Hahahahaaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja die zit tot aan d'r neus in de nep-genitaliën!
Het is vast degene die ik in DildoDuck heb gestopt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaaaaaa!
Ik zie het echt voor me, Elies kruipend over de bergen!
* Nee, die is het niet <achter zich werpt>
Wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bah de 16 jarige zoon van John Travolta is overleden
Yepquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat?
Die had toch Kawasakisyndroom ofzo?
Inderdaadquote:
quote:
Whahahaha.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja die zit tot aan d'r neus in de nep-genitaliën!
Golfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah da's idd naar![]()
En Syrena: ik weet hoe je je voeltWilde plannen maken en uiteindelijk denken: "Jamaar da's toch heul niks voor mij! Dat hou ik een maand vol en dan ga ik slacken
"
Ergens, out there, is een ubertoffe sport die het HELEMAAL voor mij is, ik moet het alleen nog vinden! Ik weet het zeker!
Ja rare verhalen hoor je over Scientologists.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:18 schreef Viking84 het volgende:
Wat die zoon van John Travolta betreft: er gaan geruchten dat hij zich niet heeft laten behandelen, aangezien de Travolta's tot de Scientology Church behoren.
Prrrrrrrrt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is vast degene die ik in DildoDuck heb gestopt!
Ja, die sport! Die moet ik inderdaad ook nog vindenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah da's idd naar![]()
En Syrena: ik weet hoe je je voeltWilde plannen maken en uiteindelijk denken: "Jamaar da's toch heul niks voor mij! Dat hou ik een maand vol en dan ga ik slacken
"
Ergens, out there, is een ubertoffe sport die het HELEMAAL voor mij is, ik moet het alleen nog vinden! Ik weet het zeker!
Apart volkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:18 schreef Viking84 het volgende:
Wat die zoon van John Travolta betreft: er gaan geruchten dat hij zich niet heeft laten behandelen, aangezien de Travolta's tot de Scientology Church behoren.
Okay, skip that: een sport die iets voor je conditie/shape doet! (ik zie enthousiast rondhupsen en springen en dartelen op een golfveld niet als een noodzakelijk onderdeel van golfquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Golf![]()
Alleen kan ik de komende tijd niet vaak
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef Muis006 het volgende:
Troetelbeertjes van me, ik ga ook maar eens slapen!
Morgen eerst wandelen, dan schilderen en dan shoppen.
Trusten!![]()
Troetelbeertjes STRAAL!
truste muisquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef Muis006 het volgende:
Troetelbeertjes van me, ik ga ook maar eens slapen!
Morgen eerst wandelen, dan schilderen en dan shoppen.
Trusten!![]()
Troetelbeertjes STRAAL!
Weet jij wel hoeveel zo'n golftas weegt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okay, skip that: een sport die iets voor je conditie/shape doet! (ik zie enthousiast rondhupsen en springen en dartelen op een golfveld niet als een noodzakelijk onderdeel van golf)
Ik vind zoveel stomme dingen leuk, waarom kan ik niet iets handigs leuk vinden!
Maar goed, ik weet het, schop onder den reet en dan maar iets stoms doenEn dan net zolang tegen jezelf zeggen dat het "jolly good
" is tot je er zelf in gelooft!
Lol.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar goed, ik weet het, schop onder den reet en dan maar iets stoms doenEn dan net zolang tegen jezelf zeggen dat het "jolly good
" is tot je er zelf in gelooft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |