quote:
een vriendin van mij maakt ook zo'n soort ledikantjes, heb alleen geen idee wat ze ervoor vraagd.quote:
zwart/wit foto's makenquote:Op zondag 4 januari 2009 11:56 schreef Koningin het volgende:
Leuke kamertjes!
Die van ons kan ik niet meer plaatsen hier, vanwege het kleurgebruik.
Leuke kleurcombinatie, vrolijk maar niet te druk.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef Raissa het volgende:
Het kamertje, nog niet af, nog niet opgeruimd, maar kon niet wachten met alvast een voorproefje te showen
[ afbeelding ]
Wanneer plaats jij foto's van het kamertje Carmella?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:38 schreef Carmella het volgende:
Reinhilde; ik ben nog steeds zo benieuwd naar jullie Thomas z'n kamertje in kleur(foto)![]()
![]()
Admiraal_anaal; is jullie kamer al helemaal af?
Wow, echt een superkamertje! Heel erg mooi! Hoe heb je precies die tekst op de muur gemaakt? Geverfd of zijn dat stickers?quote:Op woensdag 31 december 2008 15:29 schreef Raissa het volgende:
Het kamertje, nog niet af, nog niet opgeruimd, maar kon niet wachten met alvast een voorproefje te showen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog helemaal niks klaar, kan ook niet in mijn toestand op het momentquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:05 schreef Raissa het volgende:
Wanneer plaats jij foto's van het kamertje Carmella?En gaan jullie eigenlijk nog verhuizen?
Bedankt! En over de tekst, dat zijn stickersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:28 schreef Mula het volgende:
Wow, echt een superkamertje! Heel erg mooi! Hoe heb je precies die tekst op de muur gemaakt? Geverfd of zijn dat stickers?
Excuus, ik was er vanuit gegaan dat de man des huizes wellicht flink aan de klus zou zijn gegaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:07 schreef Carmella het volgende:
Ik heb nog helemaal niks klaar, kan ook niet in mijn toestand op het moment
Dank jequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Lishe het volgende:
Raissa, wat mooi! Ik zou die kleuren zelf nooit kiezen en daarom vind ik het zo leuk om te zien hoe iemand anders daar een pracht-kamertje mee maakt.
Nee, want ik ben merendeel van de tijd eigenlijk alleen, dus helaasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:12 schreef Raissa het volgende:
Excuus, ik was er vanuit gegaan dat de man des huizes wellicht flink aan de klus zou zijn gegaan![]()
Ja dat doe ik nu ook zoveel mogelijk, gelukkig maar dat dat kan in deze tijd anders had ik echt een probleemquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:28 schreef Raissa het volgende:
Ik heb veel dingen besteld via internet, dan heb je toch nog een beetje het gevoel dat je kunt shoppen..
Het wiegje inmiddels in huis?? Doe es effe showenquote:Op zondag 4 januari 2009 14:11 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik vind Emma's bed ook zo leuk met die schaapies!
Snakelady, bedankt voor de link, leuke bedjes maakt ze!
Wij hebben inmiddels een deal gesloten met de buurtjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |