Tegen de tijd dat je wakker bent is ie waarschijnlijk al volquote:
Tila Tequilaquote:
Ik zou toch denken dat de TT voor zich spreektquote:
Idd een hoerige aziatische kop met neptieten ja.quote:
In feite nergens overquote:
Mja dat is wel zo...quote:Op zondag 28 december 2008 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je wakker bent is ie waarschijnlijk al vol
ok, da's sad...quote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja dat is wel zo...
Ach; ik kan net voor ik ga slapen nog stiekem via mijn mobiel kijken
quote:
zo niet, dan wel hopeloosquote:
quote:Op zondag 28 december 2008 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja dat is wel zo...
Ach; ik kan net voor ik ga slapen nog stiekem via mijn mobiel kijken
Was dat niet min of meer de basis van Seinfeld?quote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en dus op die manier gaat het eigenlijk weer wel ergens over
Ik zou bijna gaan denken dat je een misantroop bent.quote:
Van niets 'iets' maken? Nee, daar geloof ik niet zo in. Ik blijf het niets vindenquote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en dus op die manier gaat het eigenlijk weer wel ergens over, want niets is ook een onderwerp van gesprek. Vaak gebruikt in familie omstandigheden waar mensen elke avond aan de tafel hun gekookte aardappels, groente en gehaktbal met jus verslinden terwijl ze een gesprek over niets houden omdat ze elkaar niets meer te vertellen hebben wat de ander al niet weet, of eigenlijk totaal niet meer interesseert. En daarmee missen we in deze reeks nog net wat gehaktballen
Wat maar weer aangeeft dat je altijd wat mist door andermans vertaling erbij te pakken in plaats van het origineel.quote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef Feitosa het volgende:
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
Nooit echt last van.
Helemaal.quote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was dat niet min of meer de basis van Seinfeld?
Teveel eer. Ik blijf steken bij bevooroordeeld.quote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat je een misantroop bent.
De basis van zoveel dingen, maar dat ook wel jaquote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Van niets 'iets' maken? Nee, daar geloof ik niet zo in. Ik blijf het niets vinden
Met 'niets' bedoel ik gewoon inhoudloos/niet interessant/niet noemenswaardig. Niet alles te letterlijk nemen.quote:Op zondag 28 december 2008 23:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en toch vullen we hier per dag redelijk wat data met niets, wat het dus toch 'iets' maakt!
dan vinden we weer een andere plek. Want het moet er toch uit, die grote niets dingetjesquote:Op zondag 28 december 2008 23:17 schreef Kluts het volgende:
Nog een paar dagen dan he, tot het topic dicht gaat.
Seinfeldquote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk altijd wel weer erg melig, maar briljant.quote:Op zondag 28 december 2008 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
Daar kon ik nou nooit echt om lachen om dat seinfeld of hoe je het ook spelt
Ik vond het ook maar schraal!quote:Op zondag 28 december 2008 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
Daar kon ik nou nooit echt om lachen om dat seinfeld of hoe je het ook spelt
MLIquote:
Wat vind jij zoal een interessant onderwerp?quote:Op zondag 28 december 2008 23:18 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Met 'niets' bedoel ik gewoon inhoudloos/niet interessant/niet noemenswaardig. Niet alles te letterlijk nemen.
kramer is briljant, zeker als je je bedenkt dat die gast echt zo is. Althans het gerucht gaat dat ze hem gecast hebben precies omdat het zo'n waanzinnig warhoofdige chaoot is.quote:Op zondag 28 december 2008 23:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk altijd wel weer erg melig, maar briljant.
Alleen al de manier waarop hij een kamer binnen tuimelt ja. Geweldig.quote:Op zondag 28 december 2008 23:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
kramer is brilliant, zeker als je je bedenkt dat die gast echt zo is. Althans het gerucht gaat dat ze hem gecast hebben precies omdat het zo'n waanzinnig warhoofdige chaoot is.
No idea, als het iets filosofisch/psychologisch heeft, is m'n interesse wel eens gewekt of iets volkomen onzinnigs doch enorm hilarischquote:Op zondag 28 december 2008 23:19 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat vind jij zoal een interessant onderwerp?
Ik ben zelf een verschrikkelijke chaoot. Ik laat alles achter me aanslingeren. Waar ik zit, ligt altijd een stapel spullen, sigaretten, tas, telefoon, alles. Ik weet alles overal te vinden totdat ik het opgeruimd heb. Dan ineens ben ik alles kwijt. :")quote:Op zondag 28 december 2008 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ow ik kan echt niet tegen dat soort type mensen
Ik wil ze altijd gestructureerd maken en dat lukt echt nooit
En moet je ook niet willen eigenlijk natuurlijk maar ja
Niet te serieus op in gaan, laat ze lekker lullenquote:Op zondag 28 december 2008 23:23 schreef Shitonya het volgende:
[..]
No idea, als het iets filosofisch/psychologisch heeft, is m'n interesse wel eens gewekt of iets volkomen onzinnigs doch enorm hilarisch
Jeej, een pseudo-intellectueel!quote:Op zondag 28 december 2008 23:23 schreef Shitonya het volgende:
[..]
No idea, als het iets filosofisch/psychologisch heeft, is m'n interesse wel eens gewekt of iets volkomen onzinnigs doch enorm hilarisch
Je bent Kramer met een boblijn?quote:Op zondag 28 december 2008 23:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zelf een verschrikkelijke chaoot. Ik laat alles achter me aanslingeren. Waar ik zit, ligt altijd een stapel spullen, sigaretten, tas, telefoon, alles. Ik weet alles overal te vinden totdat ik het opgeruimd heb. Dan ineens ben ik alles kwijt. :")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |