Tegen de tijd dat je wakker bent is ie waarschijnlijk al volquote:
Tila Tequilaquote:
Ik zou toch denken dat de TT voor zich spreektquote:
Idd een hoerige aziatische kop met neptieten ja.quote:
In feite nergens overquote:
Mja dat is wel zo...quote:Op zondag 28 december 2008 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je wakker bent is ie waarschijnlijk al vol
ok, da's sad...quote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja dat is wel zo...
Ach; ik kan net voor ik ga slapen nog stiekem via mijn mobiel kijken
quote:
zo niet, dan wel hopeloosquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja dat is wel zo...
Ach; ik kan net voor ik ga slapen nog stiekem via mijn mobiel kijken
Was dat niet min of meer de basis van Seinfeld?quote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en dus op die manier gaat het eigenlijk weer wel ergens over
Ik zou bijna gaan denken dat je een misantroop bent.quote:
Van niets 'iets' maken? Nee, daar geloof ik niet zo in. Ik blijf het niets vindenquote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en dus op die manier gaat het eigenlijk weer wel ergens over, want niets is ook een onderwerp van gesprek. Vaak gebruikt in familie omstandigheden waar mensen elke avond aan de tafel hun gekookte aardappels, groente en gehaktbal met jus verslinden terwijl ze een gesprek over niets houden omdat ze elkaar niets meer te vertellen hebben wat de ander al niet weet, of eigenlijk totaal niet meer interesseert. En daarmee missen we in deze reeks nog net wat gehaktballen
Wat maar weer aangeeft dat je altijd wat mist door andermans vertaling erbij te pakken in plaats van het origineel.quote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef Feitosa het volgende:
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
Nooit echt last van.
Helemaal.quote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was dat niet min of meer de basis van Seinfeld?
Teveel eer. Ik blijf steken bij bevooroordeeld.quote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat je een misantroop bent.
De basis van zoveel dingen, maar dat ook wel jaquote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Van niets 'iets' maken? Nee, daar geloof ik niet zo in. Ik blijf het niets vinden
Met 'niets' bedoel ik gewoon inhoudloos/niet interessant/niet noemenswaardig. Niet alles te letterlijk nemen.quote:Op zondag 28 december 2008 23:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en toch vullen we hier per dag redelijk wat data met niets, wat het dus toch 'iets' maakt!
dan vinden we weer een andere plek. Want het moet er toch uit, die grote niets dingetjesquote:Op zondag 28 december 2008 23:17 schreef Kluts het volgende:
Nog een paar dagen dan he, tot het topic dicht gaat.
Seinfeldquote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk altijd wel weer erg melig, maar briljant.quote:Op zondag 28 december 2008 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
Daar kon ik nou nooit echt om lachen om dat seinfeld of hoe je het ook spelt
Ik vond het ook maar schraal!quote:Op zondag 28 december 2008 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
Daar kon ik nou nooit echt om lachen om dat seinfeld of hoe je het ook spelt
MLIquote:
Wat vind jij zoal een interessant onderwerp?quote:Op zondag 28 december 2008 23:18 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Met 'niets' bedoel ik gewoon inhoudloos/niet interessant/niet noemenswaardig. Niet alles te letterlijk nemen.
kramer is briljant, zeker als je je bedenkt dat die gast echt zo is. Althans het gerucht gaat dat ze hem gecast hebben precies omdat het zo'n waanzinnig warhoofdige chaoot is.quote:Op zondag 28 december 2008 23:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk altijd wel weer erg melig, maar briljant.
Alleen al de manier waarop hij een kamer binnen tuimelt ja. Geweldig.quote:Op zondag 28 december 2008 23:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
kramer is brilliant, zeker als je je bedenkt dat die gast echt zo is. Althans het gerucht gaat dat ze hem gecast hebben precies omdat het zo'n waanzinnig warhoofdige chaoot is.
No idea, als het iets filosofisch/psychologisch heeft, is m'n interesse wel eens gewekt of iets volkomen onzinnigs doch enorm hilarischquote:Op zondag 28 december 2008 23:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat vind jij zoal een interessant onderwerp?
Ik ben zelf een verschrikkelijke chaoot. Ik laat alles achter me aanslingeren. Waar ik zit, ligt altijd een stapel spullen, sigaretten, tas, telefoon, alles. Ik weet alles overal te vinden totdat ik het opgeruimd heb. Dan ineens ben ik alles kwijt. :")quote:Op zondag 28 december 2008 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ow ik kan echt niet tegen dat soort type mensen
Ik wil ze altijd gestructureerd maken en dat lukt echt nooit
En moet je ook niet willen eigenlijk natuurlijk maar ja
Niet te serieus op in gaan, laat ze lekker lullenquote:Op zondag 28 december 2008 23:23 schreef Shitonya het volgende:
[..]
No idea, als het iets filosofisch/psychologisch heeft, is m'n interesse wel eens gewekt of iets volkomen onzinnigs doch enorm hilarisch
Jeej, een pseudo-intellectueel!quote:Op zondag 28 december 2008 23:23 schreef Shitonya het volgende:
[..]
No idea, als het iets filosofisch/psychologisch heeft, is m'n interesse wel eens gewekt of iets volkomen onzinnigs doch enorm hilarisch
Je bent Kramer met een boblijn?quote:Op zondag 28 december 2008 23:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zelf een verschrikkelijke chaoot. Ik laat alles achter me aanslingeren. Waar ik zit, ligt altijd een stapel spullen, sigaretten, tas, telefoon, alles. Ik weet alles overal te vinden totdat ik het opgeruimd heb. Dan ineens ben ik alles kwijt. :")
Zeg , sinds wanneer bepaal jij hoe ik iets bedoel?quote:Op zondag 28 december 2008 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet te serieus op in gaan, laat ze lekker lullen
Ik ben best stuntelig ja, dus misschien wel.quote:
Hier is het nu ook een bende, het wil niet echt opschieten met opruimen dit weekend (stommewii leid nogal af haha)quote:Op zondag 28 december 2008 23:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zelf een verschrikkelijke chaoot. Ik laat alles achter me aanslingeren. Waar ik zit, ligt altijd een stapel spullen, sigaretten, tas, telefoon, alles. Ik weet alles overal te vinden totdat ik het opgeruimd heb. Dan ineens ben ik alles kwijt. :")
Kussentjes en dekentjes op een bank die al zacht genoeg is om op te zitten is al neurotisch genoegquote:Op zondag 28 december 2008 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
Erg neurotisch
Dat maak jij ervan jaquote:Op zondag 28 december 2008 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jeej, een pseudo-intellectueel!
Nee, dat is gezellig.quote:Op zondag 28 december 2008 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kussentjes en dekentjes op een bank die al zacht genoeg is om op te zitten is al neurotisch genoeg.
als je die sigaretten nu eens liet liggen ben je zowaar echt een droom vrouwquote:Op zondag 28 december 2008 23:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je klinkt precies als vriendje nuquote:Op zondag 28 december 2008 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kussentjes en dekentjes op een bank die al zacht genoeg is om op te zitten is al neurotisch genoeg.
Nuh ik laat mensen liever spreken of zwijgen. 'Lullen' is ook weer zo...quote:Op zondag 28 december 2008 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet te serieus op in gaan, laat ze lekker lullen
Ik ga ook ooit wel stoppen met roken.quote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als je die sigaretten nu eens liet liggen ben je zowaar echt een droom vrouw
Ik vind je maar een apart geval.quote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Nuh ik laat mensen liever spreken of zwijgen. 'Lullen' is ook weer zo...
quote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je klinkt precies als vriendje nu
Omg dat is dus wel een briljante seriequote:Op zondag 28 december 2008 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vanaf 2:50. Steve heeft zo gelijk.
Ik denk dat jij voor vrienden heel anders bent dan "vreemden" op internetquote:
Dat gaat een beetje moeilijk hierquote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Nuh ik laat mensen liever spreken of zwijgen. 'Lullen' is ook weer zo...
Dat is vanzelfsprekend. Elk mens gedraag zich anders tussen vrienden dan tussen vreemden. Wat moet ik nu met die opmerking...quote:Op zondag 28 december 2008 23:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik denk dat jij voor vrienden heel anders bent dan "vreemden" op internet
Dum!quote:Op zondag 28 december 2008 23:38 schreef DumDaDum het volgende:
Seinfeld![]()
Meest briljante serie aller tijden. Sommige afleveringen letterlijk buikpijn van het lachen gehad
Heb alle seizoenen al wel vijf keer gezien ook
bij sommige is het verschil groter dan bij andere. En ik denk dat bij jou het verschil substantieel isquote:Op zondag 28 december 2008 23:37 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dat is vanzelfsprekend. Elk mens gedraag zich anders tussen vrienden dan tussen vreemden. Wat moet ik nu met die opmerking...
Volgens mij was dat een poging tot communicatie. Maar goed, dat denk ik maarquote:Op zondag 28 december 2008 23:37 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dat is vanzelfsprekend. Elk mens gedraag zich anders tussen vrienden dan tussen vreemden. Wat moet ik nu met die opmerking...
quote:Op zondag 28 december 2008 23:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
bij sommige is het verschil groter dan bij andere. En ik denk dat bij jou het verschil substantieel is
Klopt, omdat vrienden minder onzin uitkramen en meer humor bezitten en dus minder irritanter zijn dan de meeste kennissen/vreemden. En dus gedraag ik me naar hen dan ook ietwat anders. Vrij logisch allemaal.quote:Op zondag 28 december 2008 23:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
bij sommige is het verschil groter dan bij andere. En ik denk dat bij jou het verschil substantieel is
kings of leon..quote:Op zondag 28 december 2008 23:45 schreef Kluts het volgende:
Ik heb een live cd van Kings of Leon gekregen.
Vanwaar toch die hele analyse? Een onbeheersbare drang om iemand te doorgronden?quote:Op zondag 28 december 2008 23:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik denk dat het verschil wellicht meer dan substantieel is, als ze zich tussen vrienden net zo positioneert als haar internet alter ego dan heeft ze op haar verjaardag aan één cupcake meer dan voldoende. En daar geloof ik weinig van, want achter die harde schil zit volgens mij ook een gewoon normaal mens met dezelfde sociale behoeftes als elk ander mens.
quote:Op zondag 28 december 2008 23:45 schreef Kluts het volgende:
Ik heb een live cd van Kings of Leon gekregen.
Ja, wel kerstige dingen gedaan, maar ben blij dat het erop zit.quote:Op zondag 28 december 2008 23:46 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ja, leuk, vind ik ook![]()
Nog gechilled tijdens de kerst?
Moet je eens naar zijn theorie over de "friendzone" vragen.quote:Op zondag 28 december 2008 23:46 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Vanwaar toch die hele analyse? Een onbeheersbare drang om iemand te doorgronden?
quote:Op zondag 28 december 2008 23:46 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Vanwaar toch die hele analyse? Een onbeheersbare drang om iemand te doorgronden?
Alsjeblieft, begin er nou niet over!quote:Op zondag 28 december 2008 23:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Moet je eens naar zijn theorie over de "friendzone" vragen.
quote:Op zondag 28 december 2008 23:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of in een stortvloed van woorden proberen duidelijk te maken dat iemands internet alter ego gewoon een bijzonder onprettig mens is!
quote:Op zondag 28 december 2008 23:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 28 december 2008 23:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, wel kerstige dingen gedaan, maar ben blij dat het erop zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar mag ik niet meer over praten van klutsquote:Op zondag 28 december 2008 23:50 schreef Shitonya het volgende:
[..]
![]()
Wat is je theorie over de friend zone?
Van mij mogen ze het afschaffen. Dat gezeik dat de hele wereld zowat stilstaat.quote:Op zondag 28 december 2008 23:52 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik ookmaar het was best leuk. Leuker dan geen kerst iig
daar is ie gewoon nog zwart en een negertquote:
Kunnen we beter aan jou vragen nu, is het niet?quote:Op zondag 28 december 2008 23:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
quote:
Als ze zegt dat je niet meer mag ademen, doe je het dan ook.. vertel nu maar, hoplaquote:Op zondag 28 december 2008 23:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
daar mag ik niet meer over praten van kluts
Kluts is de baas hier dus dat kunnen we niet makenquote:Op zondag 28 december 2008 23:57 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Als ze zegt dat je niet meer mag ademen, doe je het dan ook.. vertel nu maar, hopla
Mjah, behalve het lekkere eten enzo. Alhoewel, dat kan eig altijd welquote:Op zondag 28 december 2008 23:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het afschaffen. Dat gezeik dat de hele wereld zowat stilstaat.
Nou ja zeg, stelletje watjes.quote:Op zondag 28 december 2008 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kluts is de baas hier dus dat kunnen we niet maken![]()
Ik heb bijna niks gegeten, want ik was ziek. Ik ben zelfs afgevallen!quote:Op maandag 29 december 2008 00:00 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Mjah, behalve het lekkere eten enzo. Alhoewel, dat kan eig altijd wel
quote:Op zondag 28 december 2008 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kluts is de baas hier dus dat kunnen we niet maken![]()
Ik vind het heel lief dat je dat zegt, maar ik ken jou niet!quote:
Op zich zou dat wel een goeie openingszin zijn, want je kent me wél.quote:Op maandag 29 december 2008 00:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het heel lief dat je dat zegt, maar ik ken jou niet!![]()
Zelfs dan jankte ik nogquote:Op maandag 29 december 2008 00:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoop dat je snapt dat dat sarcastisch was
Geluk bij een ongelukquote:Op maandag 29 december 2008 00:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb bijna niks gegeten, want ik was ziek. Ik ben zelfs afgevallen!
Ik lust geen oliebollen.quote:Op maandag 29 december 2008 00:04 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk![]()
Kan je nu vlug aan de oliebollen![]()
ja je zat wel goed. 'Ik vind je heel leuk maar ik ben niet verliefd je bent meer een vríend(in)' dat geblaatquote:Op maandag 29 december 2008 00:05 schreef rhubarbje het volgende:
Maar die friendzone serieus had ik dat nou goed of niet?
Want ik kan me er echt weinig bij voorstellen in de praktijk
OMGquote:
CTRL+Shiftquote:Op maandag 29 december 2008 00:06 schreef Feitosa het volgende:
Hoe krijg ik ook weer mijn goede leestekens terug , control -s o.i.d.
Heb weer eens verkeerd op m,n keyboard geramd.
Dat denken we ook van jou, en daarom danken we God elke dag weer op onze blote knietjes als er weer een dag voorbij is gegaan dat er geen tweede Sedan in de SC is opgedoken.quote:Op maandag 29 december 2008 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey! Begin jij nou niet ook nog, eentje is wel erg genoeg.
ow.... dat is vervelendquote:Op maandag 29 december 2008 00:05 schreef Lixi het volgende:
[..]
ja je zat wel goed. 'Ik vind je heel leuk maar ik ben niet verliefd je bent meer een vríend(in)' dat geblaat
Probeer control shift eens.quote:Op maandag 29 december 2008 00:06 schreef Feitosa het volgende:
Hoe krijg ik ook weer mijn goede leestekens terug , control -s o.i.d.
Heb weer eens verkeerd op m,n keyboard geramd.
Daar zijn vast geen statistieken over. Ik heb zojuist iemand in gedachten afgeschoten hieromquote:Op maandag 29 december 2008 00:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow.... dat is vervelend
ik gok dat het mannen vaker overkomt dan vrouwen?
quote:
Wees blij dat ik geen kinderen wil!quote:Op maandag 29 december 2008 00:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat denken we ook van jou, en daarom danken we God elke dag weer op onze blote knietjes als er weer een dag voorbij is gegaan dat er geen tweede Sedan in de SC is opgedoken.
ow owkejquote:Op maandag 29 december 2008 00:07 schreef Lixi het volgende:
[..]
Daar zijn vast geen statistieken over. Ik heb zojuist iemand in gedachten afgeschoten hierom
Ik hou niet van mierzoete romantische comedy's.quote:Op maandag 29 december 2008 00:08 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Wanneer houden wij ons pyjamafeestje met chocola en een mierzoete romantische komedy?
Er was een special op de bbc geloof ikquote:Op maandag 29 december 2008 00:08 schreef DumDaDum het volgende:
BTW, ik kan het niet vindenmaar heb ik een nieuwe Top Gear gemist vanavond?
Paultjuhhh was aan het eikelen in CUL, misschien heeft hij wel verkeerd geklikt.quote:Op maandag 29 december 2008 00:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat denken we ook van jou, en daarom danken we God elke dag weer op onze blote knietjes als er weer een dag voorbij is gegaan dat er geen tweede Sedan in de SC is opgedoken.
Ja, want voor een vrouw is het makkelijker mannen te bespelen en als vriend te krijgen dan andersom.quote:Op maandag 29 december 2008 00:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow.... dat is vervelend
ik gok dat het mannen vaker overkomt dan vrouwen?
Whehequote:Op maandag 29 december 2008 00:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow owkej
Ik vond het juist zo klinken als een lame excuus van een vrouw
jups en tevens de laatste van dit seizoen ook.quote:Op maandag 29 december 2008 00:08 schreef DumDaDum het volgende:
BTW, ik kan het niet vindenmaar heb ik een nieuwe Top Gear gemist vanavond?
ja House of 1000 corpses ofzoquote:Op maandag 29 december 2008 00:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou niet van mierzoete romantische comedy's.
Mag het ook een bloederige horrorfilm zijn?
Broertje is het gebruikelijke mes om in de wonde rond te draaienquote:Op maandag 29 december 2008 00:05 schreef Lixi het volgende:
[..]
ja je zat wel goed. 'Ik vind je heel leuk maar ik ben niet verliefd je bent meer een vríend(in)' dat geblaat
Kluts kwam een paar maanden geleden ook eikelen in de CUL SC.quote:Op maandag 29 december 2008 00:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Paultjuhhh was aan het eikelen in CUL, misschien heeft hij wel verkeerd geklikt.
Vervolg al gezien? Die is ook erg goed en nog een tikje zieker.quote:
Faalpost van mijquote:Op maandag 29 december 2008 00:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jups en tevens de laatste van dit seizoen ook.
Ja, ik ook, jullie hebben Annie en Isa. In de SC is dat ook prima, in reguliere topics... iets minderquote:Op maandag 29 december 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kluts kwam een paar maanden geleden ook eikelen in de CUL SC.
Heb ik al gezien, vond ik niet zo.quote:
Oja! Maar ik was toch heul niet vervelend?quote:Op maandag 29 december 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kluts kwam een paar maanden geleden ook eikelen in de CUL SC.
Die vond ik ook niet echt wat. The Devil's Rejects toch?quote:Op maandag 29 december 2008 00:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vervolg al gezien? Die is ook erg goed en nog een tikje zieker.
Heb je Death Proof al gezien. Niet echt horror, maar wel leukquote:Op maandag 29 december 2008 00:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou niet van mierzoete romantische comedy's.
Mag het ook een bloederige horrorfilm zijn?
Ach kom, als je gevoelens hebt voor die vrouw werkt vrienden zijn dus echt niet he. Doe je dat wel dan ben je ook nog een handig slachtoffer omdat je toch wel veel van het lame ass gezever van die vrouw aanhoort omdat je er nog gevoelens voor hebtquote:Op maandag 29 december 2008 00:12 schreef Shitonya het volgende:
Mja, maar als je dat als reden geeft, dan willen ze het zogenaamd niet begrijpen/aanvaarden en dan ben je meteen weer een vriend kwijt om die reden, omdat mannen of een relatie/seks willen of niets. Want vrienden hebben ze immers al voldoende en leven met een vrouw die ze liever als vriendin zouden willen hebben is bij de meeste mannen onmogelijk.
Wij hebben lekker een tapas-bier-schransmeet waar we onze culinaire snobisme even opzij zetten en ons met veeeeel voedsel gaan voltanken.quote:Op maandag 29 december 2008 00:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik ook, jullie hebben Annie en Isa. In de SC is dat ook prima, in reguliere topics... iets minder.
Dat dus.quote:Op maandag 29 december 2008 00:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ach kom, als je gevoelens hebt voor die vrouw werkt vrienden zijn dus echt niet he. Doe je dat wel dan ben je ook nog een handig slachtoffer omdat je toch wel veel van het lame ass gezever van die vrouw aanhoort omdat je er nog gevoelens voor hebt![]()
Dus zo gek is dat niet
Die heb ik al 10 keer gezien inmiddels.quote:Op maandag 29 december 2008 00:14 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Heb je Death Proof al gezien. Niet echt horror, maar wel leuk
quote:Op maandag 29 december 2008 00:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik al 10 keer gezien inmiddels.
Die soundtrack.
Neh volgens mij niet. Maar deel één vond ik al bespottelijk genoegquote:Op maandag 29 december 2008 00:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vervolg al gezien? Die is ook erg goed en nog een tikje zieker.
Ik zei ook niet dat het gek wasquote:Op maandag 29 december 2008 00:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ach kom, als je gevoelens hebt voor die vrouw werkt vrienden zijn dus echt niet he. Doe je dat wel dan ben je ook nog een handig slachtoffer omdat je toch wel veel van het lame ass gezever van die vrouw aanhoort omdat je er nog gevoelens voor hebt![]()
Dus zo gek is dat niet
Klopt, kon ff niet op de naam komen.quote:Op maandag 29 december 2008 00:14 schreef Kluts het volgende:
Die vond ik ook niet echt wat. The Devil's Rejects toch?
Er zijn zoveel fascinerende foute conclusies te trekken uit dat diagramquote:
Die vind ik nu echt superquote:
Een lege verzameling. Oftewel, niemand is ooit zowel mentaal als fysiek helemaal perfect voor je. Volgens het diagram dus.quote:Op maandag 29 december 2008 00:21 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is een null set?
Vond de films wel geinig voor een keer, en wel lekker ranzig, maar het sloeg gewoon allemaal helemaal nergens op.quote:Op maandag 29 december 2008 00:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Klopt, kon ff niet op de naam komen.
No Mans Land: Rise of the Reeker al gezien?quote:Op maandag 29 december 2008 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vond de films wel geinig voor een keer, en wel lekker ranzig, maar het sloeg gewoon allemaal helemaal nergens op.
Wellusquote:Op maandag 29 december 2008 00:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een lege verzameling. Oftewel, niemand is ooit zowel mentaal als fysiek helemaal perfect voor je. Volgens het diagram dus.
quote:Op maandag 29 december 2008 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die grafiek slaat nog minder ergens op als dat hele "Friendszone" gebeuren
Jij gaat vlak voor je 40e met je 5e keus trouwen en je afvragen hoe mooi het geweest had kunnen zijn?quote:Op maandag 29 december 2008 00:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wellus
Ik voor iedereen en vriendje voor mij!
Nee.quote:Op maandag 29 december 2008 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
No Mans Land: Rise of the Reeker al gezien?
huh?quote:Op maandag 29 december 2008 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij gaat vlak voor je 40e met je 5e keus trouwen en je afvragen hoe mooi het geweest had kunnen zijn?
Hm, lama, mijn cynisme moet er altijd een beetje inslijten bij een nieuwe SC reeks.quote:
* Litpho luistert Wings - Friend on the run *quote:Op maandag 29 december 2008 00:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga met vriendje trouwen
Ja er zal aan mij veel verloren gaan voor een hoop singles....quote:
Juist niet, niet relevant voor die grafiek wordt er bedoelt denk ik.quote:Op maandag 29 december 2008 00:24 schreef Shitonya het volgende:
Een null set is dus eigenlijk een ideaalbeeld wat enkel in sprookjes voorkomt
Voor die conclusie had ik geen diagram nodig.quote:Op maandag 29 december 2008 00:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een lege verzameling. Oftewel, niemand is ooit zowel mentaal als fysiek helemaal perfect voor je. Volgens het diagram dus.
Nee, die is kut. Heb ik een tijd geleden gezien. Remake van de oude film, echt te triest voor woorden.quote:Op maandag 29 december 2008 00:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee.
Er is ook weer een huppelepup of the Dead-deel uit.
Die is ook bloederig.quote:Op maandag 29 december 2008 00:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee.
Er is ook weer een huppelepup of the Dead-deel uit.
Nee, dit was toch echt een nieuwe?quote:Op maandag 29 december 2008 00:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, die is kut. Heb ik een tijd geleden gezien. Remake van de oude film, echt te triest voor woorden.
zo raar is dat laatste toch niet? Je ziet een vrouw als potentieel relatie materiaal, en zij verteld je dat ze je wel leuk vind maar niet als dat maar je mag best blijven want zo af en toe als er niets te neuken valt moet ze toch ook vermaakt worden en dat is precies waar je als vriend om het hoekje komt kijken. Misschien als ze een keer dermate geil is mag je er een keertje aan komen, maar dat is alleen bij hoge uitzondering en als er niemand anders te vinden is op dat moment.. En wat moet je dan als kerel zijnde,? als een mak schaap haar vriend blijven en met pijn in je hart toekijken hoe zij elke avond een kerel die wel de deur naar haar hart wist te openen neukt terwijl jij eigenlijk die man had willen zijn?quote:Op maandag 29 december 2008 00:12 schreef Shitonya het volgende:
Mja, maar als je dat als reden geeft, dan willen ze het zogenaamd niet begrijpen/aanvaarden en dan ben je meteen weer een vriend kwijt om die reden, omdat mannen of een relatie/seks willen of niets. Want vrienden hebben ze immers al voldoende en leven met een vrouw die ze liever als vriendin zouden willen hebben is bij de meeste mannen onmogelijk.
Ik heb nog zo'n hele foute horrorfilm met Snoop Dogg liggen. Daarin gaat zo'n vent dood omdat hij uitglijdt, met zijn hoofd op zijn flesje bier terecht komt, en dat flesje gaat dan door zijn hoofd. Ik vond 'm origineel.quote:Op maandag 29 december 2008 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die is ook bloederig.
In het begin rijdt er eentje over iemand z'n hoofd
Jaquote:
Rest Stopquote:Op maandag 29 december 2008 00:31 schreef dawg het volgende:
Ik heb een keer een 'horror'film gezien, groepje van 4 tieners ofzo in een auto, nemen verkeerde afslag, en komen op een oneindige weg uit. Weet alleen de naam niet meer, wel was het een van de weinige toffe horrors die ik gezien heb.
I know, maar gaf er mijn eigen betekenis aanquote:Op maandag 29 december 2008 00:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Juist niet, niet relevant voor die grafiek wordt er bedoelt denk ik.
Want hij verandert wel.quote:Op maandag 29 december 2008 00:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
Hij vind het alleen onzin trouwen
Maar dat komt allemaal nog goed
Ai ai.quote:Op maandag 29 december 2008 00:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
Hij vind het alleen onzin trouwen
Maar dat komt allemaal nog goed
^^ wat puntneus zegt.quote:
Ik hou wel van een goede horror.quote:Op maandag 29 december 2008 00:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dit was toch echt een nieuwe?
Hou jij ook een beetje van horrorfilms dan?
Jij moet soul plane eens een keer kijken. Ik heb hem hier.quote:Op maandag 29 december 2008 00:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n hele foute horrorfilm met Snoop Dogg liggen. Daarin gaat zo'n vent dood omdat hij uitglijdt, met zijn hoofd op zijn flesje bier terecht komt, en dat flesje gaat dan door zijn hoofd. Ik vond 'm origineel.
Ik heb wel een wipneusje ja.quote:Op maandag 29 december 2008 00:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ai ai.
Je weet dat er aan mensen niets verandert, en dat ze identiek zijn vóór en ná het jawoord?
[..]
^^ wat puntneus zegt.![]()
quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 00:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n hele foute horrorfilm met Snoop Dogg liggen. Daarin gaat zo'n vent dood omdat hij uitglijdt, met zijn hoofd op zijn flesje bier terecht komt, en dat flesje gaat dan door zijn hoofd. Ik vond 'm origineel.
quote:Op maandag 29 december 2008 00:32 schreef Shitonya het volgende:
[..]
I know, maar gaf er mijn eigen betekenis aan
Ow nee zo bedoelde ik het nietquote:
Dus elke keer dat ik bij jou een kutfilm gekeken heb, had je ook gewoon een leuke film in de kast liggen.quote:Op maandag 29 december 2008 00:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij moet soul plane eens een keer kijken. Ik heb hem hier.
En nog erger: jou alles vertelt, tot in detail, want jij bent immers die goede vriend, daar was je het zelf mee eens in de hoop dat het uiteindelijk zou uitgroeien tot meer. Ze vertelt welke standjes ze deden en hoe heftig en hoe vaak ze klaar kwam . Je maag draait zich om en je zou het uit willen schreeuwen. Maar dat kan niet, want je bent haar goede vriend.quote:Op maandag 29 december 2008 00:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zo raar is dat laatste toch niet? Je ziet een vrouw als potentieel relatie materiaal, en zij verteld je dat ze je wel leuk vind maar niet als dat maar je mag best blijven want zo af en toe als er niets te neuken valt moet ze toch ook vermaakt worden en dat is precies waar je als vriend om het hoekje komt kijken. Misschien als ze een keer dermate geil is mag je er een keertje aan komen, maar dat is alleen bij hoge uitzondering en als er niemand anders te vinden is op dat moment.. En wat moet je dan als kerel zijnde,? als een mak schaap haar vriend blijven en met pijn in je hart toekijken hoe zij elke avond een kerel die wel de deur naar haar hart wist te openen neukt terwijl jij eigenlijk die man had willen zijn?
Mijn neus beweegt zelfs een beetje mee als ik praat!quote:
http://www.imdb.com/title/tt0787505/quote:Op maandag 29 december 2008 00:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Zou kunnen, klinkt niet bekend in elk geval.
Filmpjequote:Op maandag 29 december 2008 00:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn neus beweegt zelfs een beetje mee als ik praat!![]()
Dat is pas een kutfilm. Vandaar.quote:Op maandag 29 december 2008 00:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus elke keer dat ik bij jou een kutfilm gekeken heb, had je ook gewoon een leuke film in de kast liggen.
Bedankt hè.quote:Op maandag 29 december 2008 00:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Next up:quote:Op maandag 29 december 2008 00:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hahahahha. Ik stikte ff in mijn cola.quote:Op maandag 29 december 2008 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Next up:
Neuslezen voor doven.
Goed voor jou dat ze het niet over haar borsten heeft gehadquote:Op maandag 29 december 2008 00:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bedankt hè.
Dat soort dingen onthoud ik dus en als we elkaar ooit ontmoeten wil ik vast op voorhand mijn excuses aanbieden omdat ik dan daadwerkelijk naar je neus ga kijken als je praat.
Jaaa!quote:Op maandag 29 december 2008 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Next up:
Neuslezen voor doven.
quote:Op maandag 29 december 2008 00:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Goed voor jou dat ze het niet over haar borsten heeft gehad
* Stereotomy pakt zakdoek en poetst drup cola van Klutsneusquote:Op maandag 29 december 2008 00:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hahahahha. Ik stikte ff in mijn cola.
quote:Op maandag 29 december 2008 00:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lief van je.quote:Op maandag 29 december 2008 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy pakt zakdoek en poetst drup cola van Klutsneus
die bewegen enkel maar als ze schaterlachtquote:Op maandag 29 december 2008 00:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee, maar daar kijk ik toch wel naar.quote:Op maandag 29 december 2008 00:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Neh een film die zo slecht is dat je kut ervan nat wordt, omdat je tijdens zo'n kutfilm beter kunt neuken dan de film kijkenquote:Op maandag 29 december 2008 00:40 schreef kwaakvaak het volgende:
kutfilm is dat een ander woord voor lesbische porno?
neequote:Op maandag 29 december 2008 00:40 schreef kwaakvaak het volgende:
kutfilm is dat een ander woord voor lesbische porno?
Noem me niet lief.quote:
quote:
Aladin, Shrek en dat soort films dus. Uit eigen ervaring.quote:Op maandag 29 december 2008 00:43 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Neh een film die zo slecht is dat je kut ervan nat wordt, omdat je tijdens zo'n kutfilm beter kunt neuken dan de film kijken
Aardig van je dan.quote:Op maandag 29 december 2008 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Noem me niet lief.Het is nog te vroeg voor de Friends Zone.
Trusten allemaal
Telaat! Verkapt, hij bestaat dus toch!quote:Op maandag 29 december 2008 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Noem me niet lief.Het is nog te vroeg voor de Friends Zone.
Trusten allemaal
Ik heb idd ook een aantal films waarbij ik binnen een kwartier lag te neuken en aan de hand daarvan dus wist dat het een kutfilm was ja.quote:Op maandag 29 december 2008 00:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aladin, Shrek en dat soort films dus. Uit eigen ervaring.
Ik zou hem toch eerder adviseren om een dokter te raadplegen als z'n kut nat zou wordenquote:Op maandag 29 december 2008 00:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb idd ook een aantal films waarbij ik binnen een kwartier lag te neuken en aan de hand daarvan dus wist dat het een kutfilm was ja.
quote:
Nee, Shrek is wel leuk.. daar neuk je niet bijquote:Op maandag 29 december 2008 00:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aladin, Shrek en dat soort films dus. Uit eigen ervaring.
Ik ken het effect dat ik heb op vrouwen, sorry dames.quote:Op maandag 29 december 2008 00:53 schreef Kluts het volgende:
Ach ja, bij sommige mensen weerhoudt de meest geweldige film je er nog niet van om ze te bespringen.
Jij en je mojo.quote:Op maandag 29 december 2008 00:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ken het effect dat ik heb op vrouwen, sorry dames.
Niet zozeer de persoon, meer de drang naar seks eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2008 00:53 schreef Kluts het volgende:
Ach ja, bij sommige mensen weerhoudt de meest geweldige film je er nog niet van om ze te bespringen.
Heb ik al gezegd dat ik een leuke thuisbios heb?quote:Op maandag 29 december 2008 00:58 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Niet zozeer de persoon, meer de drang naar seks eigenlijk
Mwah, dan heb ik toch het liefst allebei.quote:Op maandag 29 december 2008 00:58 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Datquote:Op maandag 29 december 2008 00:58 schreef Shitonya het volgende:
[..]
als jij het zelf niet weet, wie dan wel?quote:
Verkeerde account?quote:Op maandag 29 december 2008 01:21 schreef Chinless het volgende:
Slaap lekker mensen. Het was me een verjaardagje wel vandaag.
Heb ik ook liever natuurlijk. Maar ja, als er even geen partner voor handen is, dan voldoet een ander figuur ook wel eensquote:Op maandag 29 december 2008 01:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, dan heb ik toch het liefst allebei.
Nee hoor, zoals in eerdere topic is vermeld ben ik de 28ste jarig (zie profiel, dus niet FoBo).quote:
zoiiets??quote:Op maandag 29 december 2008 01:27 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Heb ik ook liever natuurlijk. Maar ja, als er even geen partner voor handen is, dan voldoet een ander figuur ook wel eens
Ik heb automatic_ niet echt meer gesproken. Zaterdagmiddag voor het laatste, er was dus geen date.....quote:Op maandag 29 december 2008 01:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Datum klopt niet
Nog gefeliciteerdHoe was je date trouwens?
Kreator was ook jarig vandaag, dus vandaar de opmerking. Kloontje enzoquote:Op maandag 29 december 2008 01:30 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals in eerdere topic is vermeld ben ik de 28ste jarig (zie profiel, dus niet FoBo).
Het was leuk en wel gezellig, veel kleine cadeautjes gekregen. We wilde tevens gaan eten in Arkendonk / Belgie daar was het alleen stervensdruk waardoor we maar alsnog naar de griek zijn gegaan.
Zeker met (olfijf)olie ofzoquote:Op maandag 29 december 2008 01:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vastbinden? Soms kan dat bestzijn
Vond het al raar, want ik had vd week FoBo ook aangepast en dat staat nu ook goed, maar maakt niet uit verder.quote:Op maandag 29 december 2008 01:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kreator was ook jarig vandaag, dus vandaar de opmerking. Kloontje enzo
Ik zie alleen een kruis -_-quote:
Een pop die met z'n handen vastgebonden zit met tape in een houten kist.quote:
quote:
jouw pc filtert op de juiste manier zullen we dan maar zeggenquote:
Eh neh, een mens moet in bed wel iets meer leven vertonen dan zoiets, Bah..quote:Op maandag 29 december 2008 01:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een pop die met z'n handen vastgebonden zit met tape in een houten kist.
[..]
Zou er geen problemen mee hebben, laat ik het zo zeggen
wat bedoel jij dan? met in gedachten onderstaande reactie;quote:Op maandag 29 december 2008 01:27 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Heb ik ook liever natuurlijk. Maar ja, als er even geen partner voor handen is, dan voldoet een ander figuur ook wel eens
quote:Op maandag 29 december 2008 01:40 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Eh neh, een mens moet in bed wel iets meer leven vertonen dan zoiets, Bah..
Nou, ik heb een best friend with benefits zeg maar. Al moet ik even lang droog staan als dat ik vrijgezel zou zijn, dan zou ik nu allang al gestorven zijnquote:Op maandag 29 december 2008 01:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat bedoel jij dan? met in gedachten onderstaande reactie;
[..]
Dramatischquote:Op maandag 29 december 2008 01:45 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Nou, ik heb een best friend with benefits zeg maar. Al moet ik even lang droog staan als dat ik vrijgezel zou zijn, dan zou ik nu allang al gestorven zijn
quote:Op maandag 29 december 2008 01:45 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Nou, ik heb een best friend with benefits zeg maar. Al moet ik even lang droog staan als dat ik vrijgezel zou zijn, dan zou ik nu allang al gestorven zijn
ow... is dat allesquote:Op maandag 29 december 2008 01:45 schreef Shitonya het volgende:
[..]
ik heb de zin wel een paar keer opnieuw moeten lezen trouwens, om hem te begrijpenquote:Op maandag 29 december 2008 01:45 schreef Shitonya het volgende:
[..]
neuken met je BESTE vriend? hmzz... weet niet of het zou werken als ik mijn beste vriendin zou neuken... wel gewoon een goeie vriendin, maar mijn beste...quote:Op maandag 29 december 2008 01:49 schreef Shitonya het volgende:
neh een fuckbuddy klinkt zo simpel. M'n beste vriend geef ik niet zo'n lompe naamMaarre wat moet die hand eigenlijk..hm nee, daar ben ik niet zo van.
mijn beste vriendquote:
hehe, nee dan zou ik dat ook niet doen. Awel, long story. Maar hij accepteert deze situatie, ondanks zijn gevoelens erbij. Vrienden zullen we (hopelijk) altijd wel blijven. En zodra ik verliefd op iemand word, dan stop ik uiteraard met de seks met m'n beste vriend,quote:Op maandag 29 december 2008 01:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
neuken met je BESTE vriend? hmzz... weet niet of het zou werken als ik mijn beste vriendin zou neuken... wel gewoon een goeie vriendin, maar mijn beste...![]()
of misschien komt dat, omdat haar vriend er niet echt achter zou staan op dat moment
Ehmquote:Op maandag 29 december 2008 01:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
neuken met je BESTE vriend? hmzz... weet niet of het zou werken als ik mijn beste vriendin zou neuken... wel gewoon een goeie vriendin, maar mijn beste...![]()
of misschien komt dat, omdat haar vriend er niet echt achter zou staan op dat moment
"awel" ?? Ook al Belgisch?!quote:Op maandag 29 december 2008 01:53 schreef Shitonya het volgende:
[..]
hehe, nee dan zou ik dat ook niet doen. Awel, long story. Maar hij accepteert deze situatie, ondanks zijn gevoelens erbij. Vrienden zullen we (hopelijk) altijd wel blijven. En zodra ik verliefd op iemand word, dan stop ik uiteraard met de seks met m'n beste vriend,
Dat is nou de friendszone.quote:Op maandag 29 december 2008 01:53 schreef Shitonya het volgende:
[..]
hehe, nee dan zou ik dat ook niet doen. Awel, long story. Maar hij accepteert deze situatie, ondanks zijn gevoelens erbij. Vrienden zullen we (hopelijk) altijd wel blijven. En zodra ik verliefd op iemand word, dan stop ik uiteraard met de seks met m'n beste vriend,
sommige wel...quote:Op maandag 29 december 2008 01:57 schreef Shitonya het volgende:
Mja dat is de friendzone plus. Zonder plus = zonder seks. Simpel. Maja Is ook een apart geval, want de meeste mannen trekken zo'n situatie niet als er gevoelens meespelen. En awel is gewoon een stopwoordje van me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |