Ik herkende 'm ook gelijkquote:
Gordijnen zakken meestal nog wel iets uit, komt vast nog wel goedquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:15 schreef Vicky het volgende:![]()
de gordijnen hangen eindelijk!!
![]()
alleen blijken ze 1cm te kort
.. nou ja tis eenmaal zo
Canvasdoek en de klamboe hangen ook
ik hoop hetquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:53 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Gordijnen zakken meestal nog wel iets uit, komt vast nog wel goed
ik ben helemaal niet handig met een naaimachine dus ik begin er niet aan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:10 schreef huuphuup het volgende:
Vicky kun je anders niet de zoom los halen, gordijn ff strijken aan de onderkant, weer op de goeie lengte vastspelden en zo weer omzoomen?
Wel irritant zeg, betaal je veel geld voor zoiets... is het echt korter dan je besteld had of gewoon korter dan je verwacht had?
Ik ga ook es foto's maken van ons kamertje tot nu toe. Mag dat er ook in? Niet af zeg maar, er staat verder nog niets
Ik kan best goed schilderen, maar nee het zijn stickersquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Susanne81 het volgende:
Wat een mooi schilderij AE! Heb je die tekst geschilderd of zijn dat stickers?
is een idee! Ik kijk het nog ff aan. Kan altijd nog naar de turk om de hoekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:35 schreef marlieske het volgende:
begint al ergens op te lijken Huup! En wat een lieve opa en oma.
Vicky misschien een idee om toch de zoom los te halen en strijkband te halen? Dat gaat plakken als je het strijkt (soort dubbelzijdige tape maar dan om stof vast aan elkaar te maken), enige dat je moet kunnen is dat er recht op leggen en strijken.
Thanx! De kasten komen van de babykamer "WaaiBaai" en wij hebben hem gekocht bij Gardo Babystores al zie ik hem nu niet meer op hun site staan...quote:Op zondag 22 februari 2009 14:35 schreef Poezebeest het volgende:
Texelonia, wat een leuke kast! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
was ook nog neit van plan er iets aan te doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:29 schreef E.T. het volgende:
Vicky, ik zou even wachten met aan de gordijnen rotzooien. Het is best stevige stof en maar een klein randje.. grote kans dat het nog wat uitzakt![]()
Wel schattig, alles wit
Die plankjes zijn leuk ja! Ben ook benieuwd waar je die gekocht hebt, Vicky.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:25 schreef Fuente het volgende:
Vicky, wat een mooie kamers
Waar heb je die 'plankjes' naast Ambers bed vandaan? Die lijken me superhandig
dat is lief! je mag sowieso wel een koppie thee met een chocoladekoekje komen doen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:27 schreef huuphuup het volgende:
ooooh een prinsessenkamer!![]()
En mooie babykamer ook!
Idd wat ET zegt, wacht even met die gordijnen, mocht je het daarna nog steeds storend vinden dan kun je me inhuren voor thee en chocoladekoekjes!haha kom k je wel helpen als je het wilt.
kan ook, chocoladekoekjes gaan er altijd inquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat is lief! je mag sowieso wel een koppie thee met een chocoladekoekje komen doen hoor
Ik zal straks ff een foto maken met de gordijnen dicht, dan kan je zien hoe groot de kier is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kan ook, chocoladekoekjes gaan er altijd in![]()
maar het is voor mij een kleine moeite hoor en met dat strijkzoomband is het zo gepiept.
Ik heb mn zinnen gezet op deze voor de kinderkamer
[ afbeelding ]
ik móét em hebben!maar hijs zo duur
(50 euro in de afprijs..., 80-nogwat normaal)
haha, heerlijk, die hormonen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef huuphuup het volgende:
ik móét em hebben!maar hijs zo duur
(50 euro in de afprijs..., 80-nogwat normaal)
Ja ze is helemaal trots op haar kamer!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:49 schreef texelonia het volgende:
Vicky wat een mooie prinsessenkamer! Wat vindt Amber ervan? Helemaal geweldig zeker?
Die 'plankjes' zijn leuk idd, heb meteen leuk idee voor de nog kale muur waar de commode moet komen
En huup ik vind die 50 euro voor dat hobbelschaap nog best meevallen hoor! Maar ik heb dan ook wel een beetje een dure smaak
Leuke link BM.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:36 schreef Bass-Miss het volgende:
www.kleinezebra.com
Hier kan je misschien wel lakentjes en zo vinden, Moonah.
normaalgesproken hou ik niet zo van dat steriele wit, maar omdat het kamertje zo klein is vind ik het juist wel mooi. De muren zijn ook niet wit wit maar schelpwit, neigt een beetje naar rozig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Leuke link BM.
Vicky, ik vind dat witte erg mooi. Thies zijn kamer is ook zo klein. Witte muren, één muur met wit reliëfbehang. Ben benieuwd naar het eindresultaat bij jullie.
idd.. de aankleding doet het 'm. Heb ook geen witte lakentjes, alleen maar gekleurde. Misschien dat op de muur boven de commode d'r naam komt, uitgezaagd uit hout en dan in roze geverfd ofzo. Ik zit nog in dubioquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:26 schreef Moonah het volgende:
Nee, steriel wit hou ik ook niet van.
Maar met een mooi dekentje, knuffeltjes, lieve schilderijtjes aan de muur....
Vicky, je kunt ook letters van een soort piepschuim kopen en die schilderen en op de muur plakken. dat moeten wij ook nog doen...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:28 schreef Vicky het volgende:
[..]
idd.. de aankleding doet het 'm. Heb ook geen witte lakentjes, alleen maar gekleurde. Misschien dat op de muur boven de commode d'r naam komt, uitgezaagd uit hout en dan in roze geverfd ofzo. Ik zit nog in dubio
moet ff kjken wat we precies gaan doen... piepschuim is een goed idee. Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vicky, je kunt ook letters van een soort piepschuim kopen en die schilderen en op de muur plakken. dat moeten wij ook nog doen...
Ik zal even gaan zoeken... ik weet in ieder geval dat bij de winkel waar wij het geboortekaartje hebben laten maken ze ze daar verkopen. Maar dat is in Hengelo en uit de richting voor jullie. Kom ik nog op terug!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
moet ff kjken wat we precies gaan doen... piepschuim is een goed idee. Heb je een linkje?
is goed! thanx alvast!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal even gaan zoeken... ik weet in ieder geval dat bij de winkel waar wij het geboortekaartje hebben laten maken ze ze daar verkopen. Maar dat is in Hengelo en uit de richting voor jullie. Kom ik nog op terug!!
Hihi die heb ik helemaal niet gezien. Ik heb wel die stand gezien met die houten letters.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ze stonden er ook mee op de beurs.
Dit was een van de eerste linkjes op google: http://www.villa-vrolijk.(...)up9ZgCFUEt3godg0wL2A
vind het lettertype niet zo leuk, wil liever sierlijke letters... eens kijken of ik de site van die houten letters kan vinden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet of dit hetzelfde bedrijf is hoor, maar deze vond ik dus.
Die houten letters had ik ook gezien.
Oh die wil ik ook. Toch nog een beetje een eigen hoekje maken voor onze zoonquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
vind het lettertype niet zo leuk, wil liever sierlijke letters... eens kijken of ik de site van die houten letters kan vinden.gevonden
http://www.la-linia.nl/html/lalinia/hl.html
Ik zie dat jullie mij al voor warenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
vind het lettertype niet zo leuk, wil liever sierlijke letters... eens kijken of ik de site van die houten letters kan vinden.gevonden
http://www.la-linia.nl/html/lalinia/hl.html
jeetje wat zijn die piepschuimletters duur zeg!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie dat jullie mij al voor warenOw deze zijn toch ook wel erg mooi.... ik zal ze eens aan Peace laten zien... deze hoeven ook niet geschilderd te worden...
Ow ze hebben de piepschuimletters ook in comic sans
En ik heb deze site nog gevonden met nog meer piepschuimletters.
Korte naam kiezen dusquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
jeetje wat zijn die piepschuimletters duur zeg!!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:46 schreef Jelief het volgende:
Ik heb mike net een linkje naar die letters gestuurd. Er mist nog wat boven Ruben zijn bedje, dit vind ik wel een aardige oplossing, zo kunnenwe het tzt ook meenemen of er af halen en weer boven zijn bedje hangen als hij samen met Emma op de kamer gaat. En dan lijkt hetmij ook leuk om hetook meteen voor Emma te doen.
Ap!quote:
zo lang is de naam nietquote:
Ja bedankt voor de tip, mijn vader had het ook al over afdekdopjes gehad. Misschien dat ze er nog op komen.quote:Op zondag 22 februari 2009 08:54 schreef Webkim het volgende:
A-E, wat een lief kamertje ook. Het schilderij is mooi geworden! Bij Thomas op z'n kamer hangt iets soortgelijks (muurstickers op geschilderd MDF) en wij hebben bij de bouwmarkt van die afdekdopjes voor schroeven gescoord, zodat je de schroeven niet meer ziet. Je kan ze meeverven. Misschien nog een idee?
Leuk zeg! Heb het linkje opgeslagen in mijn favorieten voor als we ooit Mila's kamer gaan aanpassenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
En ik heb deze site nog gevonden met nog meer piepschuimletters.
ojee, dat wordt een identiteitscrisis voor Daryl!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:52 schreef Igraine het volgende:
Wij hebben deze letters boven de commode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |