We gaan samenwonen ja, is alleen nog kwestie van officieel maken zeg maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:24 schreef Lishe het volgende:
Ik zou ook voor de grotere gaan Bar. Scheelt een keer extra verven enzo.
En misschien baby in het begin bij jou op de kamer? Gaan jullie trouwens samenwonen?
Dat hebben wij wel gedaan. Was geen probleem. Nu zijn de kamers wel ongeveer even groot dus dat maakte niet uit. Maar zij kreeg een mooie "grote-meiden kamer" en de baby haar oude kamer. We hebben haar er wel heel erg bij betrokken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb altijd het idee van kamertje inpikken. Dan is er een nieuwe baby op komst en dan moet je jouw kamer afstaan voor een kleine "indringer". Bedoel het niet kwaad hoor maar dan komt er nog iemand die de aandacht van papa en mama krijgt en daar boven op nog eens jouw kamer.
Als ik naar Juliette kijk kan dat nog tegenvallen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha is 20 maanden als de nieuwe baby komt en die heeft dan nog weinig besef van 'mein und dein' dan.
Savage Gardenquote:Op zondag 15 februari 2009 00:48 schreef Angel-Eyez het volgende:
En mijn zelfgeknutselde "schilderij"
[ afbeelding ]
Ik herkende 'm ook gelijkquote:
Gordijnen zakken meestal nog wel iets uit, komt vast nog wel goedquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:15 schreef Vicky het volgende:![]()
de gordijnen hangen eindelijk!!
![]()
alleen blijken ze 1cm te kort
.. nou ja tis eenmaal zo
Canvasdoek en de klamboe hangen ook
ik hoop hetquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:53 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Gordijnen zakken meestal nog wel iets uit, komt vast nog wel goed
ik ben helemaal niet handig met een naaimachine dus ik begin er niet aan.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:10 schreef huuphuup het volgende:
Vicky kun je anders niet de zoom los halen, gordijn ff strijken aan de onderkant, weer op de goeie lengte vastspelden en zo weer omzoomen?
Wel irritant zeg, betaal je veel geld voor zoiets... is het echt korter dan je besteld had of gewoon korter dan je verwacht had?
Ik ga ook es foto's maken van ons kamertje tot nu toe. Mag dat er ook in? Niet af zeg maar, er staat verder nog niets
Ik kan best goed schilderen, maar nee het zijn stickersquote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:16 schreef Susanne81 het volgende:
Wat een mooi schilderij AE! Heb je die tekst geschilderd of zijn dat stickers?
is een idee! Ik kijk het nog ff aan. Kan altijd nog naar de turk om de hoekquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:35 schreef marlieske het volgende:
begint al ergens op te lijken Huup! En wat een lieve opa en oma.
Vicky misschien een idee om toch de zoom los te halen en strijkband te halen? Dat gaat plakken als je het strijkt (soort dubbelzijdige tape maar dan om stof vast aan elkaar te maken), enige dat je moet kunnen is dat er recht op leggen en strijken.
Thanx! De kasten komen van de babykamer "WaaiBaai" en wij hebben hem gekocht bij Gardo Babystores al zie ik hem nu niet meer op hun site staan...quote:Op zondag 22 februari 2009 14:35 schreef Poezebeest het volgende:
Texelonia, wat een leuke kast! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
was ook nog neit van plan er iets aan te doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:29 schreef E.T. het volgende:
Vicky, ik zou even wachten met aan de gordijnen rotzooien. Het is best stevige stof en maar een klein randje.. grote kans dat het nog wat uitzakt![]()
Wel schattig, alles wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |