Die heb ik al 10 keer gezien inmiddels.quote:Op maandag 29 december 2008 00:14 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Heb je Death Proof al gezien. Niet echt horror, maar wel leuk
quote:Op maandag 29 december 2008 00:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die heb ik al 10 keer gezien inmiddels.
Die soundtrack.
Neh volgens mij niet. Maar deel één vond ik al bespottelijk genoegquote:Op maandag 29 december 2008 00:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vervolg al gezien? Die is ook erg goed en nog een tikje zieker.
Ik zei ook niet dat het gek wasquote:Op maandag 29 december 2008 00:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ach kom, als je gevoelens hebt voor die vrouw werkt vrienden zijn dus echt niet he. Doe je dat wel dan ben je ook nog een handig slachtoffer omdat je toch wel veel van het lame ass gezever van die vrouw aanhoort omdat je er nog gevoelens voor hebt![]()
Dus zo gek is dat niet
Klopt, kon ff niet op de naam komen.quote:Op maandag 29 december 2008 00:14 schreef Kluts het volgende:
Die vond ik ook niet echt wat. The Devil's Rejects toch?
Er zijn zoveel fascinerende foute conclusies te trekken uit dat diagramquote:
Die vind ik nu echt superquote:
Een lege verzameling. Oftewel, niemand is ooit zowel mentaal als fysiek helemaal perfect voor je. Volgens het diagram dus.quote:Op maandag 29 december 2008 00:21 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is een null set?
Vond de films wel geinig voor een keer, en wel lekker ranzig, maar het sloeg gewoon allemaal helemaal nergens op.quote:Op maandag 29 december 2008 00:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Klopt, kon ff niet op de naam komen.
No Mans Land: Rise of the Reeker al gezien?quote:Op maandag 29 december 2008 00:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vond de films wel geinig voor een keer, en wel lekker ranzig, maar het sloeg gewoon allemaal helemaal nergens op.
Wellusquote:Op maandag 29 december 2008 00:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een lege verzameling. Oftewel, niemand is ooit zowel mentaal als fysiek helemaal perfect voor je. Volgens het diagram dus.
quote:Op maandag 29 december 2008 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die grafiek slaat nog minder ergens op als dat hele "Friendszone" gebeuren
Jij gaat vlak voor je 40e met je 5e keus trouwen en je afvragen hoe mooi het geweest had kunnen zijn?quote:Op maandag 29 december 2008 00:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wellus
Ik voor iedereen en vriendje voor mij!
Nee.quote:Op maandag 29 december 2008 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
No Mans Land: Rise of the Reeker al gezien?
huh?quote:Op maandag 29 december 2008 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij gaat vlak voor je 40e met je 5e keus trouwen en je afvragen hoe mooi het geweest had kunnen zijn?
Hm, lama, mijn cynisme moet er altijd een beetje inslijten bij een nieuwe SC reeks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |