abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64451338
Ik ga met vriendje trouwen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 29 december 2008 @ 00:26:56 #177
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_64451353
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga met vriendje trouwen
Ai. And so it begins.
Confidence through competence
pi_64451373
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ai. And so it begins.
Idd.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_64451380
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga met vriendje trouwen
* Litpho luistert Wings - Friend on the run *
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_64451385
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ai.
Ja er zal aan mij veel verloren gaan voor een hoop singles....
Sorry

He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_64451394
Weet ie het zelf ook, rhu?
  maandag 29 december 2008 @ 00:29:21 #182
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64451434
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:24 schreef Shitonya het volgende:
Een null set is dus eigenlijk een ideaalbeeld wat enkel in sprookjes voorkomt
Juist niet, niet relevant voor die grafiek wordt er bedoelt denk ik.
pi_64451439
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:22 schreef Litpho het volgende:

[..]

Een lege verzameling. Oftewel, niemand is ooit zowel mentaal als fysiek helemaal perfect voor je. Volgens het diagram dus.
Voor die conclusie had ik geen diagram nodig.

En wat gaan jullie belachelijk snel, 4 pagina's in een uur.

Het wordt tijd dat we gaan meeten, want deze reeks moet immers dicht na de feestdagen.

Ik pleit voor een apart SC-forum met daarin alle slowchats.
pi_64451450
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:24 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee.

Er is ook weer een huppelepup of the Dead-deel uit.
Nee, die is kut. Heb ik een tijd geleden gezien. Remake van de oude film, echt te triest voor woorden.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  maandag 29 december 2008 @ 00:30:13 #185
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64451458
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:24 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee.

Er is ook weer een huppelepup of the Dead-deel uit.
Die is ook bloederig.

In het begin rijdt er eentje over iemand z'n hoofd
pi_64451471
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:29 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Nee, die is kut. Heb ik een tijd geleden gezien. Remake van de oude film, echt te triest voor woorden.
Nee, dit was toch echt een nieuwe?
Hou jij ook een beetje van horrorfilms dan?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_64451485
Ik heb een keer een 'horror'film gezien, groepje van 4 tieners ofzo in een auto, nemen verkeerde afslag, en komen op een oneindige weg uit. Weet alleen de naam niet meer, wel was het een van de weinige toffe horrors die ik gezien heb.
  maandag 29 december 2008 @ 00:31:43 #188
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64451500
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:12 schreef Shitonya het volgende:
Mja, maar als je dat als reden geeft, dan willen ze het zogenaamd niet begrijpen/aanvaarden en dan ben je meteen weer een vriend kwijt om die reden, omdat mannen of een relatie/seks willen of niets. Want vrienden hebben ze immers al voldoende en leven met een vrouw die ze liever als vriendin zouden willen hebben is bij de meeste mannen onmogelijk.
zo raar is dat laatste toch niet? Je ziet een vrouw als potentieel relatie materiaal, en zij verteld je dat ze je wel leuk vind maar niet als dat maar je mag best blijven want zo af en toe als er niets te neuken valt moet ze toch ook vermaakt worden en dat is precies waar je als vriend om het hoekje komt kijken. Misschien als ze een keer dermate geil is mag je er een keertje aan komen, maar dat is alleen bij hoge uitzondering en als er niemand anders te vinden is op dat moment.. En wat moet je dan als kerel zijnde,? als een mak schaap haar vriend blijven en met pijn in je hart toekijken hoe zij elke avond een kerel die wel de deur naar haar hart wist te openen neukt terwijl jij eigenlijk die man had willen zijn?

Je gaat mij niet wijs maken dat een vrouw niet precies hetzelfde misselijk makende jaloerse gevoel kan hebben en dat gewoon opzij kan zetten, glimlach opzetten en gewoon net doen of ze de beste vrienden zijn terwijl ze eigenlijk niets liever wil dan hem haar bed in sleuren en daar pas uren later moe en voldaan in elkaar gestrengeld in slaap wil vallen.

En juist omdat soort pijnlijke situaties te voorkomen hebben we de friendszone met bijpassende ladder theorie uitgevonden. Dan hebben we een mooie kapstok om iets aan op te hangen. Ideale uitvinding. Net zo briljant als de bijbel,. Er is iets, je kunt het niet precies verklaren dus bedenk je iets om het aan op te hangen zodat je beter slaapt.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_64451504
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Die is ook bloederig.

In het begin rijdt er eentje over iemand z'n hoofd
Ik heb nog zo'n hele foute horrorfilm met Snoop Dogg liggen. Daarin gaat zo'n vent dood omdat hij uitglijdt, met zijn hoofd op zijn flesje bier terecht komt, en dat flesje gaat dan door zijn hoofd. Ik vond 'm origineel.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_64451512
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:28 schreef dawg het volgende:
Weet ie het zelf ook, rhu?
Ja
Hij vind het alleen onzin trouwen
Maar dat komt allemaal nog goed
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 29 december 2008 @ 00:32:21 #191
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64451517
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:31 schreef dawg het volgende:
Ik heb een keer een 'horror'film gezien, groepje van 4 tieners ofzo in een auto, nemen verkeerde afslag, en komen op een oneindige weg uit. Weet alleen de naam niet meer, wel was het een van de weinige toffe horrors die ik gezien heb.
Rest Stop
  maandag 29 december 2008 @ 00:32:23 #192
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_64451519
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:29 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Juist niet, niet relevant voor die grafiek wordt er bedoelt denk ik.
I know, maar gaf er mijn eigen betekenis aan
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_64451528
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja
Hij vind het alleen onzin trouwen
Maar dat komt allemaal nog goed
Want hij verandert wel.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_64451544
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:31 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]
blabla
Beetj elang verhaal voor dit tijdstip
  maandag 29 december 2008 @ 00:33:23 #195
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_64451546
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja
Hij vind het alleen onzin trouwen
Maar dat komt allemaal nog goed
Ai ai.

Je weet dat er aan mensen niets verandert, en dat ze identiek zijn vóór en ná het jawoord?
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:32 schreef Kluts het volgende:

[..]

Want hij verandert wel.
^^ wat puntneus zegt.
Confidence through competence
pi_64451560
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:30 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, dit was toch echt een nieuwe?
Hou jij ook een beetje van horrorfilms dan?
Ik hou wel van een goede horror.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_64451571
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:31 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb nog zo'n hele foute horrorfilm met Snoop Dogg liggen. Daarin gaat zo'n vent dood omdat hij uitglijdt, met zijn hoofd op zijn flesje bier terecht komt, en dat flesje gaat dan door zijn hoofd. Ik vond 'm origineel.
Jij moet soul plane eens een keer kijken. Ik heb hem hier.
pi_64451586
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ai ai.

Je weet dat er aan mensen niets verandert, en dat ze identiek zijn vóór en ná het jawoord?
[..]

^^ wat puntneus zegt.
Ik heb wel een wipneusje ja.
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:33 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ik hou wel van een goede horror.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_64451590
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Rest Stop
Zou kunnen, klinkt niet bekend in elk geval.
  maandag 29 december 2008 @ 00:35:10 #200
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64451595
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:31 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb nog zo'n hele foute horrorfilm met Snoop Dogg liggen. Daarin gaat zo'n vent dood omdat hij uitglijdt, met zijn hoofd op zijn flesje bier terecht komt, en dat flesje gaat dan door zijn hoofd. Ik vond 'm origineel.
(zolang niet te echt
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:32 schreef Shitonya het volgende:

[..]

I know, maar gaf er mijn eigen betekenis aan


Maar zo zou je het ook wel kunnen zien inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')