Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Elies, ik ga wat bij je bestellen!
Even nog wat uitzoeken!
doe nog es linkje?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Even nog wat uitzoeken!
Was ook niet serieus bedoeltquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:38 schreef conleche het volgende:
Miss_S, maar dan kunnen we toch ook niet eerlijk zeggen wat er volgens ons nog af moet aan kilo's, dan wel centimeters?
Stuur maar gewoon een PM, dan gaan we ervoor zorgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Even nog wat uitzoeken!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:38 schreef loveli het volgende:
Voor de derde en laatste keer, ik ben weg! Nu kan niets me meer tegenhouden.
Ik ook!quote:
Op de foto van de feestdagen leek het alsof je weer wat aangekomen was?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:37 schreef Miss_S het volgende:
Centimeters zijn leuk maar wil toch ook echt onder die 70
En bodypumpen? klinkt goed maar geef al iets teveel geld uit aan hiphop en buikdansen dus geen andere groepslessen meer
oke een moment, ze zijn niet echt duidelijker maar wel supervetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja Miss_s doe eens een andere foto? dan wil ik ook wel ff kijken
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:39 schreef Greys het volgende:
SHE, je mag op alles schelden, maar de Kapsalon is heilig!
Dat moet voor jou stiekem ook een beetje gelden!
SHE, ik heb heul nog nooit een kapsalonnetje op! Honest to god!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:38 schreef SHE het volgende:
Anders lullen jullie ff een topic vol in een uur
Gelukkig kan ik door slotjes heen posten <:)
Ik was 1,5 kilo aangekomen dus of je dat echt kan zien....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Op de foto van de feestdagen leek het alsof je weer wat aangekomen was?
Of was het een ongelukkige foto?
Als je het aan mij zou vragen kreeg je een antwoord die je niet zou bevallen, dus ik sla deze keer over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat zou je antwoord zijnben ik wel benieuwd naar, niet dat ik er naar zou luisteren
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik was 1,5 kilo aangekomen dus of je dat echt kan zien....
Maar dit is wel echt een slechte foto (de andere staan op een andere camera en staan nog niet op mijn laptop)Hoe zwaar ben je nu dan eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat zou je antwoord zijnben ik wel benieuwd naar, niet dat ik er naar zou luisteren
Niet meer actief op Fok!
[..]
Maar dit is wel echt een slechte foto (de andere staan op een andere camera en staan nog niet op mijn laptop)Ik meende me te herinneren dat je er veeel slanker uit zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat zou je antwoord zijnben ik wel benieuwd naar, niet dat ik er naar zou luisteren
Maar ik zou zeggen, 10 kg eraf.
Vanochtend dus nog niet mijn officiele weegdag was het 74quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe zwaar ben je nu dan eigenlijk?
Misschien waren dat gewoon gelukkige foto'squote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik meende me te herinneren dat je er veeel slanker uit zag.
Maar ik zou zeggen, 10 kg eraf.
[..]
Maar dit is wel echt een slechte foto (de andere staan op een andere camera en staan nog niet op mijn laptop)ik weet niet of het verkeerd aan gaat komen, en ik bedoel het zeker niet verkeerd....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat zou je antwoord zijnben ik wel benieuwd naar, niet dat ik er naar zou luisteren
maar ik denk dat je zeker een kilo of 10 moet proberen af te vallen...
en het is dat je er zelf om vraagt![]()
ik denk dat je dr dan echtuit kan zien
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
Dat zal wel mee vallen tochquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik denk dat Miss_S ongeveer even zwaar ik als ikke! En even lang!
Nowai dus, zie bovenstaande postquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zal wel mee vallen tochik ben en blijf het dikkertje van dit topic
Wandelen, step machine en squatten. Kost weinig inspanning, is vriendelijk voor je hart en je trekt er de boel een stuk effectiever mee strak dan met hardlopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:49 schreef Muis006 het volgende:
SHE, mag ik iets ontopics vragen?
Ik ben vrij slank maar ik erger me aan mijn kont en bovenbenen. Ze zijn niet superdik maar wel fors en vrij slap. Ik wil dmv wandelen/hardlopen zorgen dat het wat strakker wordt maar ik weet niet goed waar ik moet beginnen en het op moet bouwen. Mijn conditie is door mijn ziekte erg slecht dus ik durf ook niet zomaar te gaan rennen. Weet jij misschien iets?
Zullen we dan allebei voor die 65 gaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ah puik! Ik denk dat ik momenteel rond 72 zit (ik weeg wel weer als ik weer een tijdje in een normaal ritme zit, kom van een hoogtepunt van 75 (al heb ik dat maar 1 dag gewogen, maar toch
). Ik wil naar 65 kilo, dus dan zou er totaal ongeveer 10 kilo af zijn!
![]()
Maar 5 kilo eraf zou idd al een leuk begin zijn!![]()
Had ik het toch niet echt verkeerd ingeschat, van dat wij ongeveer evenveel wegen.
Okee, dankje! Wat is een goed tempo? 5 km/h?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Wandelen, step machine en squatten. Kost weinig inspanning, is vriendelijk voor je hart en je trekt er de boel een stuk effectiever mee strak dan met hardlopen.
Begin gewoon eens met elke dag een half uur flink door wandelen.
En wat zou je antwoord zijnben ik wel benieuwd naar, niet dat ik er naar zou luisteren
Niet op je snelheid letten. Ritme en ademhaling is belangrijker. Gewoon stevige pas, in een constant ritme.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee, dankje! Wat is een goed tempo? 5 km/h?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Niet op je snelheid letten. Ritme en ademhaling is belangrijker. Gewoon stevige pas, in een constant ritme.
Op goed schoeisel, buik in en tieten vooruit.
Het was ook een fles wijn laterquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond je op die ene orb foto slanker in je gezicht tonen als op de spoilerfoto
Eerst nog lekker vijf en dan kijk je gewoon hoe en wat je nog meer wilt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het was ook een fles later
En ik luister wel een beetje hoor, maar ik probeer gewoon ook aardig voor mezelf te zijn anders wordt ik depressief als ik me nu voorhoud dat ik 10 kilo te dik ben
je bent niet zwak denk ik hoor... je hebt gewoon nog wat tijd nodig...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:51 schreef Miss_S het volgende:
BJ en Co jullie hebben vast ook gelijk maar ik ga zeker eerst voor 5
En BJ bij mij gaat het niet zoals bij joumisschien ben ik wel zwak maar toch ben ik echt verdomde trots op wat ik bereikt heb en dat ik dus ook stabiel kan blijven op dit gewicht (feestdagen niet meegeteld)
Langs etalages slenteren is niet hetzelfde als wandelen, Mariaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wandelen? Voor het eggie? Want dat vind ik wel leuk en heb ik vandaag heel lang gedaan(Naar de stad en in de stad - ging weg om 12 uur, was rond kwart voor 1 in de stad en heb daar tot 5 uur rondgebanjerd!). Dat doe ik wel vaker. Ik zie wandelen alleen niet zozeer als sport ofzo! Meer als iets wat ik gewoon euh. Doe.
Hoera, ik sport![]()
En Jaaaa Miss_S! Allebei voor 65! Sluit je dan ook aan bij het Collectief Chico-Neen-Kwak-Maria, want wij hebben een PactDat we allemaal gezond gaan doen enzo! Nu ligt het een beetje stil omdat Chico en Kwak er iig bijna niet zijn, maar na de vakantie gaan we weer ass-kicken en elkaars ass-kicken als we stom bezig zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |