Probeer control shift eens.quote:Op maandag 29 december 2008 00:06 schreef Feitosa het volgende:
Hoe krijg ik ook weer mijn goede leestekens terug , control -s o.i.d.
Heb weer eens verkeerd op m,n keyboard geramd.
Daar zijn vast geen statistieken over. Ik heb zojuist iemand in gedachten afgeschoten hieromquote:Op maandag 29 december 2008 00:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow.... dat is vervelend
ik gok dat het mannen vaker overkomt dan vrouwen?
quote:
Wees blij dat ik geen kinderen wil!quote:Op maandag 29 december 2008 00:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat denken we ook van jou, en daarom danken we God elke dag weer op onze blote knietjes als er weer een dag voorbij is gegaan dat er geen tweede Sedan in de SC is opgedoken.
ow owkejquote:Op maandag 29 december 2008 00:07 schreef Lixi het volgende:
[..]
Daar zijn vast geen statistieken over. Ik heb zojuist iemand in gedachten afgeschoten hierom
Ik hou niet van mierzoete romantische comedy's.quote:Op maandag 29 december 2008 00:08 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Wanneer houden wij ons pyjamafeestje met chocola en een mierzoete romantische komedy?
Er was een special op de bbc geloof ikquote:Op maandag 29 december 2008 00:08 schreef DumDaDum het volgende:
BTW, ik kan het niet vindenmaar heb ik een nieuwe Top Gear gemist vanavond?
Paultjuhhh was aan het eikelen in CUL, misschien heeft hij wel verkeerd geklikt.quote:Op maandag 29 december 2008 00:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat denken we ook van jou, en daarom danken we God elke dag weer op onze blote knietjes als er weer een dag voorbij is gegaan dat er geen tweede Sedan in de SC is opgedoken.
Ja, want voor een vrouw is het makkelijker mannen te bespelen en als vriend te krijgen dan andersom.quote:Op maandag 29 december 2008 00:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow.... dat is vervelend
ik gok dat het mannen vaker overkomt dan vrouwen?
Whehequote:Op maandag 29 december 2008 00:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow owkej
Ik vond het juist zo klinken als een lame excuus van een vrouw
jups en tevens de laatste van dit seizoen ook.quote:Op maandag 29 december 2008 00:08 schreef DumDaDum het volgende:
BTW, ik kan het niet vindenmaar heb ik een nieuwe Top Gear gemist vanavond?
ja House of 1000 corpses ofzoquote:Op maandag 29 december 2008 00:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou niet van mierzoete romantische comedy's.
Mag het ook een bloederige horrorfilm zijn?
Broertje is het gebruikelijke mes om in de wonde rond te draaienquote:Op maandag 29 december 2008 00:05 schreef Lixi het volgende:
[..]
ja je zat wel goed. 'Ik vind je heel leuk maar ik ben niet verliefd je bent meer een vríend(in)' dat geblaat
Kluts kwam een paar maanden geleden ook eikelen in de CUL SC.quote:Op maandag 29 december 2008 00:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Paultjuhhh was aan het eikelen in CUL, misschien heeft hij wel verkeerd geklikt.
Vervolg al gezien? Die is ook erg goed en nog een tikje zieker.quote:
Faalpost van mijquote:Op maandag 29 december 2008 00:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jups en tevens de laatste van dit seizoen ook.
Ja, ik ook, jullie hebben Annie en Isa. In de SC is dat ook prima, in reguliere topics... iets minderquote:Op maandag 29 december 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kluts kwam een paar maanden geleden ook eikelen in de CUL SC.
Heb ik al gezien, vond ik niet zo.quote:
Oja! Maar ik was toch heul niet vervelend?quote:Op maandag 29 december 2008 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kluts kwam een paar maanden geleden ook eikelen in de CUL SC.
Die vond ik ook niet echt wat. The Devil's Rejects toch?quote:Op maandag 29 december 2008 00:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Vervolg al gezien? Die is ook erg goed en nog een tikje zieker.
Heb je Death Proof al gezien. Niet echt horror, maar wel leukquote:Op maandag 29 december 2008 00:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hou niet van mierzoete romantische comedy's.
Mag het ook een bloederige horrorfilm zijn?
Ach kom, als je gevoelens hebt voor die vrouw werkt vrienden zijn dus echt niet he. Doe je dat wel dan ben je ook nog een handig slachtoffer omdat je toch wel veel van het lame ass gezever van die vrouw aanhoort omdat je er nog gevoelens voor hebtquote:Op maandag 29 december 2008 00:12 schreef Shitonya het volgende:
Mja, maar als je dat als reden geeft, dan willen ze het zogenaamd niet begrijpen/aanvaarden en dan ben je meteen weer een vriend kwijt om die reden, omdat mannen of een relatie/seks willen of niets. Want vrienden hebben ze immers al voldoende en leven met een vrouw die ze liever als vriendin zouden willen hebben is bij de meeste mannen onmogelijk.
Wij hebben lekker een tapas-bier-schransmeet waar we onze culinaire snobisme even opzij zetten en ons met veeeeel voedsel gaan voltanken.quote:Op maandag 29 december 2008 00:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik ook, jullie hebben Annie en Isa. In de SC is dat ook prima, in reguliere topics... iets minder.
Dat dus.quote:Op maandag 29 december 2008 00:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ach kom, als je gevoelens hebt voor die vrouw werkt vrienden zijn dus echt niet he. Doe je dat wel dan ben je ook nog een handig slachtoffer omdat je toch wel veel van het lame ass gezever van die vrouw aanhoort omdat je er nog gevoelens voor hebt![]()
Dus zo gek is dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |