abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 februari 2009 @ 22:57:11 #101
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_66217740
quote:
Op zondag 15 februari 2009 09:13 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Savage Garden
Ik herkende 'm ook gelijk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66274345
Wat een mooi schilderij AE! Heb je die tekst geschilderd of zijn dat stickers?
pi_66321120
de gordijnen hangen eindelijk!! alleen blijken ze 1cm te kort .. nou ja tis eenmaal zo
Canvasdoek en de klamboe hangen ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 19:53:44 #104
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_66322244
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:15 schreef Vicky het volgende:
de gordijnen hangen eindelijk!! alleen blijken ze 1cm te kort .. nou ja tis eenmaal zo
Canvasdoek en de klamboe hangen ook
Gordijnen zakken meestal nog wel iets uit, komt vast nog wel goed
pi_66322412
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 19:53 schreef krijtlijk het volgende:

[..]

Gordijnen zakken meestal nog wel iets uit, komt vast nog wel goed
ik hoop het
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 20:06:53 #106
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66322636
Mooi lief en rustig kamertje AE!
pi_66322759
Vicky kun je anders niet de zoom los halen, gordijn ff strijken aan de onderkant, weer op de goeie lengte vastspelden en zo weer omzoomen?
Wel irritant zeg, betaal je veel geld voor zoiets... is het echt korter dan je besteld had of gewoon korter dan je verwacht had?

Ik ga ook es foto's maken van ons kamertje tot nu toe. Mag dat er ook in? Niet af zeg maar, er staat verder nog niets
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66323512
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:10 schreef huuphuup het volgende:
Vicky kun je anders niet de zoom los halen, gordijn ff strijken aan de onderkant, weer op de goeie lengte vastspelden en zo weer omzoomen?
Wel irritant zeg, betaal je veel geld voor zoiets... is het echt korter dan je besteld had of gewoon korter dan je verwacht had?

Ik ga ook es foto's maken van ons kamertje tot nu toe. Mag dat er ook in? Niet af zeg maar, er staat verder nog niets
ik ben helemaal niet handig met een naaimachine dus ik begin er niet aan.
De lengte die we hadden doorgegeven was goed maar ik denk dat we een klein meetfoutje hebben gemaakt.

tuurlijk mogen jouw foto's erin! Leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66326046
Jammer van die gordijnen dan Vicky maar het hangt inderdaad vaak nog wel een beetje uit.

Dit is ons kamertje tot nu toe. Crème geschildert en met een nieuwe vloer erin gelegd (kun je gelijk zien hoe het geworden is maneki )

dit is als je naar binnen komt.

en deze is vanaf het raam genomen.

en hier komt het bedje te staan.
Dat wordt deze witte, mn oma belde net dat we die van mn opa en oma cadeau krijgen

Mn lief is verliefd geworden op hemeltjes enzo dus dat komt er vast nog wel boven het bedje maar daar moeten we nog even naar kijken hoe en wat. Op de plaats waar nu de kinderwagen staat komt wsl een stoel (die nu benee staat, voor voeden enzo).

Klein maar fijn
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66326425
Leuk geworden zo
Saartje
pi_66326580
je hebt de dodehondknuffel dat is 1 van max' favorieten
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_66326632
Wat netjes al Huup!! En zelfs al een traphekje Je gebroeders lamp zijn ook leuk zo op t plankje, ik had gedacht dat ze veel groter waren!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_66326837
Nee t zijn maar kleine broertjes
Maar die moeten denk ik moven als we een hemeltje krijgen want dan moet het plankje eraf ben ik bang. Even kijken hoe ik dat ga doen.

dat traphekje is een erfenisje van Maneki haha die hebben we dr lekker in laten hangen. En het radiator-ding (hoe heet zoiets? ombouw?) Die zat er ook al, die hebben we dus crème geschildert. Lief wilde eerst de stoel voor het raam maar dan zie je die ombouw niet meer dus dat wil ik niet want ik vind em zo leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66327050
begint al ergens op te lijken Huup! En wat een lieve opa en oma.

Vicky misschien een idee om toch de zoom los te halen en strijkband te halen? Dat gaat plakken als je het strijkt (soort dubbelzijdige tape maar dan om stof vast aan elkaar te maken), enige dat je moet kunnen is dat er recht op leggen en strijken.
Mama van Isa en Ties
pi_66327063
jaa t groene spooklampje hebben wij ook ze zijn zo leuk

ik vind t nu al een heel knussig kamertje, lekker klein
pi_66327152
ja ik ben dr blij mee met t kamertje haha, 's avonds stiekem even kijken
die dodehondknuffel hebben we van mn moeder gekregen ik vind hem ook superleuk! en hij s zo lekker zacht.

Ohja Vicky, das een goeie wat Marlieske zegt! Dat strijkzoomspul is echt ideaal. Gaat als een trein, zo klaar, stevig en zit netjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66327291
Wat een knus kamertje Huup! En wij hebben een kinderwagen in dezelfde kleuren.

Wij zijn vandaag ook druk bezig geweest in het kamertje, er is behangen en geschilderd. Morgen moeten we een muur nog een laagje geven, en dan is het verven klaar. (al moeten we wel het plafond nog doen, maar dat komt nog wel). En dan kunnen we de meubeltjes in elkaar gaan zetten. Heb er zin in!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 21 februari 2009 @ 22:47:25 #118
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_66327359
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Susanne81 het volgende:
Wat een mooi schilderij AE! Heb je die tekst geschilderd of zijn dat stickers?
Ik kan best goed schilderen, maar nee het zijn stickers (wat niet wegneemt dat je daar ook creatief voor moet zijn trouwens )

Huup wat wordt je kamertje al leuk!
No more games, no more drama...
pi_66333606
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:35 schreef marlieske het volgende:
begint al ergens op te lijken Huup! En wat een lieve opa en oma.

Vicky misschien een idee om toch de zoom los te halen en strijkband te halen? Dat gaat plakken als je het strijkt (soort dubbelzijdige tape maar dan om stof vast aan elkaar te maken), enige dat je moet kunnen is dat er recht op leggen en strijken.
is een idee! Ik kijk het nog ff aan. Kan altijd nog naar de turk om de hoek
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 22 februari 2009 @ 08:53:59 #120
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66333660
Bioj ons zit er ook eindelijk wat schot in de zaak. Het bedje is zilver De muren zijn roze met glitters Vandaag nog een 2e laag glitters en dan is het verven klaar. Dan kan de bovenkant van de kast in elkaar gezet en de lamp opgehangen. Er moet nog een heel klein randje laminaat gelegd worden. En de commode moet nog geleverd worden... En eigenlijk wilde ik nog een behangboom op de muur, maar weet niet wanneer we dat gaan redden...

Zal straks ook eens kijken voor fotootjes
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66333661
Fijn he Huup: elke avond (en 10 keer per dag) even om het hoekje van het kamertje gluren. Ik ging er zelfs zítten (we hebben er een schommelstoel staan) en een beetje voor me uit mijmeren, maar dat moeten wel de zwangerschapshormonen zijn geweest, want dat gaat natuurlijk nergens over.

A-E, wat een lief kamertje ook. Het schilderij is mooi geworden! Bij Thomas op z'n kamer hangt iets soortgelijks (muurstickers op geschilderd MDF) en wij hebben bij de bouwmarkt van die afdekdopjes voor schroeven gescoord, zodat je de schroeven niet meer ziet. Je kan ze meeverven. Misschien nog een idee?
Hardloper.
IG @webkim
pi_66334709
Leuk Huup! Ben benieuwd naar de meubeltjes, hoe het straks in het geheel zal staan.

AngelEyez, ook leuk! Vooral de tekst op de muur vind ik heel erg mooi
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_66335142
Klinkt ook leuk tex! Ben benieuwd naar de foto´s.
Ik zal kijken of ik vandaag ook wat foto´s kan maken.
  zondag 22 februari 2009 @ 13:24:12 #124
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66338046
Okay nog lang niet klaar dus, maar het begint tenminste ergens op te lijken

Bedje, zilverkleurig geverfd

De kasten

En de glitters niet heel duidelijk, het is vrij subtiel

edit: en dan krijgen we deze commode er nog bij:

[ Bericht 8% gewijzigd door texelonia op 22-02-2009 14:14:34 ]
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Hoofdredactie Fotografie zondag 22 februari 2009 @ 13:25:25 #125
95752 crew  Chell
Kluns
pi_66338094
Oh mooi zeg! Leuke kasten! En lekker meisjesachtig!
  zondag 22 februari 2009 @ 14:13:43 #126
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66339607
Tex, dat ziet er mooi uit zeg... echt een meisjeskamer en die glitters vind ik echt en zijn op de laatste foto wel goed te zien hoor. De kasten zijn echt heel mooi.

Huup, ik ben ook heel benieuwd hoe straks jullie kamertje eruit gaat zien, jullie zijn al goed op weg!!
Make love, not war ☮
pi_66340210
Texelonia, wat een leuke kast! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
pi_66340367
mooi Tex!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 22 februari 2009 @ 14:51:52 #129
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66340692
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:35 schreef Poezebeest het volgende:
Texelonia, wat een leuke kast! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Thanx! De kasten komen van de babykamer "WaaiBaai" en wij hebben hem gekocht bij Gardo Babystores al zie ik hem nu niet meer op hun site staan...
Er is dus ook een ledikantje en commode van te krijgen.

Maar ja wij hadden nog het bedje van Noah, en ik wilde perse die Commode Douze...
©Dumbo
pi_66341005
mooi Tex! Mooie kasten en commode
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 22 februari 2009 @ 15:13:17 #131
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66341364
oh wauw tex, wat leuk die kast is echt geweldig! en ik vind de muur met subtiele glitters ook heel tof!
pi_66342159
Oh tex echt super gaaf! Mooie kleuren en mooie kasten, en die glitters!
pi_66343374
Hier wat foto´s van ons kamertje:

Het groen is in het echt iets anders kwa kleur, maar dat wou niet zo goed op de foto...
pi_66343475
Leuke meubels Tex! Vooral die commode met veel laadjes

Leuk dat streepjes behand Tessie, ziet er fris uit zo! En ook bij jou vind ik dat kastje met(gekleurde) laadjes leuk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 22 februari 2009 @ 18:03:06 #135
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66347080
Zo leuk dat anderen het ook leuk vinden!

Tessie die van jullie wordt ook mooi zeg! Leuk behang, mooie frisse kleurtjes.
©Dumbo
pi_66347262
Tessie wat leuk!
Lekker fris zo zeg

En nu snap ik wat je bedoelde met afscheidingswandje haha ik kon me er eerst niet zoveel bij voorstellen maar het ziet er supergoed uit zo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66348461
Wow, wat een leuke kamertjes!
  maandag 23 februari 2009 @ 10:12:09 #138
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66365730
Huup en tessie, wat leuk zeg! Ik vind jullie kleuren ook helemaal gaaf.

Hier is het kamertje geverfd en gelakt, maar daar heb je het momenteel ook wel mee gehad. Vandaag willen we de rolgordijnen gaan hangen en de baby dump zou vandaag komen met de spullen, dus ben benieuwd.

Mijn hussie heeft al wel zelf iets gemaakt en dat komt ik even showen

En trotste man met kapstok (de haakjes moeten er nog op, voor de rest is ie af nu).
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 23 februari 2009 @ 10:18:00 #139
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66365848
wat leueueueuk!!!
  maandag 23 februari 2009 @ 10:18:09 #140
114177 Diaan73
pi_66365851
Tessie, leuk en vrolijk kamertje hoor.

En Seilram, wat heeft je dat mooi gemaakt
Make love, not war ☮
  maandag 23 februari 2009 @ 11:12:12 #141
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66367387
Hier nog niks gedaan aan het kinderkamertje, staat nog steeds bomvol andere spullen.
plafond moet nog afgemaakt worden met gipsplaten, er hangt nu zeil aan het plafond (nog een cadeautje van de oudbewoners)
er moet nog laminaat gelegd worden (ligt wel al in huis klaar)
en er komt een nieuw kozijn ter vervanging van het oude kozijn, word dubbelglas ipv het nu enkelglas.
Dan de muren nog doen, zijn er nog niet helemaal uit of het verven of behangen word of een ombi.
de kleuren zijn wel al bekend.
word groen met oranje.

Dan nog alle meubeltjes en de box afschuren en een ander kleurtje geven.
kortom nog een hoop werk.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_66367535
Wij kunnen voorlopig nog geen babykamer maken Kleine man komt eerst bij ons op de kamer totdat we een ander huis hebben. Voordeel is wel dat ik dan 2 kinderkamers mooi mag gaan maken
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_66384779
Ooh die barbapapa kapstok is echt super leuk!!
pi_66385843
Oooooh barbapapa!!
leuk zeg seilram! mooi gemaakt, terecht dat ie er zo trots bij glimt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66398835
Wat nieuwe fotos van het kamertje:

canvasdoek op de schoorsteenmantel

de klamboe ook gebruikt bij Amber p

klamboe om het bedje

Gordijnen hangen

patroon van de gordijnen

de wieg
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:29:36 #146
3011 E.T.
pi_66398940
Vicky, ik zou even wachten met aan de gordijnen rotzooien. Het is best stevige stof en maar een klein randje.. grote kans dat het nog wat uitzakt

Wel schattig, alles wit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_66398971
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 09:29 schreef E.T. het volgende:
Vicky, ik zou even wachten met aan de gordijnen rotzooien. Het is best stevige stof en maar een klein randje.. grote kans dat het nog wat uitzakt

Wel schattig, alles wit
was ook nog neit van plan er iets aan te doen
Kijk het gewoon nog ff aan en het randje valt op zich wel mee.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 09:33:30 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66399041
Ja, ik zou daar idd ook niet aan gaan prutsen.
Lief geworden hoor!

En ik heb nog heel veel anders moois gemist! Van Tex vind ik er ook echt super uit zien! Lekker meisjes-achtig idd!
En van Tessie is ook leuk, herkenbare kleuren.
pi_66399138
Ambers kamer is ook EINDELIJK klaar.

plankje boven de verwarming

hele foute maar leuke spiegel

"plankjes" naast d'r bed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66400076
Vicky wat een schattige kamertjes!

BE, had jij ook die kleuren gebruikt? Ik heb volgens mij nog nooit een foto van Sasha´s kamertje gezien... (ben benieuwd )
pi_66400373
ooooh een prinsessenkamer!
En mooie babykamer ook!
Idd wat ET zegt, wacht even met die gordijnen, mocht je het daarna nog steeds storend vinden dan kun je me inhuren voor thee en chocoladekoekjes! haha kom k je wel helpen als je het wilt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66402032
Vicky, wat een mooie kamers
Waar heb je die 'plankjes' naast Ambers bed vandaan? Die lijken me superhandig
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66402482
leuk vicky!

en tex, jullie babykamer wordt ook geweldig zeg!!!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 11:46:58 #154
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66402777
Tessie, hier staan een paar foto'tjes. Foto's van de kinderkamers deel 15
En dan nog deze losse voor de muur die daar niet bij staat: http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/IMG_0833.jpg

Oh en Vicky, Ambers kamertje is leuk zeg!
pi_66403315
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 11:25 schreef Fuente het volgende:
Vicky, wat een mooie kamers
Waar heb je die 'plankjes' naast Ambers bed vandaan? Die lijken me superhandig
Die plankjes zijn leuk ja! Ben ook benieuwd waar je die gekocht hebt, Vicky.

Wij hebben een white wash babykamertje uitgezocht. Dat wit wil ik zo veel mogelijk combineren met zilver. En dan met een of twee fell kleuren accessoires aanbrengen.

Als dat laatste gaat lukken natuurlijk. Want je krijgt ws zoveel troep spulletjes in verschillende kleuren.
pi_66405077
Ohh wow BE! Echt super mooi!
pi_66405724
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 10:27 schreef huuphuup het volgende:
ooooh een prinsessenkamer!
En mooie babykamer ook!
Idd wat ET zegt, wacht even met die gordijnen, mocht je het daarna nog steeds storend vinden dan kun je me inhuren voor thee en chocoladekoekjes! haha kom k je wel helpen als je het wilt.
dat is lief! je mag sowieso wel een koppie thee met een chocoladekoekje komen doen hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66406004
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:09 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat is lief! je mag sowieso wel een koppie thee met een chocoladekoekje komen doen hoor
kan ook, chocoladekoekjes gaan er altijd in
maar het is voor mij een kleine moeite hoor en met dat strijkzoomband is het zo gepiept.

Ik heb mn zinnen gezet op deze voor de kinderkamer

ik móét em hebben! maar hijs zo duur (50 euro in de afprijs..., 80-nogwat normaal)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66406103
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

kan ook, chocoladekoekjes gaan er altijd in
maar het is voor mij een kleine moeite hoor en met dat strijkzoomband is het zo gepiept.

Ik heb mn zinnen gezet op deze voor de kinderkamer

[ afbeelding ]

ik móét em hebben! maar hijs zo duur (50 euro in de afprijs..., 80-nogwat normaal)
Ik zal straks ff een foto maken met de gordijnen dicht, dan kan je zien hoe groot de kier is.

En wat een schattig schaap!!

Oh de "plankjes" komen van de Praxis. Volgens mij zijn ze van het merk Duraline. Ze zijn iets van 65 euro per set. Ophangen is in principe heel erg makkelijk. 2 schroeven in de muur en daar hang je ze aan op. tenzij je van die klote kalkmuren hebt zoals hier.. dan duurt het een halve dag voor ze goed hangen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 13:24:09 #160
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66406238
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef huuphuup het volgende:
haha, heerlijk, die hormonen!
Maar leuk schapie hoor!

Jeuj! Wij hebben een nieuw peuterbed voor onze peuter.
Mijn lief gaat hem starks ophalen.

Nu nog een dekbedje en een turquoise/witte/boerenruit overtrek scoren....
Zo lang mijn zoon niet kan praten heeft hij lekker ook geen inspraak.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_66406389
hij is leuk Moonah!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66406582
mooi Moonah!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66406606
www.kleinezebra.com

Hier kan je misschien wel lakentjes en zo vinden, Moonah.
pi_66406924
Wat een leuk bed Moonah! Zoiets wil ik ook, maar mijn J. is nog niet overtuigd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_66406958
ET, vergat nog ff te reageren op het witte kamertje
Het kamertje is maar 2,5 bij 2,5 of zelfs iets kleiner met daarin ook nog een schoorsteenmantel van 1 vierkante meter. Als ik te veel kleur ga gebruiken wordt het juist alleen maar kleiner. Ben nog wel op zoek naar accesoires in wat kleuren maar weet nog niet zo goed wat
Vanmorgen wel ff een brainwave gehad wat ik nog op de muur boven de commode kan doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 13:46:02 #166
7074 moussy
kuttekop
pi_66406963
Moonah wat een super bed!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 13:49:36 #167
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66407110
Vicky wat een mooie kamertjes! Wat vindt Amber van de prinsessenkamer? Helemaal geweldig zeker?
Die 'plankjes' zijn leuk idd, heb meteen leuk idee voor de nog kale muur waar de commode moet komen

En huup ik vind die 50 euro voor dat hobbelschaap nog best meevallen hoor! Maar ik heb dan ook wel een beetje een dure smaak
©Dumbo
pi_66407192
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:49 schreef texelonia het volgende:
Vicky wat een mooie prinsessenkamer! Wat vindt Amber ervan? Helemaal geweldig zeker?
Die 'plankjes' zijn leuk idd, heb meteen leuk idee voor de nog kale muur waar de commode moet komen

En huup ik vind die 50 euro voor dat hobbelschaap nog best meevallen hoor! Maar ik heb dan ook wel een beetje een dure smaak
Ja ze is helemaal trots op haar kamer!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:21:06 #169
56471 pinquit
oh my lama!
pi_66408270
Oh moonah wat een mooi bed
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:22:03 #170
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66408308
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:36 schreef Bass-Miss het volgende:
www.kleinezebra.com

Hier kan je misschien wel lakentjes en zo vinden, Moonah.
Leuke link BM.

Vicky, ik vind dat witte erg mooi. Thies zijn kamer is ook zo klein. Witte muren, één muur met wit reliëfbehang. Ben benieuwd naar het eindresultaat bij jullie.
pi_66408404
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:22 schreef Moonah het volgende:

[..]

Leuke link BM.

Vicky, ik vind dat witte erg mooi. Thies zijn kamer is ook zo klein. Witte muren, één muur met wit reliëfbehang. Ben benieuwd naar het eindresultaat bij jullie.
normaalgesproken hou ik niet zo van dat steriele wit, maar omdat het kamertje zo klein is vind ik het juist wel mooi. De muren zijn ook niet wit wit maar schelpwit, neigt een beetje naar rozig.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:26:39 #172
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66408486
Nee, steriel wit hou ik ook niet van.
Maar met een mooi dekentje, knuffeltjes, lieve schilderijtjes aan de muur....
pi_66408554
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:26 schreef Moonah het volgende:
Nee, steriel wit hou ik ook niet van.
Maar met een mooi dekentje, knuffeltjes, lieve schilderijtjes aan de muur....
idd.. de aankleding doet het 'm. Heb ook geen witte lakentjes, alleen maar gekleurde. Misschien dat op de muur boven de commode d'r naam komt, uitgezaagd uit hout en dan in roze geverfd ofzo. Ik zit nog in dubio
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66408844
Wat een mooie kamertjes allemaal
En een ontzettend gaaf bed voor Thies, Moonah!

Mijn vingers gaan er van jeuken, ik wil gelijk aan de slag en het oude behang er afkrabben in de kinderkamer-to-be
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:37:34 #175
3011 E.T.
pi_66408872
Mooi bedje voor Thies!

en na het zien van dat beddengoed in die link ga ik toch weer eens serieus overwegen zelf zulke dingen te maken en verkopen
  dinsdag 24 februari 2009 @ 14:57:56 #176
114177 Diaan73
pi_66409598
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:28 schreef Vicky het volgende:

[..]

idd.. de aankleding doet het 'm. Heb ook geen witte lakentjes, alleen maar gekleurde. Misschien dat op de muur boven de commode d'r naam komt, uitgezaagd uit hout en dan in roze geverfd ofzo. Ik zit nog in dubio
Vicky, je kunt ook letters van een soort piepschuim kopen en die schilderen en op de muur plakken. dat moeten wij ook nog doen...
Make love, not war ☮
pi_66409670
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:57 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Vicky, je kunt ook letters van een soort piepschuim kopen en die schilderen en op de muur plakken. dat moeten wij ook nog doen...
moet ff kjken wat we precies gaan doen... piepschuim is een goed idee. Heb je een linkje?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:02:53 #178
114177 Diaan73
pi_66409786
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 14:59 schreef Vicky het volgende:

[..]

moet ff kjken wat we precies gaan doen... piepschuim is een goed idee. Heb je een linkje?
Ik zal even gaan zoeken... ik weet in ieder geval dat bij de winkel waar wij het geboortekaartje hebben laten maken ze ze daar verkopen. Maar dat is in Hengelo en uit de richting voor jullie. Kom ik nog op terug!!
Make love, not war ☮
pi_66409870
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:02 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik zal even gaan zoeken... ik weet in ieder geval dat bij de winkel waar wij het geboortekaartje hebben laten maken ze ze daar verkopen. Maar dat is in Hengelo en uit de richting voor jullie. Kom ik nog op terug!!
is goed! thanx alvast!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:05:30 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66409874
Ze stonden er ook mee op de beurs.
Dit was een van de eerste linkjes op google: http://www.villa-vrolijk.(...)up9ZgCFUEt3godg0wL2A
pi_66409951
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ze stonden er ook mee op de beurs.
Dit was een van de eerste linkjes op google: http://www.villa-vrolijk.(...)up9ZgCFUEt3godg0wL2A
Hihi die heb ik helemaal niet gezien. Ik heb wel die stand gezien met die houten letters.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 15:08:54 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66409996
Ik weet niet of dit hetzelfde bedrijf is hoor, maar deze vond ik dus.
Die houten letters had ik ook gezien.
pi_66410015
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet of dit hetzelfde bedrijf is hoor, maar deze vond ik dus.
Die houten letters had ik ook gezien.
vind het lettertype niet zo leuk, wil liever sierlijke letters... eens kijken of ik de site van die houten letters kan vinden.

gevonden

http://www.la-linia.nl/html/lalinia/hl.html
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66410625
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:09 schreef Vicky het volgende:

[..]

vind het lettertype niet zo leuk, wil liever sierlijke letters... eens kijken of ik de site van die houten letters kan vinden.

gevonden

Oh die wil ik ook. Toch nog een beetje een eigen hoekje maken voor onze zoon Ik had zo op de beurs al in de handen gehad maar toen wisten we nog niet of we een jongen of meisje kregen en dus welke naam het gaat worden!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_66411470
Gaaaaf bed voor Thies Moonah!
Heb je dat ledikant nog? Die was ook geweldig!
pi_66411513
Schattige kamers zeg.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:01:03 #187
114177 Diaan73
pi_66411883
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 15:09 schreef Vicky het volgende:

[..]

gevonden

Ik zie dat jullie mij al voor waren Ow deze zijn toch ook wel erg mooi.... ik zal ze eens aan Peace laten zien... deze hoeven ook niet geschilderd te worden...

Ow ze hebben de piepschuimletters ook in comic sans

En ik heb deze site nog gevonden met nog meer piepschuimletters.

[ Bericht 6% gewijzigd door Diaan73 op 24-02-2009 16:12:11 ]
Make love, not war ☮
pi_66413582
Ik heb mike net een linkje naar die letters gestuurd. Er mist nog wat boven Ruben zijn bedje, dit vind ik wel een aardige oplossing, zo kunnenwe het tzt ook meenemen of er af halen en weer boven zijn bedje hangen als hij samen met Emma op de kamer gaat. En dan lijkt hetmij ook leuk om hetook meteen voor Emma te doen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_66413824
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:01 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik zie dat jullie mij al voor waren Ow deze zijn toch ook wel erg mooi.... ik zal ze eens aan Peace laten zien... deze hoeven ook niet geschilderd te worden...

Ow ze hebben de piepschuimletters ook in comic sans

jeetje wat zijn die piepschuimletters duur zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 17:44:16 #190
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66415463
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:52 schreef Vicky het volgende:

[..]

jeetje wat zijn die piepschuimletters duur zeg!!
Korte naam kiezen dus
©Dumbo
  dinsdag 24 februari 2009 @ 17:56:52 #191
35189 Troel
scherp en bot
pi_66415839
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:46 schreef Jelief het volgende:
Ik heb mike net een linkje naar die letters gestuurd. Er mist nog wat boven Ruben zijn bedje, dit vind ik wel een aardige oplossing, zo kunnenwe het tzt ook meenemen of er af halen en weer boven zijn bedje hangen als hij samen met Emma op de kamer gaat. En dan lijkt hetmij ook leuk om hetook meteen voor Emma te doen.

Zouden ze twee voor de prijs van 1 doen daar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66415980
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:44 schreef texelonia het volgende:

[..]

Korte naam kiezen dus
Ap!

pi_66417340
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:44 schreef texelonia het volgende:

[..]

Korte naam kiezen dus
zo lang is de naam niet maar die houten zijn 2 euro goedkoper
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:02:37 #194
114177 Diaan73
pi_66417702
Die houten zijn volgens mij ook kleiner, in ieder geval dunner
Make love, not war ☮
pi_66419389
Wij hebben deze letters boven de commode

Maar dan zonder die haakjes eronder.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_66419421
Die zijn leuk Igraine!
En handig, zoiets zocht ik nog
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:55:50 #197
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_66419526
quote:
Op zondag 22 februari 2009 08:54 schreef Webkim het volgende:
A-E, wat een lief kamertje ook. Het schilderij is mooi geworden! Bij Thomas op z'n kamer hangt iets soortgelijks (muurstickers op geschilderd MDF) en wij hebben bij de bouwmarkt van die afdekdopjes voor schroeven gescoord, zodat je de schroeven niet meer ziet. Je kan ze meeverven. Misschien nog een idee?
Ja bedankt voor de tip, mijn vader had het ook al over afdekdopjes gehad. Misschien dat ze er nog op komen.
No more games, no more drama...
pi_66420720
Super leuk die piepschuimletters, heb ze net ook besteld
pi_66426983
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:01 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk zeg! Heb het linkje opgeslagen in mijn favorieten voor als we ooit Mila's kamer gaan aanpassen
pi_66427343
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 19:52 schreef Igraine het volgende:
Wij hebben deze letters boven de commode
ojee, dat wordt een identiteitscrisis voor Daryl!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')