quote:Op maandag 29 december 2008 15:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Onze bijna buren hebben het meest schattige wiegje, en hun dochter gaat verkassen naar een ander bedje, dus mogen wij de wieg kopen (omdat ik er helemaal weg van ben, en hoop dat ie in de toekomst nog een keer gebruikt gaat worden) maar nu vragen ze er 150 euro voor. Het lijkt me zo veel!
Het is een witte schommelwieg met een kroon aan de hoofdeind. Wie weet er een site met zulke wiegjes, of heeft een idee of dat een hoog bedrag is wat ze ervoor vragen.
kan nog niet iets soortgelijks vinden.....quote:Op maandag 29 december 2008 16:34 schreef Dakota het volgende:
ik zou even op marktplaats kijken als ik jou was, mooi spul voor minder
Hieroooo! 149,- nieuw kleinste maat en gelaktquote:
of zij hebben desaaaaaaaaaaaaaaaijn! met matrasje of zo, dan is het idd nog vrij prijzig.quote:
ja dat wel, en met 4 witte lakentjes erbij.quote:Op maandag 29 december 2008 20:48 schreef bixister het volgende:
het kan inderdaad best zijn dat ze er zelf ook flink wat meer voor betaald hebben. en is het inclusief matras?
Ik denk: wat zou ze nou toch bedoelen, maar je doelt zeker op die enorme waterpasquote:Op woensdag 31 december 2008 15:31 schreef Troel het volgende:
Ik zou wel die optrekstellage recht leggen, dat is handiger optrekken
Ziet er leuk uit!
Ja, die stoerequote:Op woensdag 31 december 2008 15:35 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik denk: wat zou ze nou toch bedoelen, maar je doelt zeker op die enorme waterpas![]()
Wat ontzettend gaaf die kleuren Diaanquote:
quote:
een vriendin van mij maakt ook zo'n soort ledikantjes, heb alleen geen idee wat ze ervoor vraagd.quote:
zwart/wit foto's makenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:56 schreef Koningin het volgende:
Leuke kamertjes!
Die van ons kan ik niet meer plaatsen hier, vanwege het kleurgebruik.
Leuke kleurcombinatie, vrolijk maar niet te druk.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef Raissa het volgende:
Het kamertje, nog niet af, nog niet opgeruimd, maar kon niet wachten met alvast een voorproefje te showen
[ afbeelding ]
Wanneer plaats jij foto's van het kamertje Carmella?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:38 schreef Carmella het volgende:
Reinhilde; ik ben nog steeds zo benieuwd naar jullie Thomas z'n kamertje in kleur(foto)![]()
![]()
Admiraal_anaal; is jullie kamer al helemaal af?
Wow, echt een superkamertje! Heel erg mooi! Hoe heb je precies die tekst op de muur gemaakt? Geverfd of zijn dat stickers?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef Raissa het volgende:
Het kamertje, nog niet af, nog niet opgeruimd, maar kon niet wachten met alvast een voorproefje te showen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog helemaal niks klaar, kan ook niet in mijn toestand op het momentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef Raissa het volgende:
Wanneer plaats jij foto's van het kamertje Carmella?En gaan jullie eigenlijk nog verhuizen?
Bedankt! En over de tekst, dat zijn stickersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:28 schreef Mula het volgende:
Wow, echt een superkamertje! Heel erg mooi! Hoe heb je precies die tekst op de muur gemaakt? Geverfd of zijn dat stickers?
Excuus, ik was er vanuit gegaan dat de man des huizes wellicht flink aan de klus zou zijn gegaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:07 schreef Carmella het volgende:
Ik heb nog helemaal niks klaar, kan ook niet in mijn toestand op het moment
Dank jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Lishe het volgende:
Raissa, wat mooi! Ik zou die kleuren zelf nooit kiezen en daarom vind ik het zo leuk om te zien hoe iemand anders daar een pracht-kamertje mee maakt.
Nee, want ik ben merendeel van de tijd eigenlijk alleen, dus helaasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:12 schreef Raissa het volgende:
Excuus, ik was er vanuit gegaan dat de man des huizes wellicht flink aan de klus zou zijn gegaan![]()
Ja dat doe ik nu ook zoveel mogelijk, gelukkig maar dat dat kan in deze tijd anders had ik echt een probleemquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef Raissa het volgende:
Ik heb veel dingen besteld via internet, dan heb je toch nog een beetje het gevoel dat je kunt shoppen..
Het wiegje inmiddels in huis?? Doe es effe showenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vind Emma's bed ook zo leuk met die schaapies!
Snakelady, bedankt voor de link, leuke bedjes maakt ze!
Wij hebben inmiddels een deal gesloten met de buurtjes...
Mooiste tot nu toe vind ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgens mij had ik geen update gedaan van de babykamer dus hierbij dan maar....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwere update komt later
Niks is behangen, alles is geverfdquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooiste tot nu toe vind ik
En ja, ook ik volg deze topics zo nu en dan
Is het trouwens kant en klaar behang, of is alle zo geverfd?
Thanksquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had die laatste foto's nog niet gezien a_a
Echt supergaaf!![]()
Leuk detail van dat plantje!
Enorm mooi en leuk gedaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niks is behangen, alles is geverfd
[..]
We gaan samenwonen ja, is alleen nog kwestie van officieel maken zeg maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:24 schreef Lishe het volgende:
Ik zou ook voor de grotere gaan Bar. Scheelt een keer extra verven enzo.
En misschien baby in het begin bij jou op de kamer? Gaan jullie trouwens samenwonen?
Dat hebben wij wel gedaan. Was geen probleem. Nu zijn de kamers wel ongeveer even groot dus dat maakte niet uit. Maar zij kreeg een mooie "grote-meiden kamer" en de baby haar oude kamer. We hebben haar er wel heel erg bij betrokken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb altijd het idee van kamertje inpikken. Dan is er een nieuwe baby op komst en dan moet je jouw kamer afstaan voor een kleine "indringer". Bedoel het niet kwaad hoor maar dan komt er nog iemand die de aandacht van papa en mama krijgt en daar boven op nog eens jouw kamer.
Als ik naar Juliette kijk kan dat nog tegenvallen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha is 20 maanden als de nieuwe baby komt en die heeft dan nog weinig besef van 'mein und dein' dan.
Savage Gardenquote:Op zondag 15 februari 2009 00:48 schreef Angel-Eyez het volgende:
En mijn zelfgeknutselde "schilderij"
[ afbeelding ]
Ik herkende 'm ook gelijkquote:
Gordijnen zakken meestal nog wel iets uit, komt vast nog wel goedquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:15 schreef Vicky het volgende:![]()
de gordijnen hangen eindelijk!!
![]()
alleen blijken ze 1cm te kort
.. nou ja tis eenmaal zo
Canvasdoek en de klamboe hangen ook
ik hoop hetquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:53 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Gordijnen zakken meestal nog wel iets uit, komt vast nog wel goed
ik ben helemaal niet handig met een naaimachine dus ik begin er niet aan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:10 schreef huuphuup het volgende:
Vicky kun je anders niet de zoom los halen, gordijn ff strijken aan de onderkant, weer op de goeie lengte vastspelden en zo weer omzoomen?
Wel irritant zeg, betaal je veel geld voor zoiets... is het echt korter dan je besteld had of gewoon korter dan je verwacht had?
Ik ga ook es foto's maken van ons kamertje tot nu toe. Mag dat er ook in? Niet af zeg maar, er staat verder nog niets
Ik kan best goed schilderen, maar nee het zijn stickersquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Susanne81 het volgende:
Wat een mooi schilderij AE! Heb je die tekst geschilderd of zijn dat stickers?
is een idee! Ik kijk het nog ff aan. Kan altijd nog naar de turk om de hoekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:35 schreef marlieske het volgende:
begint al ergens op te lijken Huup! En wat een lieve opa en oma.
Vicky misschien een idee om toch de zoom los te halen en strijkband te halen? Dat gaat plakken als je het strijkt (soort dubbelzijdige tape maar dan om stof vast aan elkaar te maken), enige dat je moet kunnen is dat er recht op leggen en strijken.
Thanx! De kasten komen van de babykamer "WaaiBaai" en wij hebben hem gekocht bij Gardo Babystores al zie ik hem nu niet meer op hun site staan...quote:Op zondag 22 februari 2009 14:35 schreef Poezebeest het volgende:
Texelonia, wat een leuke kast! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
was ook nog neit van plan er iets aan te doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:29 schreef E.T. het volgende:
Vicky, ik zou even wachten met aan de gordijnen rotzooien. Het is best stevige stof en maar een klein randje.. grote kans dat het nog wat uitzakt![]()
Wel schattig, alles wit
Die plankjes zijn leuk ja! Ben ook benieuwd waar je die gekocht hebt, Vicky.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:25 schreef Fuente het volgende:
Vicky, wat een mooie kamers
Waar heb je die 'plankjes' naast Ambers bed vandaan? Die lijken me superhandig
dat is lief! je mag sowieso wel een koppie thee met een chocoladekoekje komen doen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:27 schreef huuphuup het volgende:
ooooh een prinsessenkamer!![]()
En mooie babykamer ook!
Idd wat ET zegt, wacht even met die gordijnen, mocht je het daarna nog steeds storend vinden dan kun je me inhuren voor thee en chocoladekoekjes!haha kom k je wel helpen als je het wilt.
kan ook, chocoladekoekjes gaan er altijd inquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat is lief! je mag sowieso wel een koppie thee met een chocoladekoekje komen doen hoor
Ik zal straks ff een foto maken met de gordijnen dicht, dan kan je zien hoe groot de kier is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kan ook, chocoladekoekjes gaan er altijd in![]()
maar het is voor mij een kleine moeite hoor en met dat strijkzoomband is het zo gepiept.
Ik heb mn zinnen gezet op deze voor de kinderkamer
[ afbeelding ]
ik móét em hebben!maar hijs zo duur
(50 euro in de afprijs..., 80-nogwat normaal)
haha, heerlijk, die hormonen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef huuphuup het volgende:
Ja ze is helemaal trots op haar kamer!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:49 schreef texelonia het volgende:
Vicky wat een mooie prinsessenkamer! Wat vindt Amber ervan? Helemaal geweldig zeker?
Die 'plankjes' zijn leuk idd, heb meteen leuk idee voor de nog kale muur waar de commode moet komen
En huup ik vind die 50 euro voor dat hobbelschaap nog best meevallen hoor! Maar ik heb dan ook wel een beetje een dure smaak
Leuke link BM.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:36 schreef Bass-Miss het volgende:
www.kleinezebra.com
Hier kan je misschien wel lakentjes en zo vinden, Moonah.
normaalgesproken hou ik niet zo van dat steriele wit, maar omdat het kamertje zo klein is vind ik het juist wel mooi. De muren zijn ook niet wit wit maar schelpwit, neigt een beetje naar rozig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Leuke link BM.
Vicky, ik vind dat witte erg mooi. Thies zijn kamer is ook zo klein. Witte muren, één muur met wit reliëfbehang. Ben benieuwd naar het eindresultaat bij jullie.
idd.. de aankleding doet het 'm. Heb ook geen witte lakentjes, alleen maar gekleurde. Misschien dat op de muur boven de commode d'r naam komt, uitgezaagd uit hout en dan in roze geverfd ofzo. Ik zit nog in dubioquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:26 schreef Moonah het volgende:
Nee, steriel wit hou ik ook niet van.
Maar met een mooi dekentje, knuffeltjes, lieve schilderijtjes aan de muur....
Vicky, je kunt ook letters van een soort piepschuim kopen en die schilderen en op de muur plakken. dat moeten wij ook nog doen...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
idd.. de aankleding doet het 'm. Heb ook geen witte lakentjes, alleen maar gekleurde. Misschien dat op de muur boven de commode d'r naam komt, uitgezaagd uit hout en dan in roze geverfd ofzo. Ik zit nog in dubio
moet ff kjken wat we precies gaan doen... piepschuim is een goed idee. Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vicky, je kunt ook letters van een soort piepschuim kopen en die schilderen en op de muur plakken. dat moeten wij ook nog doen...
Ik zal even gaan zoeken... ik weet in ieder geval dat bij de winkel waar wij het geboortekaartje hebben laten maken ze ze daar verkopen. Maar dat is in Hengelo en uit de richting voor jullie. Kom ik nog op terug!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
moet ff kjken wat we precies gaan doen... piepschuim is een goed idee. Heb je een linkje?
is goed! thanx alvast!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal even gaan zoeken... ik weet in ieder geval dat bij de winkel waar wij het geboortekaartje hebben laten maken ze ze daar verkopen. Maar dat is in Hengelo en uit de richting voor jullie. Kom ik nog op terug!!
Hihi die heb ik helemaal niet gezien. Ik heb wel die stand gezien met die houten letters.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ze stonden er ook mee op de beurs.
Dit was een van de eerste linkjes op google: http://www.villa-vrolijk.(...)up9ZgCFUEt3godg0wL2A
vind het lettertype niet zo leuk, wil liever sierlijke letters... eens kijken of ik de site van die houten letters kan vinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet of dit hetzelfde bedrijf is hoor, maar deze vond ik dus.
Die houten letters had ik ook gezien.
Oh die wil ik ook. Toch nog een beetje een eigen hoekje maken voor onze zoonquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
vind het lettertype niet zo leuk, wil liever sierlijke letters... eens kijken of ik de site van die houten letters kan vinden.gevonden
http://www.la-linia.nl/html/lalinia/hl.html
Ik zie dat jullie mij al voor warenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
vind het lettertype niet zo leuk, wil liever sierlijke letters... eens kijken of ik de site van die houten letters kan vinden.gevonden
http://www.la-linia.nl/html/lalinia/hl.html
jeetje wat zijn die piepschuimletters duur zeg!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie dat jullie mij al voor warenOw deze zijn toch ook wel erg mooi.... ik zal ze eens aan Peace laten zien... deze hoeven ook niet geschilderd te worden...
Ow ze hebben de piepschuimletters ook in comic sans
En ik heb deze site nog gevonden met nog meer piepschuimletters.
Korte naam kiezen dusquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
jeetje wat zijn die piepschuimletters duur zeg!!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:46 schreef Jelief het volgende:
Ik heb mike net een linkje naar die letters gestuurd. Er mist nog wat boven Ruben zijn bedje, dit vind ik wel een aardige oplossing, zo kunnenwe het tzt ook meenemen of er af halen en weer boven zijn bedje hangen als hij samen met Emma op de kamer gaat. En dan lijkt hetmij ook leuk om hetook meteen voor Emma te doen.
Ap!quote:
zo lang is de naam nietquote:
Ja bedankt voor de tip, mijn vader had het ook al over afdekdopjes gehad. Misschien dat ze er nog op komen.quote:Op zondag 22 februari 2009 08:54 schreef Webkim het volgende:
A-E, wat een lief kamertje ook. Het schilderij is mooi geworden! Bij Thomas op z'n kamer hangt iets soortgelijks (muurstickers op geschilderd MDF) en wij hebben bij de bouwmarkt van die afdekdopjes voor schroeven gescoord, zodat je de schroeven niet meer ziet. Je kan ze meeverven. Misschien nog een idee?
Leuk zeg! Heb het linkje opgeslagen in mijn favorieten voor als we ooit Mila's kamer gaan aanpassenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
En ik heb deze site nog gevonden met nog meer piepschuimletters.
ojee, dat wordt een identiteitscrisis voor Daryl!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:52 schreef Igraine het volgende:
Wij hebben deze letters boven de commode
breek even in, ben Siegrid van Tante Tootje. Wil jullie even erop wijzen dat je een kortingscode t.w.v. ¤ 2,50 ontvangt als je je inschrijft bij Tante Tootje's Club (nieuwsbrief via de mail).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:10 schreef Raissa het volgende:
[..]
Leuk zeg! Heb het linkje opgeslagen in mijn favorieten voor als we ooit Mila's kamer gaan aanpassen
leuk!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef tessie het volgende:
Super leuk die piepschuimletters, heb ze net ook besteld
leuk!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
leuk!!
Heb je alleen hoofdletters genomen of ook kleine letters?
Eigenlijk is dit spam.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:28 schreef siegrid het volgende:
[..]
breek even in, ben Siegrid van Tante Tootje. Wil jullie even erop wijzen dat je een kortingscode t.w.v. ¤ 2,50 ontvangt als je je inschrijft bij Tante Tootje's Club (nieuwsbrief via de mail).
Scheelt toch weer!
Succes met het inrichten van de mooiste kamers!!
Huup!!! Waar heb je die gezien, ik vind hem echt super!! Ik weet nog dat ik zoiets ook al een keer bij de babydump heb gezien maar of dat dezelfde is weet ik niet zeker. Ik vind zoiets wel echt een leuk kadootje als de echo goed isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb mn zinnen gezet op deze voor de kinderkamer
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:18 schreef bixister het volgende:
[..]
ojee, dat wordt een identiteitscrisis voor Daryl!
Hiero! Ik vind de hobbeldino super!quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:01 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Huup!!! Waar heb je die gezien, ik vind hem echt super!! Ik weet nog dat ik zoiets ook al een keer bij de babydump heb gezien maar of dat dezelfde is weet ik niet zeker. Ik vind zoiets wel echt een leuk kadootje als de echo goed is![]()
Isa heeft zo'n hobbelkoe, die loeit als je in zijn oren knijptquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:27 schreef huuphuup het volgende:
Ha!
Hebbes!!
http://www.geboortespeciaalzaak.nl/
daar is de aanbieding geldig.
Ja Mibos die kwam ik net ook tegen met googelen! Ik vind het wel de moeite waard om via MP te kopen, maar mn lief is anti-tweedehandsmisschien koop ik het wel gewoon en doe k er een kaartje aanhangen ofzo
nee hoor, was puur interessequote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:44 schreef tessie het volgende:
Ik weet niet of het echt spachtelputz is, maar die muur is niet helemaal glad... maakt dat uit dan?
ben benieuwd!! Kan je 1 letter laten zien alstie af is?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:35 schreef tessie het volgende:
Oohh, ik dacht nu ga je vast vertellen dat dat niet kan hahaha!
Maar ik zal het je wel laten weten, als we ze hebben opgehangen. Maar heb nu net pas 1 laag verf erop zitten, en ik moet nog ff kijken of ze nog een x moeten, en ik ga ook nog proberen of ik de zijkanten met hetzelfde behang als wat op het muurtje zit kan beplakken....
Baby dumpquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:55 schreef tessie het volgende:
Leuk Seilram! Wij hebben precies dezelfde meubeltjes
Vandaag zijn onze piepschuimletters binnen gekomen, dus dit weekend ga ik met verf aan de slag.
Goh..best wel apart zoquote:Op zondag 1 maart 2009 16:16 schreef seilram het volgende:
[..]
Baby dump![]()
Vandaag hebben we de witte kast en comode wel wat "versierd". We vonden het zo kaal. Gisteren bij Ikea van die stickers gekocht en dit is het resultaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt als: 'Hm, gewaagd... Ik zou het zelf nooit nemen, maar bij jullie vind ik het wel staan...quote:
Kant en klaar gekocht bij de hobbywinkel. Zijn gekleurde canvas schildersdoeken. Ik had op internet gezien dat iemand gekleurde vlakken op de muur had geschilderd en dat was heel gaaf. Maar ik vond het afmeten en schilderen op de muur teveel werk en je kan niet eens wat anders zonder de hele muur te moeten oververven. Toen kwam ik op dit idee. Die met die letters met zebraprint eronder heb ik daar in de winkel ter plekke bedacht, ze hadden niet genoeg verschillende kleuren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:10 schreef Diaan73 het volgende:
Wow die vierkantjes zijn echt leukHeb je die zelf gemaakt?
Die met het behang is wel supermooi geworden hoor, maar kan me voorstellen dat het heel veel werk was. Hmm dan heb ik dus nog een leuke klus te doen. Ben nog aan het twijfelen over de kleuren.. blauw op blauw of oranje, maar ik zie dat jullie de zijkanten een andere kleur hebben gegeven, dat vind ik wel heel erg mooi.... ik denk dat de voorkant dan blauw wordt en de zijkanten oranje... ow ik heb zin om te beginnen!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:44 schreef tessie het volgende:
Ja gewoon met latexverf (die groene wel 3 lagen, en die blauwe 2 lagen), en die 2 met streepjes is dus het behang wat we ook in het kamertje hebben.
En wij zijn allebei niet zo van de geheimen enzo, dus gelukkig hoef ik de naam ook niet geheim te houden
Even een tip mbt het het ophangen; verf de letters (delen van de letters) en plaats ze terug in het bijgeleverde frame. Doe wat behangtape op de voorkant van de letters (zoals het op de achterkant zat toen je ze ontving). Draai het geheel om en doe kleine puntjes kit op alleen de letters. Druk het geheel op de plaats waar je ze hebben wilt, haal de tape los en verwijder voorzichtig het frame. Dan moet het helemaal goed op z'n plaats zitten. Succes!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
Tessie, wat zijn ze mooi gewordenGewoon met latexverf gedaan? en dan ook nog de naam "verklapt"
, leuke naam!!!
Ik heb ze vandaag ontvangen, maar dat wordt nog wel een klus, de STENCIL letters zitten los.... ik zal nog wel even een foto maken hoe ik dat bedoel, maar het wordt vooral lastig met ophangen.
Siegrid, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:05 schreef siegrid het volgende:
[..]
Even een tip mbt het het ophangen; verf de letters (delen van de letters) en plaats ze terug in het bijgeleverde frame. Doe wat behangtape op de voorkant van de letters (zoals het op de achterkant zat toen je ze ontving). Draai het geheel om en doe kleine puntjes kit op alleen de letters. Druk het geheel op de plaats waar je ze hebben wilt, haal de tape los en verwijder voorzichtig het frame. Dan moet het helemaal goed op z'n plaats zitten. Succes!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:53 schreef innepin het volgende:
Schop!
Ten eerste om te zeggen dat al die piepschuimletters echt heelzijn en dat ik ze ook wil bestellen, ware het niet dat wij het geslacht niet weten en dus ook de naam niet
![]()
Ten tweede om even het resultaat van urenlang gepriegel te laten zien: de enige muur in de toekomstige babykamer die al af is
[ afbeelding ]
Okay... ik zou zeggen verf die helemaal in een van de kleuren die in de regenboog zit... en ik zou zelf dan kiezen voor oranje, kan zowel voor jongen als meisje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:31 schreef innepin het volgende:
Bedankt voor de complimentjesBen er best trots op. Ik vind trouwens dat het in 't echt minder opvalt dat niet alles even strak is, haha.
Diaan, de rest van de kamer wordt gewoon rustig, veel crème, het moet niet te bont worden. Ik weet alleen nog niet wat ik met de muur er tegenover wil doen, ik wil ook niet dat alles crème wordt verder. Ideeën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |