Die plankjes zijn leuk ja! Ben ook benieuwd waar je die gekocht hebt, Vicky.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:25 schreef Fuente het volgende:
Vicky, wat een mooie kamers
Waar heb je die 'plankjes' naast Ambers bed vandaan? Die lijken me superhandig
dat is lief! je mag sowieso wel een koppie thee met een chocoladekoekje komen doen hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:27 schreef huuphuup het volgende:
ooooh een prinsessenkamer!![]()
En mooie babykamer ook!
Idd wat ET zegt, wacht even met die gordijnen, mocht je het daarna nog steeds storend vinden dan kun je me inhuren voor thee en chocoladekoekjes!haha kom k je wel helpen als je het wilt.
kan ook, chocoladekoekjes gaan er altijd inquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat is lief! je mag sowieso wel een koppie thee met een chocoladekoekje komen doen hoor
Ik zal straks ff een foto maken met de gordijnen dicht, dan kan je zien hoe groot de kier is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kan ook, chocoladekoekjes gaan er altijd in![]()
maar het is voor mij een kleine moeite hoor en met dat strijkzoomband is het zo gepiept.
Ik heb mn zinnen gezet op deze voor de kinderkamer
[ afbeelding ]
ik móét em hebben!maar hijs zo duur
(50 euro in de afprijs..., 80-nogwat normaal)
haha, heerlijk, die hormonen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef huuphuup het volgende:
ik móét em hebben!maar hijs zo duur
(50 euro in de afprijs..., 80-nogwat normaal)
Ja ze is helemaal trots op haar kamer!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:49 schreef texelonia het volgende:
Vicky wat een mooie prinsessenkamer! Wat vindt Amber ervan? Helemaal geweldig zeker?
Die 'plankjes' zijn leuk idd, heb meteen leuk idee voor de nog kale muur waar de commode moet komen
En huup ik vind die 50 euro voor dat hobbelschaap nog best meevallen hoor! Maar ik heb dan ook wel een beetje een dure smaak
Leuke link BM.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:36 schreef Bass-Miss het volgende:
www.kleinezebra.com
Hier kan je misschien wel lakentjes en zo vinden, Moonah.
normaalgesproken hou ik niet zo van dat steriele wit, maar omdat het kamertje zo klein is vind ik het juist wel mooi. De muren zijn ook niet wit wit maar schelpwit, neigt een beetje naar rozig.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Leuke link BM.
Vicky, ik vind dat witte erg mooi. Thies zijn kamer is ook zo klein. Witte muren, één muur met wit reliëfbehang. Ben benieuwd naar het eindresultaat bij jullie.
idd.. de aankleding doet het 'm. Heb ook geen witte lakentjes, alleen maar gekleurde. Misschien dat op de muur boven de commode d'r naam komt, uitgezaagd uit hout en dan in roze geverfd ofzo. Ik zit nog in dubioquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:26 schreef Moonah het volgende:
Nee, steriel wit hou ik ook niet van.
Maar met een mooi dekentje, knuffeltjes, lieve schilderijtjes aan de muur....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |