil zienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:32 schreef kwakveense het volgende:
lieve muis, veel succes alvast maandag als ik hier eventueel niet mee lees, of jij niet. en miss s: ik snap wat je bedoelt hoor. ik kan me soms niet voorstellen dat ik ooit echt dun zal zijn (bj dun) maar ik ga dit jaar proberen onder de 70 te komen. idd met chico en mariaaaaa (ik ben er nog!! na t weekend weer vakert) en ik weét dat ik dan stiekem nog steeds niet echt dun ben....
je straalt in elk geval, en t lijkt me goed als je t in t tempo doet dat je zelf voor ogen had.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:37 schreef Miss_S het volgende:
Thanx Isa![]()
Wel iets om in gedachte te houden, toch?
Hhmm ik weet niet wat er bij mij als eerst kwam, gelukkiger voelen of afvallen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar stiekem denk ik ook: eerst gelukkig voelen en dan kan je afvallen.
Veel overgewicht hangt mijns inziens ook domweg samen met je niet happy voelen en daardoor gaan eten. Als je van jezelf houdt, je lekker in je vel zit en je gelukkig voelt dan kan je ook afvallen.
(extreme situaties zoals die van mij waardoor ik 30 kilo afviel vallen hier buiten)
En ik vind ook dat je echt straalt op die foto! Je bent een mooie vrouw en ach, een pondje te veel kan je wel wegtrainen of lijnen, ongelukkig zijn is niet zo eenvoudig op te lossen. Happy new year!
Die slechte foto is inderdaad wegquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:00 schreef Sugar het volgende:
Miss_S, ik kan jouw foto helemaal niet zien? Is ie al weg?
Ik herken me wel in je verhaal. Ik voel me redelijk slank, ookal heb ik zo mijn dagen waarop ik me reusachtig voel. Toch heb ik altijd een soort vaag idee dat ik wel 5-10 kg minder zou willen/moeten wegen. Strakker in mijn vel zitten zijn zou wel tof zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik echt 'zo slank' wil zijn, ik ben meer van de getalletjes die ik wil zien
Het beeld van mijn lichaam vind ik 9 van de 10x meer dan goed
En ik weet gewoon dat ik 1/3 van mijn gewicht ben afgevallen en dat is natuurlijk het belangrijkste om af te houden, maar goed dat moet ik doen door gezond te leven en ik denk dat ik daar ook wel weer van ga afvallen
is wel goed om het verschil te zienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:06 schreef Miss_S het volgende:
Dankjewel Sugar
En dit is de oudste before foto die nog online staat
[ afbeelding ]
Had toch de echte before foto's moeten bewaren, misschien zitten ze nog in albums en kan ik ze uploaden
Als je hulp nodig hebt met het in elkaar zettenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga een nieuw bed kopen (ws volgend weekend, eerst even met m'n ouders overleggen over matras, lattenbodem etc. Gelukkig ben ik later deze maand jarig, dus dat scheelt weer in de financiën). Ik heb deze op het oog. Vind hem zó mooi
.
Ah, je hebt toch een meetsessie gehouden en de uitkomst was positief?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga een nieuw bed kopen (ws volgend weekend, eerst even met m'n ouders overleggen over matras, lattenbodem etc. Gelukkig ben ik later deze maand jarig, dus dat scheelt weer in de financiën). Ik heb deze op het oog. Vind hem zó mooi
.
Het is een olie-sheik en hij komt álles opkopen!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:20 schreef conleche het volgende:
Halp er is een hele enge vent in de galerie, dus als ik word vermist: 1m85 jaar of 50 lange baard en arafatsjaal bruin leren jas en donkere broek. Ik zei goeiemorgen en kreeg gegrom terug
Ik denk dat Mark dat ook wel kanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt met het in elkaar zetten
Ik mis mijn vakantiewerk
Ohnoez! Is Koekie er niet om je te beschermen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:20 schreef conleche het volgende:
Halp er is een hele enge vent in de galerie, dus als ik word vermist: 1m85 jaar of 50 lange baard en arafatsjaal bruin leren jas en donkere broek. Ik zei goeiemorgen en kreeg gegrom terug
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is een olie-sheik en hij komt álles opkopen!!![]()
Ik doe het vast beter dan Markquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark dat ook wel kan.
Ik ga het liefst _nu_ naar de IKEA om dat ding te halen, maar ik moet me nog even beheersen.
Die matrassen zijn wel f-ing duur zeg.... Maar ja, het is de bedoeling dat 'ie wel wat jaartjes mee gaat en ik wil wel lekker slapen, dus ik wil wel een verstandige aankoop doen natuurlijk
.
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah, je hebt toch een meetsessie gehouden en de uitkomst was positief?![]()
En het is inderdaad een erg mooi bed! Neem je een tweepersoonsmatras of twee eenpersoonsmatrassen?
Als ik ooit ga samenwonen met mijn mister moeten we een nieuw bed kopenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik doe het vast beter dan Mark
Dat lijkt me trouwens zo'n vervelend werk, een bed verhuizen
Ik wil de mijne eigenlijk ook meenemen als we ooit gaan samenwonen maar denk dat ik een nieuwe moet gaan kopen
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:20 schreef conleche het volgende:
Hee Sugar! Je moet gewoon hier blijven, dan ga je niet de mist in zei zij, die alweer 3 kilo erbij had genoten inmiddelsquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:20 schreef Sugar het volgende:
Ha, wat leuk. Ja, dus, zolang ik maar de mist in ga, zien jullie me hier weer!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohnoez! Is Koekie er niet om je te beschermen?
Voordeel 2 eenpersoons: je hebt duidelijker je eigen helft en rolt minder snel naar elkaar toe:quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Is er een reden om voor het één of het ander te kiezen?.
En ja, ik kwam aan deze kant van de bank op ong. 1,35 uit en aan de andere kant heb ik nog zeker 30 cm, dus dat gaat helemaal goed komen(heb voor dit bed 1,49 nodig
).
Enige nadeel: ik heb geen nachtkastje meer, dus wat ik dan met m'n wekker moet? Die zet ik maar op de verwarming naast m'n bed dan, met een boek eronder. Improviseren ftw
.
Hoe durft ie! Geen trui meer voor de Koekquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Koekie stond vrolijk tegen 'm te kwispelen. NSB hond
Is ie zo lang dan? of je bed zo klein?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als ik ooit ga samenwonen met mijn mister moeten we een nieuw bed kopen. Het mijne is mooier maar net iets te kort voor hem en hij krijgt last van zijn rug op mijn matras omdat dat te zacht is. Het zijne is lelijk maar wel lang genoeg voor hem, maar daar krijg ik last van mijn rug omdat het matras te hard is
Mijn bed is 140 bij 200, maar mijn vriend is rond de 1.90 en je ligt nooit met je hoofd helemaal tegen de bovenkant aanquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Is ie zo lang dan? of je bed zo klein?
Ik heb mijn vriendje daar eigenlijk nooit over gehoord....mijn bed is misschien alleen iets te vrouwelijk voor hem maar ik wil zeker weer een hemelbed
En Vik ik zou niet voor 2 1persoonsmatrassen gaan want dan kan je nooit zo lekker tegen je partner aan liggen zonder dat je in een gleuf ligt
Ik heb die groeven in hotels meegemaakt en ik háát ze, want ik kon óf op de groef liggen óf op m'n eigen helft gaan liggen. Hoe a-romantischquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Voordeel 2 eenpersoons: je hebt duidelijker je eigen helft en rolt minder snel naar elkaar toe:
Nadeel 2 eenpersoons: je hebt die groef in het midden, hoewel die op te lossen is met zo'n balkje in het midden
180 bij 220, word je nooit vermist dan? En lits jumeaux heeft mijn zus inderdaad ook, vanwege het gevecht om de dekensquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:33 schreef conleche het volgende:
Wij hebben in Belgie een bed van 180 bij 220 en das lastig, want hoeslakens op die maat zijn altijd uitverkocht bij Ikea. Alleen bij de Makro heb je ze altijd wel, maar daar kom ik weer niet zo vaak. Wij hebben trouwens lits jumeaux met daarop een groot dekmatras. En 2 dekbedjes, anders was ik de hele nacht in gevecht om een stukkie deken.
Ja doe maar luxe, daar heb ik geen ruimte voorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:33 schreef conleche het volgende:
Wij hebben in Belgie een bed van 180 bij 220 en das lastig, want hoeslakens op die maat zijn altijd uitverkocht bij Ikea. Alleen bij de Makro heb je ze altijd wel, maar daar kom ik weer niet zo vaak. Wij hebben trouwens lits jumeaux met daarop een groot dekmatras. En 2 dekbedjes, anders was ik de hele nacht in gevecht om een stukkie deken.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
180 bij 220, word je nooit vermist dan?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja doe maar luxe, daar heb ik geen ruimte voor![]()
.
Hier wordt het ws 1,40 x 2,00, maar heel misschien (ik moet nog ff een precieze meetsessie doen) zit 1,60 x 2,00 erin.
Meten gaat niet zo handig met een lineaaltje dat tot 15 cm gaat. Meetlint is foetsie
. Ik stond gisteren dus te meten met m'n lineaaltje en Mark kan binnen van: "Wat ben jij nou weer aan 't doen?
"
.
Als je dat wil kan dat hoor, het is niet de Grote Oceaan, die je moet overzwemmen!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
_O-. Je wilt toch lekker tegen de ander aankruipen?. Maar misschien is dat na X jaar huwelijk, als de romantiek is afgenomen, wel niet meer het geval
. Ik kan op zich ook prima met twee personen op een éénpersoonsbed slapen (
), maar mijn lattenbodem is niet zo stevig en aangezien ik de latten zelf niet terug kan zetten (dat doet Mark altijd
), loop ik liever niet dat risico
.
Waar heb je 't over?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:40 schreef Muis006 het volgende:
Die Tom Nook is ook een afzetter! Hij wil potverdorie 848.000 bells omdat 'ie mijn huis heeft uitgebreid.
Animal Crossingquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar heb je 't over?.
Ff Brinta maken brb.
Slapen met je lief in een 1persoonbed is leuk maar meer ruimte is toch echt fijnerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Je wilt toch lekker tegen de ander aankruipen?
. Maar misschien is dat na X jaar huwelijk, als de romantiek is afgenomen, wel niet meer het geval
. Ik kan op zich ook prima met twee personen op een éénpersoonsbed slapen (
), maar mijn lattenbodem is niet zo stevig en aangezien ik de latten zelf niet terug kan zetten (dat doet Mark altijd
), loop ik liever niet dat risico
.
Waar zou je een bed nog meer voor moeten gebruiken dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Slapen met je lief in een 1persoonbed is leuk maar meer ruimte is toch echt fijnerzeker als je meer wilt doen dan alleen slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:41 schreef Sugar het volgende:
Nou zeg ik wel dat dunzijn goed voelt, maar zo hoeft het niet meer Is ook heel lang geleden.
Maar terug naar gewoon hoe ik in oktober en november was, dat wil ik wél.
Wij lagen afgelopen week in een vakantiehuisje ook op twee losse matrassen, met twee losse dekbedden. Ik vond het wel fijn!Maar euhm, de liefde bedrijven zat er toch ff niet in.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar zou je een bed nog meer voor moeten gebruiken dan?.
LaptoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goeiemorgen schatjequote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
Mogguh popjes!
Heej Sjoeg! Gezellig dat je er weer bent!
Hier ook een bed van 1.80 bij 2.20, lekkah! Wij zijn dan ook 1.82 en twee meter, dus dat is wel zo prettig
Maar nog het meest de mijne, want ik heb Greys reeds lang voordat jij hier kwam mijn liefde verklaardquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar wel lekker meer de mijne dan de jouwe!
ook maar je bent gewoon tofquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:53 schreef Greys het volgende:!
TJ is gewoon uit op een kapsalonnetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |