Zeker met (olfijf)olie ofzoquote:Op maandag 29 december 2008 01:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vastbinden? Soms kan dat bestzijn
Vond het al raar, want ik had vd week FoBo ook aangepast en dat staat nu ook goed, maar maakt niet uit verder.quote:Op maandag 29 december 2008 01:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kreator was ook jarig vandaag, dus vandaar de opmerking. Kloontje enzo
Ik zie alleen een kruis -_-quote:
Een pop die met z'n handen vastgebonden zit met tape in een houten kist.quote:
quote:
jouw pc filtert op de juiste manier zullen we dan maar zeggenquote:
Eh neh, een mens moet in bed wel iets meer leven vertonen dan zoiets, Bah..quote:Op maandag 29 december 2008 01:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een pop die met z'n handen vastgebonden zit met tape in een houten kist.
[..]
Zou er geen problemen mee hebben, laat ik het zo zeggen
wat bedoel jij dan? met in gedachten onderstaande reactie;quote:Op maandag 29 december 2008 01:27 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Heb ik ook liever natuurlijk. Maar ja, als er even geen partner voor handen is, dan voldoet een ander figuur ook wel eens
quote:Op maandag 29 december 2008 01:40 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Eh neh, een mens moet in bed wel iets meer leven vertonen dan zoiets, Bah..
Nou, ik heb een best friend with benefits zeg maar. Al moet ik even lang droog staan als dat ik vrijgezel zou zijn, dan zou ik nu allang al gestorven zijnquote:Op maandag 29 december 2008 01:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat bedoel jij dan? met in gedachten onderstaande reactie;
[..]
Dramatischquote:Op maandag 29 december 2008 01:45 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Nou, ik heb een best friend with benefits zeg maar. Al moet ik even lang droog staan als dat ik vrijgezel zou zijn, dan zou ik nu allang al gestorven zijn
quote:Op maandag 29 december 2008 01:45 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Nou, ik heb een best friend with benefits zeg maar. Al moet ik even lang droog staan als dat ik vrijgezel zou zijn, dan zou ik nu allang al gestorven zijn
ow... is dat allesquote:Op maandag 29 december 2008 01:45 schreef Shitonya het volgende:
[..]
ik heb de zin wel een paar keer opnieuw moeten lezen trouwens, om hem te begrijpenquote:Op maandag 29 december 2008 01:45 schreef Shitonya het volgende:
[..]
neuken met je BESTE vriend? hmzz... weet niet of het zou werken als ik mijn beste vriendin zou neuken... wel gewoon een goeie vriendin, maar mijn beste...quote:Op maandag 29 december 2008 01:49 schreef Shitonya het volgende:
neh een fuckbuddy klinkt zo simpel. M'n beste vriend geef ik niet zo'n lompe naamMaarre wat moet die hand eigenlijk..hm nee, daar ben ik niet zo van.
mijn beste vriendquote:
hehe, nee dan zou ik dat ook niet doen. Awel, long story. Maar hij accepteert deze situatie, ondanks zijn gevoelens erbij. Vrienden zullen we (hopelijk) altijd wel blijven. En zodra ik verliefd op iemand word, dan stop ik uiteraard met de seks met m'n beste vriend,quote:Op maandag 29 december 2008 01:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
neuken met je BESTE vriend? hmzz... weet niet of het zou werken als ik mijn beste vriendin zou neuken... wel gewoon een goeie vriendin, maar mijn beste...![]()
of misschien komt dat, omdat haar vriend er niet echt achter zou staan op dat moment
Ehmquote:Op maandag 29 december 2008 01:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
neuken met je BESTE vriend? hmzz... weet niet of het zou werken als ik mijn beste vriendin zou neuken... wel gewoon een goeie vriendin, maar mijn beste...![]()
of misschien komt dat, omdat haar vriend er niet echt achter zou staan op dat moment
"awel" ?? Ook al Belgisch?!quote:Op maandag 29 december 2008 01:53 schreef Shitonya het volgende:
[..]
hehe, nee dan zou ik dat ook niet doen. Awel, long story. Maar hij accepteert deze situatie, ondanks zijn gevoelens erbij. Vrienden zullen we (hopelijk) altijd wel blijven. En zodra ik verliefd op iemand word, dan stop ik uiteraard met de seks met m'n beste vriend,
Dat is nou de friendszone.quote:Op maandag 29 december 2008 01:53 schreef Shitonya het volgende:
[..]
hehe, nee dan zou ik dat ook niet doen. Awel, long story. Maar hij accepteert deze situatie, ondanks zijn gevoelens erbij. Vrienden zullen we (hopelijk) altijd wel blijven. En zodra ik verliefd op iemand word, dan stop ik uiteraard met de seks met m'n beste vriend,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |