Zeg , sinds wanneer bepaal jij hoe ik iets bedoel?quote:Op zondag 28 december 2008 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet te serieus op in gaan, laat ze lekker lullen
Ik ben best stuntelig ja, dus misschien wel.quote:
Hier is het nu ook een bende, het wil niet echt opschieten met opruimen dit weekend (stommewii leid nogal af haha)quote:Op zondag 28 december 2008 23:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zelf een verschrikkelijke chaoot. Ik laat alles achter me aanslingeren. Waar ik zit, ligt altijd een stapel spullen, sigaretten, tas, telefoon, alles. Ik weet alles overal te vinden totdat ik het opgeruimd heb. Dan ineens ben ik alles kwijt. :")
Kussentjes en dekentjes op een bank die al zacht genoeg is om op te zitten is al neurotisch genoegquote:Op zondag 28 december 2008 23:26 schreef rhubarbje het volgende:
Erg neurotisch
Dat maak jij ervan jaquote:Op zondag 28 december 2008 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jeej, een pseudo-intellectueel!
Nee, dat is gezellig.quote:Op zondag 28 december 2008 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kussentjes en dekentjes op een bank die al zacht genoeg is om op te zitten is al neurotisch genoeg.
als je die sigaretten nu eens liet liggen ben je zowaar echt een droom vrouwquote:Op zondag 28 december 2008 23:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zelf een verschrikkelijke chaoot. Ik laat alles achter me aanslingeren. Waar ik zit, ligt altijd een stapel spullen, sigaretten, tas, telefoon, alles. Ik weet alles overal te vinden totdat ik het opgeruimd heb. Dan ineens ben ik alles kwijt. :")
Je klinkt precies als vriendje nuquote:Op zondag 28 december 2008 23:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kussentjes en dekentjes op een bank die al zacht genoeg is om op te zitten is al neurotisch genoeg.
Nuh ik laat mensen liever spreken of zwijgen. 'Lullen' is ook weer zo...quote:Op zondag 28 december 2008 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet te serieus op in gaan, laat ze lekker lullen
Ik ga ook ooit wel stoppen met roken.quote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als je die sigaretten nu eens liet liggen ben je zowaar echt een droom vrouw
Ik vind je maar een apart geval.quote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Nuh ik laat mensen liever spreken of zwijgen. 'Lullen' is ook weer zo...
quote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je klinkt precies als vriendje nu
Omg dat is dus wel een briljante seriequote:Op zondag 28 december 2008 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vanaf 2:50. Steve heeft zo gelijk.
Ik denk dat jij voor vrienden heel anders bent dan "vreemden" op internetquote:
Dat gaat een beetje moeilijk hierquote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Nuh ik laat mensen liever spreken of zwijgen. 'Lullen' is ook weer zo...
Dat is vanzelfsprekend. Elk mens gedraag zich anders tussen vrienden dan tussen vreemden. Wat moet ik nu met die opmerking...quote:Op zondag 28 december 2008 23:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik denk dat jij voor vrienden heel anders bent dan "vreemden" op internet
Dum!quote:Op zondag 28 december 2008 23:38 schreef DumDaDum het volgende:
Seinfeld![]()
Meest briljante serie aller tijden. Sommige afleveringen letterlijk buikpijn van het lachen gehad
Heb alle seizoenen al wel vijf keer gezien ook
bij sommige is het verschil groter dan bij andere. En ik denk dat bij jou het verschil substantieel isquote:Op zondag 28 december 2008 23:37 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dat is vanzelfsprekend. Elk mens gedraag zich anders tussen vrienden dan tussen vreemden. Wat moet ik nu met die opmerking...
Volgens mij was dat een poging tot communicatie. Maar goed, dat denk ik maarquote:Op zondag 28 december 2008 23:37 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dat is vanzelfsprekend. Elk mens gedraag zich anders tussen vrienden dan tussen vreemden. Wat moet ik nu met die opmerking...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |