Noem me niet lief.quote:
quote:
Aladin, Shrek en dat soort films dus. Uit eigen ervaring.quote:Op maandag 29 december 2008 00:43 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Neh een film die zo slecht is dat je kut ervan nat wordt, omdat je tijdens zo'n kutfilm beter kunt neuken dan de film kijken
Aardig van je dan.quote:Op maandag 29 december 2008 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Noem me niet lief.Het is nog te vroeg voor de Friends Zone.
Trusten allemaal
Telaat! Verkapt, hij bestaat dus toch!quote:Op maandag 29 december 2008 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Noem me niet lief.Het is nog te vroeg voor de Friends Zone.
Trusten allemaal
Ik heb idd ook een aantal films waarbij ik binnen een kwartier lag te neuken en aan de hand daarvan dus wist dat het een kutfilm was ja.quote:Op maandag 29 december 2008 00:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aladin, Shrek en dat soort films dus. Uit eigen ervaring.
Ik zou hem toch eerder adviseren om een dokter te raadplegen als z'n kut nat zou wordenquote:Op maandag 29 december 2008 00:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb idd ook een aantal films waarbij ik binnen een kwartier lag te neuken en aan de hand daarvan dus wist dat het een kutfilm was ja.
quote:
Nee, Shrek is wel leuk.. daar neuk je niet bijquote:Op maandag 29 december 2008 00:44 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Aladin, Shrek en dat soort films dus. Uit eigen ervaring.
Ik ken het effect dat ik heb op vrouwen, sorry dames.quote:Op maandag 29 december 2008 00:53 schreef Kluts het volgende:
Ach ja, bij sommige mensen weerhoudt de meest geweldige film je er nog niet van om ze te bespringen.
Jij en je mojo.quote:Op maandag 29 december 2008 00:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ken het effect dat ik heb op vrouwen, sorry dames.
Niet zozeer de persoon, meer de drang naar seks eigenlijkquote:Op maandag 29 december 2008 00:53 schreef Kluts het volgende:
Ach ja, bij sommige mensen weerhoudt de meest geweldige film je er nog niet van om ze te bespringen.
Heb ik al gezegd dat ik een leuke thuisbios heb?quote:Op maandag 29 december 2008 00:58 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Niet zozeer de persoon, meer de drang naar seks eigenlijk
Mwah, dan heb ik toch het liefst allebei.quote:Op maandag 29 december 2008 00:58 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Niet zozeer de persoon, meer de drang naar seks eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |