Nou, ik moest eerst wakker worden van het gemorrel. Toen moest ik me beseffen wat het was en toen moest ik hem nog 10 minuten laten lijden, want ik ben sadist......quote:
Ik vraag me af of ik echt 'zo slank' wil zijn, ik ben meer van de getalletjes die ik wil zienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:32 schreef kwakveense het volgende:
lieve muis, veel succes alvast maandag als ik hier eventueel niet mee lees, of jij niet. en miss s: ik snap wat je bedoelt hoor. ik kan me soms niet voorstellen dat ik ooit echt dun zal zijn (bj dun) maar ik ga dit jaar proberen onder de 70 te komen. idd met chico en mariaaaaa (ik ben er nog!! na t weekend weer vakert) en ik weét dat ik dan stiekem nog steeds niet echt dun ben....
je straalt in elk geval, en t lijkt me goed als je t in t tempo doet dat je zelf voor ogen had.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:37 schreef Miss_S het volgende:
Thanx Isa![]()
Wel iets om in gedachte te houden, toch?
Hhmm ik weet niet wat er bij mij als eerst kwam, gelukkiger voelen of afvallen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar stiekem denk ik ook: eerst gelukkig voelen en dan kan je afvallen.
Veel overgewicht hangt mijns inziens ook domweg samen met je niet happy voelen en daardoor gaan eten. Als je van jezelf houdt, je lekker in je vel zit en je gelukkig voelt dan kan je ook afvallen.
(extreme situaties zoals die van mij waardoor ik 30 kilo afviel vallen hier buiten)
En ik vind ook dat je echt straalt op die foto! Je bent een mooie vrouw en ach, een pondje te veel kan je wel wegtrainen of lijnen, ongelukkig zijn is niet zo eenvoudig op te lossen. Happy new year!
Die slechte foto is inderdaad wegquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:00 schreef Sugar het volgende:
Miss_S, ik kan jouw foto helemaal niet zien? Is ie al weg?
Ik herken me wel in je verhaal. Ik voel me redelijk slank, ookal heb ik zo mijn dagen waarop ik me reusachtig voel. Toch heb ik altijd een soort vaag idee dat ik wel 5-10 kg minder zou willen/moeten wegen. Strakker in mijn vel zitten zijn zou wel tof zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik echt 'zo slank' wil zijn, ik ben meer van de getalletjes die ik wil zien
Het beeld van mijn lichaam vind ik 9 van de 10x meer dan goed
En ik weet gewoon dat ik 1/3 van mijn gewicht ben afgevallen en dat is natuurlijk het belangrijkste om af te houden, maar goed dat moet ik doen door gezond te leven en ik denk dat ik daar ook wel weer van ga afvallen
is wel goed om het verschil te zienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:06 schreef Miss_S het volgende:
Dankjewel Sugar
En dit is de oudste before foto die nog online staat
[ afbeelding ]
Had toch de echte before foto's moeten bewaren, misschien zitten ze nog in albums en kan ik ze uploaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |