abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 december 2008 @ 23:44:52 #76
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64450039
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:41 schreef mrbox het volgende:

[..]

bij sommige is het verschil groter dan bij andere. En ik denk dat bij jou het verschil substantieel is

ik denk dat het verschil wellicht meer dan substantieel is, als ze zich tussen vrienden net zo positioneert als haar internet alter ego dan heeft ze op haar verjaardag aan één cupcake meer dan voldoende. En daar geloof ik weinig van, want achter die harde schil zit volgens mij ook een gewoon normaal mens met dezelfde sociale behoeftes als elk ander mens.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 28 december 2008 @ 23:45:02 #77
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_64450044
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:41 schreef mrbox het volgende:

[..]

bij sommige is het verschil groter dan bij andere. En ik denk dat bij jou het verschil substantieel is
Klopt, omdat vrienden minder onzin uitkramen en meer humor bezitten en dus minder irritanter zijn dan de meeste kennissen/vreemden. En dus gedraag ik me naar hen dan ook ietwat anders. Vrij logisch allemaal.
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_64450049
Ik heb een live cd van Kings of Leon gekregen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 28 december 2008 @ 23:45:53 #79
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64450082
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:45 schreef Kluts het volgende:
Ik heb een live cd van Kings of Leon gekregen.
kings of leon..
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 28 december 2008 @ 23:46:26 #80
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_64450108
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:44 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

ik denk dat het verschil wellicht meer dan substantieel is, als ze zich tussen vrienden net zo positioneert als haar internet alter ego dan heeft ze op haar verjaardag aan één cupcake meer dan voldoende. En daar geloof ik weinig van, want achter die harde schil zit volgens mij ook een gewoon normaal mens met dezelfde sociale behoeftes als elk ander mens.
Vanwaar toch die hele analyse? Een onbeheersbare drang om iemand te doorgronden?
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  zondag 28 december 2008 @ 23:46:28 #81
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_64450110
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:41 schreef Kluts het volgende:

[..]

Wat gezellig.
Ja, leuk, vind ik ook
Nog gechilled tijdens de kerst?
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_64450112
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:45 schreef Kluts het volgende:
Ik heb een live cd van Kings of Leon gekregen.
pi_64450149
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:46 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Ja, leuk, vind ik ook
Nog gechilled tijdens de kerst?
Ja, wel kerstige dingen gedaan, maar ben blij dat het erop zit.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_64450158
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:46 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Vanwaar toch die hele analyse? Een onbeheersbare drang om iemand te doorgronden?
Moet je eens naar zijn theorie over de "friendzone" vragen.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  zondag 28 december 2008 @ 23:48:31 #85
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64450187
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:46 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Vanwaar toch die hele analyse? Een onbeheersbare drang om iemand te doorgronden?

of in een stortvloed van woorden proberen duidelijk te maken dat iemands internet alter ego gewoon een bijzonder onprettig mens is!
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_64450190
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:47 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Moet je eens naar zijn theorie over de "friendzone" vragen.
Alsjeblieft, begin er nou niet over!
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 28 december 2008 @ 23:50:19 #87
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_64450256
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:48 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

of in een stortvloed van woorden proberen duidelijk te maken dat iemands internet alter ego gewoon een bijzonder onprettig mens is!


Wat is je theorie over de friend zone?
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_64450291
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:47 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Moet je eens naar zijn theorie over de "friendzone" vragen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 28 december 2008 @ 23:52:48 #89
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_64450349
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:47 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, wel kerstige dingen gedaan, maar ben blij dat het erop zit.
Ik ook maar het was best leuk. Leuker dan geen kerst iig
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zondag 28 december 2008 @ 23:53:29 #90
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_64450374
Wat is een "friendzone" ??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zondag 28 december 2008 @ 23:53:41 #91
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64450381
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:50 schreef Shitonya het volgende:

[..]



Wat is je theorie over de friend zone?
daar mag ik niet meer over praten van kluts
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_64450384
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:52 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Ik ook maar het was best leuk. Leuker dan geen kerst iig
Van mij mogen ze het afschaffen. Dat gezeik dat de hele wereld zowat stilstaat.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_64450387
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:51 schreef Litpho het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
daar is ie gewoon nog zwart en een negert
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  zondag 28 december 2008 @ 23:54:25 #94
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64450412
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:47 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Moet je eens naar zijn theorie over de "friendzone" vragen.
Kunnen we beter aan jou vragen nu, is het niet?
pi_64450466
Fuck die friendzone.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_64450472
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:56 schreef Kluts het volgende:
Fuck die friendzone.
dat dus
pi_64450487
Ik ben serieus niet zo bekend met die friendzone
Dat is toch dat ze zeggen ik wil liever vrienden zijn?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_64450490
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:56 schreef Kluts het volgende:
Fuck die friendzone.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  zondag 28 december 2008 @ 23:57:54 #99
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_64450525
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:53 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

daar mag ik niet meer over praten van kluts
Als ze zegt dat je niet meer mag ademen, doe je het dan ook.. vertel nu maar, hopla
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
  zondag 28 december 2008 @ 23:59:18 #100
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64450565
quote:
Op zondag 28 december 2008 23:57 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Als ze zegt dat je niet meer mag ademen, doe je het dan ook.. vertel nu maar, hopla
Kluts is de baas hier dus dat kunnen we niet maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')