Mooiste tot nu toe vind ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgens mij had ik geen update gedaan van de babykamer dus hierbij dan maar....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwere update komt later
Niks is behangen, alles is geverfdquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:43 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooiste tot nu toe vind ik
En ja, ook ik volg deze topics zo nu en dan
Is het trouwens kant en klaar behang, of is alle zo geverfd?
Thanksquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had die laatste foto's nog niet gezien a_a
Echt supergaaf!![]()
Leuk detail van dat plantje!
Enorm mooi en leuk gedaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niks is behangen, alles is geverfd
[..]
We gaan samenwonen ja, is alleen nog kwestie van officieel maken zeg maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:24 schreef Lishe het volgende:
Ik zou ook voor de grotere gaan Bar. Scheelt een keer extra verven enzo.
En misschien baby in het begin bij jou op de kamer? Gaan jullie trouwens samenwonen?
Dat hebben wij wel gedaan. Was geen probleem. Nu zijn de kamers wel ongeveer even groot dus dat maakte niet uit. Maar zij kreeg een mooie "grote-meiden kamer" en de baby haar oude kamer. We hebben haar er wel heel erg bij betrokken.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:26 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb altijd het idee van kamertje inpikken. Dan is er een nieuwe baby op komst en dan moet je jouw kamer afstaan voor een kleine "indringer". Bedoel het niet kwaad hoor maar dan komt er nog iemand die de aandacht van papa en mama krijgt en daar boven op nog eens jouw kamer.
Als ik naar Juliette kijk kan dat nog tegenvallen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha is 20 maanden als de nieuwe baby komt en die heeft dan nog weinig besef van 'mein und dein' dan.
Savage Gardenquote:Op zondag 15 februari 2009 00:48 schreef Angel-Eyez het volgende:
En mijn zelfgeknutselde "schilderij"
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |