Isa heeft zo'n hobbelkoe, die loeit als je in zijn oren knijptquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:27 schreef huuphuup het volgende:
Ha!
Hebbes!!
http://www.geboortespeciaalzaak.nl/
daar is de aanbieding geldig.
Ja Mibos die kwam ik net ook tegen met googelen! Ik vind het wel de moeite waard om via MP te kopen, maar mn lief is anti-tweedehandsmisschien koop ik het wel gewoon en doe k er een kaartje aanhangen ofzo
nee hoor, was puur interessequote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:44 schreef tessie het volgende:
Ik weet niet of het echt spachtelputz is, maar die muur is niet helemaal glad... maakt dat uit dan?
ben benieuwd!! Kan je 1 letter laten zien alstie af is?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:35 schreef tessie het volgende:
Oohh, ik dacht nu ga je vast vertellen dat dat niet kan hahaha!
Maar ik zal het je wel laten weten, als we ze hebben opgehangen. Maar heb nu net pas 1 laag verf erop zitten, en ik moet nog ff kijken of ze nog een x moeten, en ik ga ook nog proberen of ik de zijkanten met hetzelfde behang als wat op het muurtje zit kan beplakken....
Baby dumpquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:55 schreef tessie het volgende:
Leuk Seilram! Wij hebben precies dezelfde meubeltjes
Vandaag zijn onze piepschuimletters binnen gekomen, dus dit weekend ga ik met verf aan de slag.
Goh..best wel apart zoquote:Op zondag 1 maart 2009 16:16 schreef seilram het volgende:
[..]
Baby dump![]()
Vandaag hebben we de witte kast en comode wel wat "versierd". We vonden het zo kaal. Gisteren bij Ikea van die stickers gekocht en dit is het resultaat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klinkt als: 'Hm, gewaagd... Ik zou het zelf nooit nemen, maar bij jullie vind ik het wel staan...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |