Dankjewel meisjesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst nog lekker vijf en dan kijk je gewoon hoe en wat je nog meer wilt!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik maar denken dat Muis bemutst, besjaald en behandschoend de straten in haar woonplaats onveilig gaat maken, gaat ze gewoon op een loopband lopen, onderwijl kijkend naar foute chickflicks.
Ja maar ik ben ook al 4 jaar bezigquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
je bent niet zwak denk ik hoor... je hebt gewoon nog wat tijd nodig...
ik heb er uiteindelijk ook bijna 4 jaar over gedaan
iedereen kan het hoor
en jij dus ook, je zal vanzelf die 65 op je schaal zien
Waterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel meisjesik ga er wel weer voor
Oja welke drank is het 'slankste' om te drinken? dat is namelijk iets dat ik niet op kan/wil geven
Ptish zo ben ik niet in het centrum hoor! Ik race van winkel naar winkel met roze koontjes van de kou en een enthousiasme waar je u tegen zegt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Langs etalages slenteren is niet hetzelfde als wandelen, Maria.
Wodka met redbull light!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel meisjesik ga er wel weer voor
Oja welke drank is het 'slankste' om te drinken? dat is namelijk iets dat ik niet op kan/wil geven
Oja daar had ik het pas nog met mijn vriendje overquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wodka met redbull light!
Van SHE geleerd!
Of het lekker is, is een tweedequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wodka met redbull light!
Van SHE geleerd!
Ik las rosbiefverslavingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of het lekker is, is een tweede.
Ik moet echt van m'n rosébierverslaving af.
Normaliter drink ik alleen als ik uit eten ga of op 'gezellige avondjes'.
Ok, jij hebt ook niet alleen maar water gedronken vanavond.quote:
7-up!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, jij hebt ook niet alleen maar water gedronken vanavond.
Wat heb je gehad? Biecht op! [/SHE-modus]
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
Ja gewone wodka Miss!
En het is lekker! Ik heb het laatst bij Co gedronken!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zie je, daar heb je het al!
En maar lallen!
Vik!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
precies!
Doe mij ook eens een PMetje!
Ja die zit tot aan d'r neus in de nep-genitaliën!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Elisa is nu door haar bergen voorraad aan het struinen op zoek naar mijn bestelling.
Zo zie ik het voor me
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja die zit tot aan d'r neus in de nep-genitaliën!
Hahahahaaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het is vast degene die ik in DildoDuck heb gestopt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaaaaaa!
Ik zie het echt voor me, Elies kruipend over de bergen!
* Nee, die is het niet <achter zich werpt>
Wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bah de 16 jarige zoon van John Travolta is overleden
Yepquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat?
Die had toch Kawasakisyndroom ofzo?
Inderdaadquote:
quote:
Whahahaha.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Golfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah da's idd naar![]()
En Syrena: ik weet hoe je je voeltWilde plannen maken en uiteindelijk denken: "Jamaar da's toch heul niks voor mij! Dat hou ik een maand vol en dan ga ik slacken
"
Ergens, out there, is een ubertoffe sport die het HELEMAAL voor mij is, ik moet het alleen nog vinden! Ik weet het zeker!
Ja rare verhalen hoor je over Scientologists.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:18 schreef Viking84 het volgende:
Wat die zoon van John Travolta betreft: er gaan geruchten dat hij zich niet heeft laten behandelen, aangezien de Travolta's tot de Scientology Church behoren.
Prrrrrrrrt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is vast degene die ik in DildoDuck heb gestopt!
Ja, die sport! Die moet ik inderdaad ook nog vindenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah da's idd naar![]()
En Syrena: ik weet hoe je je voeltWilde plannen maken en uiteindelijk denken: "Jamaar da's toch heul niks voor mij! Dat hou ik een maand vol en dan ga ik slacken
"
Ergens, out there, is een ubertoffe sport die het HELEMAAL voor mij is, ik moet het alleen nog vinden! Ik weet het zeker!
Apart volkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:18 schreef Viking84 het volgende:
Wat die zoon van John Travolta betreft: er gaan geruchten dat hij zich niet heeft laten behandelen, aangezien de Travolta's tot de Scientology Church behoren.
Okay, skip that: een sport die iets voor je conditie/shape doet! (ik zie enthousiast rondhupsen en springen en dartelen op een golfveld niet als een noodzakelijk onderdeel van golfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Golf![]()
Alleen kan ik de komende tijd niet vaak
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef Muis006 het volgende:
Troetelbeertjes van me, ik ga ook maar eens slapen!
Morgen eerst wandelen, dan schilderen en dan shoppen.
Trusten!![]()
Troetelbeertjes STRAAL!
truste muisquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef Muis006 het volgende:
Troetelbeertjes van me, ik ga ook maar eens slapen!
Morgen eerst wandelen, dan schilderen en dan shoppen.
Trusten!![]()
Troetelbeertjes STRAAL!
Weet jij wel hoeveel zo'n golftas weegt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okay, skip that: een sport die iets voor je conditie/shape doet! (ik zie enthousiast rondhupsen en springen en dartelen op een golfveld niet als een noodzakelijk onderdeel van golf)
Ik vind zoveel stomme dingen leuk, waarom kan ik niet iets handigs leuk vinden!
Maar goed, ik weet het, schop onder den reet en dan maar iets stoms doenEn dan net zolang tegen jezelf zeggen dat het "jolly good
" is tot je er zelf in gelooft!
Lol.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar goed, ik weet het, schop onder den reet en dan maar iets stoms doenEn dan net zolang tegen jezelf zeggen dat het "jolly good
" is tot je er zelf in gelooft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |