Ik ben een roker, waar denk je dat ik naar luisterquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik raak behoorlijk gedeprimeerd als ik naar mijn ademhaling luister. Dat klinkt namelijk niet zo gezond.![]()
Vandaag heb ik de laatste 2,5 km zo'n beetje kokhalzend uitgelopen Ik ga geen magere yoghurt meer eten net voor het lopen. Dat bevalt gewoon niet goed.
I hear ya. M'n vriendje is altijd boos als ik thuiskom omdat ik niet gewoon rustig aan doe.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:24 schreef SHE het volgende:
Ik ben een roker, waar denk je dat ik naar luister
Het helpt me juist om met mijn neus om de feiten gedrukt te worden. Maar ik ben ook een masochist pur sang.
quote:NOOIT yoghurt eten voor het lopen, de zuren maken je maag helemaal van streek![]()
Ik eet altijd appels voor het lopen, dat loopt lekker. Ook meteen wat suikers.
Hell yeah! Kilopot pindakaas op het nachtkastje en smeren maarquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:24 schreef SHE het volgende:
@ Elisa: Pindakaas is heer en meester van de essentiele vetzuren. En het woord zegt het al: vrij essentieel
Je mag het op volkorenbrood eten, op selderij, op jezelf smeren, of je partner. Als je het maar eet!.
Ik heb gezegd eiwitten voor/kh's na voor optimaal resultaat .quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
I hear ya. M'n vriendje is altijd boos als ik thuiskom omdat ik niet gewoon rustig aan doe.
[..]
Ik meen me te herinneren dat je ergens had geschreven dat je juist yoghurt vooraf moest eten (i.v.m. spieren) en suikers achteraf. Heb ik dat verkeerd begrepen/onthouden?
Sorry, dat had ik echt moeten vertellenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:35 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, dat verklaart in ieder geval het kokhalzen!
Dat is hier ook zo. Nooit begrepen. Vrijdagavond is de avond bij uitstek om lekker te sportenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:34 schreef zwahiel het volgende:
Wilde vanavond lekker laat naar de sportschool kom ik erachter dat 't ipv 23 uur op vrijdag al om 22 uur dichtgaat. Dat had om half 10 dus geen zin meer
Morgen maar weer dan.
Genoeg mensen hebben dan al andere plannen, uitgaan enzo waardoor ze er van uitgaan dat er toch niet veel mensen zullen komen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is hier ook zo. Nooit begrepen. Vrijdagavond is de avond bij uitstek om lekker te sporten
snap ook niet dat ze in 't weekend ook altijd zo raar open zijn. Zaterdags van 10-14 en zondags van 10-17 uur. En in mijn ouwe sportschool in Utrecht was 't van 10-14 zaterdag en zondag. Dan wil je juist naar de sportschool laat want je kunt uitslapen normaal gesprokenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 01:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is hier ook zo. Nooit begrepen. Vrijdagavond is de avond bij uitstek om lekker te sporten
Ik was er ook al, maar was te druk met bijlezenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 08:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben ik echt de eerste?. Ik vertrek ook meteen weer, werken!
Ik was het een tijdje ook echt nét voor het hardlopen gaan eten (je schreef dat je yoghurt idealiter tijdens je work-out eet, maar ik zag niet voor me hoe ik dat in het Oosterpark voor elkaar ging krijgen). Oef. Het geeft me natuurlijk wel weer een zweem van 'SHE blindelings volgen'.quote:
Ik probeer na het hardlopen mijn laatste portie koolhydraten te eten (volkoren boterhammen). Wat ik voor het hardlopen moet eten blijft altijd lastig. Ik verdraag bijna niets (maar niets verdraag ik ook weer niet).quote:Alles wat zuur is vermijden, dat komt meteen omhoog. Appeltje kan wel, maar bied verder geen extra voordelen ofzo, behalve dat je het goed verdraagt tijdens het lopen en het makkelijk te pakken is.
Als je het goed wil doen, dan neem je 15 min voor het lopen een stukje magere vis/vlees of een eitje; ga je rennen en neem je direct bij thuiskomst je suikers voor die dag.
Denk aan fruit/groenten, denk aan granen. Die carb refeed is bijna net zo belangrijk als je eiwit vooraf.
Het scheelt je ook een shitload een spierpijntjes.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:05 schreef conleche het volgende:
Ik moet gaan werken en heb wederom te weinig geslapen. Eerst sws te laat naar bed en toen werd ik wakker van meneer C. die er om 4 uur graag inwilde, maar ik had op de automatische piloot het nachtslot er op gedraaid en hij was te dronken om te beseffen dat er dat aan de hand was.....
Ja ik vind het ook een vreemd mechanisme! Ben zolang bezig geweest met afvallen, dat dat nog helemaal in mijn hoofd zit!! Nou, het zal wel weer goedkomen op den duur hoop ik!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
Het gaat een beetje automatisch. Soms eet ik wat te veel, soms wat te weinig. En voel ik me opgeblazen dan las ik een extra workout in. Aan de andere kant gaat het nog niet zo "gedachteloos" als het afvallen. Moet mijn kop er wel een beetje bij houden. Ik heb toch de neiging om me aan het "afvalschema" te houden, maar daar val ik vanaf en dat wil ik écht niet meer. Ben nog op zoek naar de balans. Ik heb nu ongeveer 1,5 maand hetzelfde gewicht, dus of ik het echt vol ga houden weet ik nog niet.
Volgens mij worstelen we een beetje met het zelfde als ik het zo lees.
Nou, ik moest eerst wakker worden van het gemorrel. Toen moest ik me beseffen wat het was en toen moest ik hem nog 10 minuten laten lijden, want ik ben sadist......quote:
Ik vraag me af of ik echt 'zo slank' wil zijn, ik ben meer van de getalletjes die ik wil zienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:32 schreef kwakveense het volgende:
lieve muis, veel succes alvast maandag als ik hier eventueel niet mee lees, of jij niet. en miss s: ik snap wat je bedoelt hoor. ik kan me soms niet voorstellen dat ik ooit echt dun zal zijn (bj dun) maar ik ga dit jaar proberen onder de 70 te komen. idd met chico en mariaaaaa (ik ben er nog!! na t weekend weer vakert) en ik weét dat ik dan stiekem nog steeds niet echt dun ben....
je straalt in elk geval, en t lijkt me goed als je t in t tempo doet dat je zelf voor ogen had.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:37 schreef Miss_S het volgende:
Thanx Isa![]()
Wel iets om in gedachte te houden, toch?
Hhmm ik weet niet wat er bij mij als eerst kwam, gelukkiger voelen of afvallen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar stiekem denk ik ook: eerst gelukkig voelen en dan kan je afvallen.
Veel overgewicht hangt mijns inziens ook domweg samen met je niet happy voelen en daardoor gaan eten. Als je van jezelf houdt, je lekker in je vel zit en je gelukkig voelt dan kan je ook afvallen.
(extreme situaties zoals die van mij waardoor ik 30 kilo afviel vallen hier buiten)
En ik vind ook dat je echt straalt op die foto! Je bent een mooie vrouw en ach, een pondje te veel kan je wel wegtrainen of lijnen, ongelukkig zijn is niet zo eenvoudig op te lossen. Happy new year!
Die slechte foto is inderdaad wegquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:00 schreef Sugar het volgende:
Miss_S, ik kan jouw foto helemaal niet zien? Is ie al weg?
Ik herken me wel in je verhaal. Ik voel me redelijk slank, ookal heb ik zo mijn dagen waarop ik me reusachtig voel. Toch heb ik altijd een soort vaag idee dat ik wel 5-10 kg minder zou willen/moeten wegen. Strakker in mijn vel zitten zijn zou wel tof zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 10:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik echt 'zo slank' wil zijn, ik ben meer van de getalletjes die ik wil zien
Het beeld van mijn lichaam vind ik 9 van de 10x meer dan goed
En ik weet gewoon dat ik 1/3 van mijn gewicht ben afgevallen en dat is natuurlijk het belangrijkste om af te houden, maar goed dat moet ik doen door gezond te leven en ik denk dat ik daar ook wel weer van ga afvallen
is wel goed om het verschil te zienquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:06 schreef Miss_S het volgende:
Dankjewel Sugar
En dit is de oudste before foto die nog online staat
[ afbeelding ]
Had toch de echte before foto's moeten bewaren, misschien zitten ze nog in albums en kan ik ze uploaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |