Datquote:Op maandag 29 december 2008 00:58 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Niet zozeer de persoon, meer de drang naar seks eigenlijk
als jij het zelf niet weet, wie dan wel?quote:
Verkeerde account?quote:Op maandag 29 december 2008 01:21 schreef Chinless het volgende:
Slaap lekker mensen. Het was me een verjaardagje wel vandaag.
Heb ik ook liever natuurlijk. Maar ja, als er even geen partner voor handen is, dan voldoet een ander figuur ook wel eensquote:Op maandag 29 december 2008 01:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, dan heb ik toch het liefst allebei.
Nee hoor, zoals in eerdere topic is vermeld ben ik de 28ste jarig (zie profiel, dus niet FoBo).quote:
zoiiets??quote:Op maandag 29 december 2008 01:27 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Heb ik ook liever natuurlijk. Maar ja, als er even geen partner voor handen is, dan voldoet een ander figuur ook wel eens
Ik heb automatic_ niet echt meer gesproken. Zaterdagmiddag voor het laatste, er was dus geen date.....quote:Op maandag 29 december 2008 01:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Datum klopt niet
Nog gefeliciteerdHoe was je date trouwens?
Kreator was ook jarig vandaag, dus vandaar de opmerking. Kloontje enzoquote:Op maandag 29 december 2008 01:30 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals in eerdere topic is vermeld ben ik de 28ste jarig (zie profiel, dus niet FoBo).
Het was leuk en wel gezellig, veel kleine cadeautjes gekregen. We wilde tevens gaan eten in Arkendonk / Belgie daar was het alleen stervensdruk waardoor we maar alsnog naar de griek zijn gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |