Mjah, behalve het lekkere eten enzo. Alhoewel, dat kan eig altijd welquote:Op zondag 28 december 2008 23:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het afschaffen. Dat gezeik dat de hele wereld zowat stilstaat.
Nou ja zeg, stelletje watjes.quote:Op zondag 28 december 2008 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kluts is de baas hier dus dat kunnen we niet maken![]()
Ik heb bijna niks gegeten, want ik was ziek. Ik ben zelfs afgevallen!quote:Op maandag 29 december 2008 00:00 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Mjah, behalve het lekkere eten enzo. Alhoewel, dat kan eig altijd wel
quote:Op zondag 28 december 2008 23:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kluts is de baas hier dus dat kunnen we niet maken![]()
Ik vind het heel lief dat je dat zegt, maar ik ken jou niet!quote:
Op zich zou dat wel een goeie openingszin zijn, want je kent me wél.quote:Op maandag 29 december 2008 00:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het heel lief dat je dat zegt, maar ik ken jou niet!![]()
Zelfs dan jankte ik nogquote:Op maandag 29 december 2008 00:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoop dat je snapt dat dat sarcastisch was
Geluk bij een ongelukquote:Op maandag 29 december 2008 00:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb bijna niks gegeten, want ik was ziek. Ik ben zelfs afgevallen!
Ik lust geen oliebollen.quote:Op maandag 29 december 2008 00:04 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk![]()
Kan je nu vlug aan de oliebollen![]()
ja je zat wel goed. 'Ik vind je heel leuk maar ik ben niet verliefd je bent meer een vríend(in)' dat geblaatquote:Op maandag 29 december 2008 00:05 schreef rhubarbje het volgende:
Maar die friendzone serieus had ik dat nou goed of niet?
Want ik kan me er echt weinig bij voorstellen in de praktijk
OMGquote:
CTRL+Shiftquote:Op maandag 29 december 2008 00:06 schreef Feitosa het volgende:
Hoe krijg ik ook weer mijn goede leestekens terug , control -s o.i.d.
Heb weer eens verkeerd op m,n keyboard geramd.
Dat denken we ook van jou, en daarom danken we God elke dag weer op onze blote knietjes als er weer een dag voorbij is gegaan dat er geen tweede Sedan in de SC is opgedoken.quote:Op maandag 29 december 2008 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey! Begin jij nou niet ook nog, eentje is wel erg genoeg.
ow.... dat is vervelendquote:Op maandag 29 december 2008 00:05 schreef Lixi het volgende:
[..]
ja je zat wel goed. 'Ik vind je heel leuk maar ik ben niet verliefd je bent meer een vríend(in)' dat geblaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |