breek even in, ben Siegrid van Tante Tootje. Wil jullie even erop wijzen dat je een kortingscode t.w.v. ¤ 2,50 ontvangt als je je inschrijft bij Tante Tootje's Club (nieuwsbrief via de mail).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:10 schreef Raissa het volgende:
[..]
Leuk zeg! Heb het linkje opgeslagen in mijn favorieten voor als we ooit Mila's kamer gaan aanpassen
leuk!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:32 schreef tessie het volgende:
Super leuk die piepschuimletters, heb ze net ook besteld
leuk!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:59 schreef Vicky het volgende:
[..]
leuk!!
Heb je alleen hoofdletters genomen of ook kleine letters?
Eigenlijk is dit spam.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:28 schreef siegrid het volgende:
[..]
breek even in, ben Siegrid van Tante Tootje. Wil jullie even erop wijzen dat je een kortingscode t.w.v. ¤ 2,50 ontvangt als je je inschrijft bij Tante Tootje's Club (nieuwsbrief via de mail).
Scheelt toch weer!
Succes met het inrichten van de mooiste kamers!!
Huup!!! Waar heb je die gezien, ik vind hem echt super!! Ik weet nog dat ik zoiets ook al een keer bij de babydump heb gezien maar of dat dezelfde is weet ik niet zeker. Ik vind zoiets wel echt een leuk kadootje als de echo goed isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:17 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb mn zinnen gezet op deze voor de kinderkamer
[ afbeelding ]
ik móét em hebben!maar hijs zo duur
(50 euro in de afprijs..., 80-nogwat normaal)
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:18 schreef bixister het volgende:
[..]
ojee, dat wordt een identiteitscrisis voor Daryl!
Hiero! Ik vind de hobbeldino super!quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:01 schreef sproet-je het volgende:
[..]
Huup!!! Waar heb je die gezien, ik vind hem echt super!! Ik weet nog dat ik zoiets ook al een keer bij de babydump heb gezien maar of dat dezelfde is weet ik niet zeker. Ik vind zoiets wel echt een leuk kadootje als de echo goed is![]()
Isa heeft zo'n hobbelkoe, die loeit als je in zijn oren knijptquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:27 schreef huuphuup het volgende:
Ha!
Hebbes!!
http://www.geboortespeciaalzaak.nl/
daar is de aanbieding geldig.
Ja Mibos die kwam ik net ook tegen met googelen! Ik vind het wel de moeite waard om via MP te kopen, maar mn lief is anti-tweedehandsmisschien koop ik het wel gewoon en doe k er een kaartje aanhangen ofzo
nee hoor, was puur interessequote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:44 schreef tessie het volgende:
Ik weet niet of het echt spachtelputz is, maar die muur is niet helemaal glad... maakt dat uit dan?
ben benieuwd!! Kan je 1 letter laten zien alstie af is?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:35 schreef tessie het volgende:
Oohh, ik dacht nu ga je vast vertellen dat dat niet kan hahaha!
Maar ik zal het je wel laten weten, als we ze hebben opgehangen. Maar heb nu net pas 1 laag verf erop zitten, en ik moet nog ff kijken of ze nog een x moeten, en ik ga ook nog proberen of ik de zijkanten met hetzelfde behang als wat op het muurtje zit kan beplakken....
Baby dumpquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:55 schreef tessie het volgende:
Leuk Seilram! Wij hebben precies dezelfde meubeltjes
Vandaag zijn onze piepschuimletters binnen gekomen, dus dit weekend ga ik met verf aan de slag.
Goh..best wel apart zoquote:Op zondag 1 maart 2009 16:16 schreef seilram het volgende:
[..]
Baby dump![]()
Vandaag hebben we de witte kast en comode wel wat "versierd". We vonden het zo kaal. Gisteren bij Ikea van die stickers gekocht en dit is het resultaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt als: 'Hm, gewaagd... Ik zou het zelf nooit nemen, maar bij jullie vind ik het wel staan...quote:
Kant en klaar gekocht bij de hobbywinkel. Zijn gekleurde canvas schildersdoeken. Ik had op internet gezien dat iemand gekleurde vlakken op de muur had geschilderd en dat was heel gaaf. Maar ik vond het afmeten en schilderen op de muur teveel werk en je kan niet eens wat anders zonder de hele muur te moeten oververven. Toen kwam ik op dit idee. Die met die letters met zebraprint eronder heb ik daar in de winkel ter plekke bedacht, ze hadden niet genoeg verschillende kleuren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 08:10 schreef Diaan73 het volgende:
Wow die vierkantjes zijn echt leukHeb je die zelf gemaakt?
Die met het behang is wel supermooi geworden hoor, maar kan me voorstellen dat het heel veel werk was. Hmm dan heb ik dus nog een leuke klus te doen. Ben nog aan het twijfelen over de kleuren.. blauw op blauw of oranje, maar ik zie dat jullie de zijkanten een andere kleur hebben gegeven, dat vind ik wel heel erg mooi.... ik denk dat de voorkant dan blauw wordt en de zijkanten oranje... ow ik heb zin om te beginnen!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:44 schreef tessie het volgende:
Ja gewoon met latexverf (die groene wel 3 lagen, en die blauwe 2 lagen), en die 2 met streepjes is dus het behang wat we ook in het kamertje hebben.
En wij zijn allebei niet zo van de geheimen enzo, dus gelukkig hoef ik de naam ook niet geheim te houden
Even een tip mbt het het ophangen; verf de letters (delen van de letters) en plaats ze terug in het bijgeleverde frame. Doe wat behangtape op de voorkant van de letters (zoals het op de achterkant zat toen je ze ontving). Draai het geheel om en doe kleine puntjes kit op alleen de letters. Druk het geheel op de plaats waar je ze hebben wilt, haal de tape los en verwijder voorzichtig het frame. Dan moet het helemaal goed op z'n plaats zitten. Succes!quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:42 schreef Diaan73 het volgende:
Tessie, wat zijn ze mooi gewordenGewoon met latexverf gedaan? en dan ook nog de naam "verklapt"
, leuke naam!!!
Ik heb ze vandaag ontvangen, maar dat wordt nog wel een klus, de STENCIL letters zitten los.... ik zal nog wel even een foto maken hoe ik dat bedoel, maar het wordt vooral lastig met ophangen.
Siegrid, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:05 schreef siegrid het volgende:
[..]
Even een tip mbt het het ophangen; verf de letters (delen van de letters) en plaats ze terug in het bijgeleverde frame. Doe wat behangtape op de voorkant van de letters (zoals het op de achterkant zat toen je ze ontving). Draai het geheel om en doe kleine puntjes kit op alleen de letters. Druk het geheel op de plaats waar je ze hebben wilt, haal de tape los en verwijder voorzichtig het frame. Dan moet het helemaal goed op z'n plaats zitten. Succes!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:53 schreef innepin het volgende:
Schop!
Ten eerste om te zeggen dat al die piepschuimletters echt heelzijn en dat ik ze ook wil bestellen, ware het niet dat wij het geslacht niet weten en dus ook de naam niet
![]()
Ten tweede om even het resultaat van urenlang gepriegel te laten zien: de enige muur in de toekomstige babykamer die al af is
[ afbeelding ]
Okay... ik zou zeggen verf die helemaal in een van de kleuren die in de regenboog zit... en ik zou zelf dan kiezen voor oranje, kan zowel voor jongen als meisje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:31 schreef innepin het volgende:
Bedankt voor de complimentjesBen er best trots op. Ik vind trouwens dat het in 't echt minder opvalt dat niet alles even strak is, haha.
Diaan, de rest van de kamer wordt gewoon rustig, veel crème, het moet niet te bont worden. Ik weet alleen nog niet wat ik met de muur er tegenover wil doen, ik wil ook niet dat alles crème wordt verder. Ideeën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |