Haha echt iedereen zat van te voren "oeh zo lekker hakkuhhh" en vervolgens bleef iedereen posten en was ik volgens mij één van de enigen die daadwerkelijk z'n kamer door sprong.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb heel even gekeken maar het ging inderdaad echt nergens over.![]()
[..]
Ook wel herkenbaar. Heb ook gewoon een dag (zondag) maar bewust de reeks niet gevolgd want had even geen zin om de hele dag heel intensief bezig te zijn met lezen/posten. Gelukkig lag het tempo de laatste dagen wat lager waardoor het weer wat leuker werd.
geniet ervan. ik zit morgen ook heel gezellig met de hele familie.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Morgenmiddag naar ouders/zusje, dus dan zal 't wel ff beter zijn.
Mja. Ik had ook een half soort van date met een meisje waar ik toch wel van hou, maar we hebben elkaar gemist omdat 't zo stervens druk wasquote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, dat heb ik ook wel. Maar af en toe wil ik ook wel weer meer. En het afgelopen jaar heeft me wat dat betreft nog weinig goeds gebracht. Paar dates waar ik echt met een goed gevoel in ging en waar de avond zelf ook echt heel leuk was (goed eten, leuk tentje, gevoel van een klik) en achteraf wordt de ballon dan met één speld weer mooi kapot geprikt. Leuk en aardig om steeds weer m'n verhaal op tafel te gooien (klinkt wellicht zwaarder dan 't is), maar op een bepaald moment verwacht je zeg maar meer dan een leuke avond (en nee, niet direct sex).
Met dit soort dagen speelt 't 'negatieve' gevoel weer op...
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef borisz het volgende:
SR is over en wie mag de topics weer openen.
HANS
Ik zat wel mee te bewegen hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha echt iedereen zat van te voren "oeh zo lekker hakkuhhh" en vervolgens bleef iedereen posten en was ik volgens mij één van de enigen die daadwerkelijk z'n kamer door sprong.
En inderdaad, ik werd er op een gegeven moment best chagrijnig van. Snel is even leuk, maar na 3 dagen had ik het gevoel dat de helft van mijn posts niet meer gelezen werd en dat is ook weer zoiets..
Veel plezierquote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef evert het volgende:
[..]
geniet ervan. ik zit morgen ook heel gezellig met de hele familie.
GOEDE DAGEN ALLEMAAL ik ga nu echt ff relaxen en denk ik het opgenomen brokeback mountain kijken
Ja, zat je met je vingers op de maat HAKKUHHH te typen?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zat wel mee te bewegen hoor![]()
.
Relaxze!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef evert het volgende:
[..]
GOEDE DAGEN ALLEMAAL ik ga nu echt ff relaxen en denk ik het opgenomen brokeback mountain kijken
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:45 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben er ook weg van!
Iedereen een fijne kerst toegewenst!
En alvast het beste voor het nieuwe jaar maar ik ben hier nog wel te vinden voor 31 December.
Jullie ook fijne feestdagen!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef evert het volgende:
[..]
Nou, één van de dates zei dat ze het jammer vond me niet een half jaar later te zijn tegengekomen. Ze was nu druk met werk. Tsja, graag of nietquote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mja. Ik had ook een half soort van date met een meisje waar ik toch wel van hou, maar we hebben elkaar gemist omdat 't zo stervens druk was
Jij ook fijne kerstdagenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:45 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben er ook weg van!
Iedereen een fijne kerst toegewenst!
En alvast het beste voor het nieuwe jaar maar ik ben hier nog wel te vinden voor 31 December.
@ 50:17 verpesten ze wel het geluid zeg..quote:Op donderdag 25 december 2008 00:37 schreef evert het volgende:
[..]
staat al op uitzending gemist, na ca. 33 minuten beginnen met kijken
Hahaha, briljant !quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha echt iedereen zat van te voren "oeh zo lekker hakkuhhh" en vervolgens bleef iedereen posten en was ik volgens mij één van de enigen die daadwerkelijk z'n kamer door sprong.
Weinig aan toe te voegenquote:En inderdaad, ik werd er op een gegeven moment best chagrijnig van. Snel is even leuk, maar na 3 dagen had ik het gevoel dat de helft van mijn posts niet meer gelezen werd en dat is ook weer zoiets..
Dat vind ik nog steeds zo'n raar verhaal hè, van haar kant dan.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, één van de dates zei dat ze het jammer vond me niet een half jaar later te zijn tegengekomen. Ze was nu druk met werk. Tsja, graag of niet. Wel de maanden daaraan voorafgaand regelmatig met vriendinnen over me gehad (wat wil je nog meer?
) en dan na een super gezellige avond zoiets... Dan weet ik 't ook niet.
Onder anderequote:Op donderdag 25 december 2008 00:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja, zat je met je vingers op de maat HAKKUHHH te typen?
Mja toen had ik wel ineens twee topics gemist.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahaha, briljant !![]()
[..]
Weinig aan toe te voegen. Ik vrees dat het de komende jaren alleen maar heftiger zal worden.
Hma, dit was ergens in mei/juni. De date in september zei twee dagen na de date dat ze iemand anders had waar 't beter mee klikte (quote:Op donderdag 25 december 2008 00:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds zo'n raar verhaal hè, van haar kant dan.
quote:
Enjoy!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik zie net ook pas de typo in de TT van 't vorige topic. Tijd om te gaan slapen dus.![]()
Mensen, prettige kerstdagen allemaal!!![]()
Tot 'n dag/paar dagen daarna!!
Fijne feestdagen! cya..quote:Op donderdag 25 december 2008 00:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik zie net ook pas de typo in de TT van 't vorige topic. Tijd om te gaan slapen dus.![]()
Ach maakt niet uit, ik vond het alleen weer grappig dat jij een nieuw topic in het leven mocht roepenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:48 schreef -Hans- het volgende:
borisz, Briggy; toeval of geluk. Maar zeker niet opgezocht.
Trustequote:Op donderdag 25 december 2008 00:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
Guissiequote:
Dames en heren daar is 'ie dan: Sander Guis!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:48 schreef Guis het volgende:
Hey die hards!
* eensquote:Op donderdag 25 december 2008 00:48 schreef Noortje. het volgende:
Mja toen had ik wel ineens twee topics gemist.
ik vond het leuk voor zolang het duurde maar het had niet langer moeten zijn imo.
Halloquote:
Oja dat was het.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hma, dit was ergens in mei/juni. De date in september zei twee dagen na de date dat ze iemand anders had waar 't beter mee klikte (). Ze staat nog steeds op Relatieplanet.......
Fijne dagen Brennel. Doei !quote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef Brennel het volgende:
Ohja, hele fijne dagen allemaal! Doe vooral waar je zelf zin in hebt, wat dat dan ook is, en maak er maar wat moois van
Valt nog best mee.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef D.Rose het volgende:
wtf
14 topics sinds ik om 1&:30u wegging
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:46 schreef Noortje. het volgende:
Hihi als ik aan mijn neus zit knakt hij.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef Brennel het volgende:
Ohja, hele fijne dagen allemaal! Doe vooral waar je zelf zin in hebt, wat dat dan ook is, en maak er maar wat moois van
Uuhm, ik ga niet slapen hoorquote:
JAquote:
Ja, vond ik ook wel maar het kwam een beetje onverwacht.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, ik vond het alleen weer grappig dat jij een nieuw topic in het leven mocht roepen.
Guis
Halleuquote:
Ik dacht dat die aan het stijgen wasquote:Op donderdag 25 december 2008 00:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sorry, het is laat, mijn niveau daalt enzulks.
Enzulks? Da's echt een koffiebekertje-woord!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sorry, het is laat, mijn niveau daalt enzulks.
Huh niet? ooh sorry!quote:
Thanks, maar ben er nog wel eventjesquote:Maar voor het geval jij wel gaat: sweet dreams
Een koffiebekertjewoord?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Enzulks? Da's echt een koffiebekertje-woord!
Zodra de posts in de 290 komen ga ik me altijd rustig houdenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel maar het kwam een beetje onverwacht.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik dacht dat die aan het stijgen was.
Dat had je op moeten nemenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat niemand mij kon zien in mijn pyjama, hakkend door m'n kamer.
Juist niet.quote:
Dat heb ik trouwens de afgelopen dagen ook gedaan, maar soms lag het tempo zo hoog dat ik dan alsnog de lapo had. En dat is best irritant.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zodra de posts in de 290 komen ga ik me altijd rustig houden.
Valt wel mee hoorquote:
*gilt*quote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef Guis het volgende:
Wat een wakkere menigte!
Hallllloooooo wakkere menigte!
Laat je hoooorrrrrruuuuh!
(zo.. heb ik dat ook eens gezegd)
Juist welquote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Juist niet.
Er zat nog iemand aan te dringen om de cam aan te doen maar godzijdank was het donker en kon hij toch niets zien dus had het heul geen zin.![]()
ALS WE GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN....quote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef Guis het volgende:
Wat een wakkere menigte!
Dan wist je gewoon dat het nieuwe topic er kwam zonder dat je er wat voor hoefde te doen, met een beetje mazzel zelfs 2 of 3quote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat heb ik trouwens de afgelopen dagen ook gedaan, maar soms lag het tempo zo hoog dat ik dan alsnog de lapo had. En dat is best irritant.
Waaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef Guis het volgende:
Wat een wakkere menigte!
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:46 schreef Noortje. het volgende:
Hihi als ik aan mijn neus zit knakt hij.
Hehe, met die snelheid was het makkelijkerquote:Op donderdag 25 december 2008 00:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat heb ik trouwens de afgelopen dagen ook gedaan, maar soms lag het tempo zo hoog dat ik dan alsnog de lapo had. En dat is best irritant.
Had je daar tijd voor tussen het luisteren door?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb de afgelopen dagen heel hard zitten oefenen om het goed te doen.
Volgend jaar Guis in het SR huisquote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef Guis het volgende:
Wat een wakkere menigte!
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ALS WE GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN....
DAN GAAN WE MET Z'N ALLUUUHH!!!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ALS WE GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN....
Allemaal opgebleven voor jouquote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef Guis het volgende:
Wat een wakkere menigte!
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef Guis het volgende:
Wat een wakkere menigte!
2 dagen geleden had je dit nu 5 topics verder gevraagdquote:Op donderdag 25 december 2008 00:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Meer rariteiten of was dat het ??
Hahaquote:Op donderdag 25 december 2008 00:57 schreef borisz het volgende:
Dan wist je gewoon dat het nieuwe topic er kwam zonder dat je er wat voor hoefde te doen, met een beetje mazzel zelfs 2 of 3
Daar maak ik tijd voor vrij.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Had je daar tijd voor tussen het luisteren door?
"Heuuujjjjjjjjjjj."quote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef Guis het volgende:
Wat een wakkere menigte!
Te lui om ze ff om te draaien?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:00 schreef borisz het volgende:
Van onder naar boven
2093 12/25/2008 - 1:00 NIRVANA - IN BLOOM
2094 12/25/2008 - 1:00 ROLLING STONES - YOU CAN'T ALWAYS GET WHAT YOU WANT (LANGE VERSIE
2095 12/25/2008 - 1:00 DIJK - ALS HET GOLFT
2096 12/25/2008 - 1:00 DR. DRE/SNOOP DOGGY DOGG - STILL D.R.E.
2097 12/25/2008 - 1:00 CLASH - LONDON CALLING
2098 12/25/2008 - 1:00 U2 - PEACE ON EARTH
2099 12/25/2008 - 1:00 ROBERT CRAY - DON'T BE AFRAID OF THE DARK
2100 12/25/2008 - 1:00 METALLICA - NO LEAF CLOVER (S&M VERSIE)
2101 12/25/2008 - 1:00 JAMES BROWN - COLD SWEAT
2102 12/25/2008 - 1:00 COLDPLAY - WHAT IF
2103 12/25/2008 - 1:00 MADONNA - HUMAN NATURE
BNN zoekt nog iemand tussen 7 en 10 in het weekend. Dus Guis, wil je weer terug naar BNN ?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef D.Rose het volgende:
Even wat inside info
Domien vindt Annemieke niet zo leuk, en hij komt in aanmerking voor een programma, maar wil niet voor BNN aan de slag
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:57 schreef peeet1 het volgende:
filmpje waar ik ook tranen van in me ogen kreeg (Serious Request)
[ afbeelding ]
Humor ook hoe 3 modjes vóór en 1 tegen mij als #1000'er warenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan wist je gewoon dat het nieuwe topic er kwam zonder dat je er wat voor hoefde te doen, met een beetje mazzel zelfs 2 of 3
Laat ik nou net geen YouTubeheld willen worden als Chris Crocker.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Juist wel. Dat zijn de ultieme youtube filmpjes
.
What the...quote:
Zeg, wat heb jij nu met het geld gedaan wat je van de SR hebt achterover gedrukt?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Humor ook hoe 3 modjes vóór en 1 tegen mij als #1000'er waren
Ik kan een hele waslijst opnoemen maar laten we dat niet doen.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Meer rariteiten of was dat het ??
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:57 schreef peeet1 het volgende:
filmpje waar ik ook tranen van in me ogen kreeg (Serious Request)
[ afbeelding ]
Whehe, die is dan ook mega sadquote:Op donderdag 25 december 2008 01:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Laat ik nou net geen YouTubeheld willen worden als Chris Crocker.
Dat was écht mooi om te zien.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Het emotionele stukje met Cortons filmpje en de tranen van de heren zal ook nog wel online komen.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, wat heb jij nu met het geld gedaan wat je van de SR hebt achterover gedrukt?
Mwah als je weekendDNA luistert mis je toch wel de klik tussen die twee.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
What the...
Nou kan ik me toch een msn gesprek vrij helder voor de geest halen dat ie 'r juist helemaal geweldig vond. Of was dat nou Joss Stone?
Ja ik mag vast bij Oprah komen als ik ga hakken en het op YouTube plemp. Is ook echt talentvol.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe, die is dan ook mega sad. Meer als Esmee dan
.
Ja daar luister ik dus nooit naarquote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Mwah als je weekendDNA luistert mis je toch wel de klik tussen die twee.
Komt van de slaap en het stil zitten! Kom op wapperen met die handjes!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:04 schreef Brennel het volgende:
* Brennel bibbert
Wáárom heb ik altijd koude handen en voeten??
Watsgebeurt?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zie het vorige topicSamenvatting: Ik zelf heb geen geld achterover gedrukt. Of die meid waarmee ik was dat gedaan heeft hangt van je mening af, maar het blijft fout, ook in mijn ogen.
Die jumpers mochten ook op tv komenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik mag vast bij Oprah komen als ik ga hakken en het op YouTube plemp. Is ook echt talentvol.
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zie het vorige topicSamenvatting: Ik zelf heb geen geld achterover gedrukt. Of die meid waarmee ik was dat gedaan heeft hangt van je mening af, maar het blijft fout, ook in mijn ogen.
Haha god ja, op TMF enzo. Of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die jumpers mochten ook op tv komen, dat was bijna net zo kansloos als Chris
.
Ik heel weinig, maar zo af en toe dan mis je toch echt de klik die andere combo's wel hebben. Terwijl beide DJ;s los wel een goed programma neer kunnen zettenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja daar luister ik dus nooit naar
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 25 december 2008 00:59 schreef DaMook het volgende:
2 dagen geleden had je dit nu 5 topics verder gevraagd.
uitzending gemist!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik kan een hele waslijst opnoemen maar laten we dat niet doen.
[..]![]()
Nu heb ik het eind nog steeds niet gezien trouwens.
Ja, maar niet alleen op tmfquote:Op donderdag 25 december 2008 01:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha god ja, op TMF enzo. Of bedoel je dat niet?
Owquote:Op donderdag 25 december 2008 01:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat doe je goed dan, daar wordt al 20 topics lang over gepraat.
Oeh senkjoe! Ga ik morgen eens even kijken dan, ik ga zo slapen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:08 schreef evert het volgende:
[..]
uitzending gemist!
(sorry, ben nog niet weg, kijk nu naar erik mesie die pink floyd doet op nl 3 en de radio ook nog aan).
Ik heb het ook ff gemist geloof ikquote:
Ik aan drie.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Coldplay... Wat een mooie herinneringen heb ik toch aan 2 oktober.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Van Sirolf te horen gekregen waar het over ging
Over de T-Shirts: ik heb zelf 1 shirt gekocht en dat is uiteindelijk van mij eigen geld geweest.
De persoon waarmee ik heb gecollecterd heeft wel een aantal shirts gekocht van geld wat door anderen gedoneerd is.
Ik vond 't ook niet helemaal oké, maar ze heeft 't zelf niet al te breed en vond het wel kunnen.
En achteraf gaat het geld nog steeds voor 100%, dus hoewel het niet al te netjes is voor de mensen die het hebben gegeven, komt het geld toch gewoon op de zelfde hoop terecht?
Goed plan. Mag ik erbij?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat ik mezelf maar es naar bed sleep.
Trusten Roel, veel plezier morgen met je ouders/zusje.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Aan de stand zeiden ze 100%, dus daar maak ik uit op dat de shirts gesponsord zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef D.Rose het volgende:
Da's niet waar natuurlijk, want de kosten van de shirts gaan van de opbrengst af, dus dat is verlies van SR geld.
Da's nog eens creatief boekhouden zegquote:Op donderdag 25 december 2008 01:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik en een kennis hebben de hele dag voor het huis gecollecteerd voor mensen die niet in de rij wilden staan.
Die kennis heeft van dat geld een paar shirts voor zichzelf gekocht bij die stand van het rode kruis / whoever. Zij verzekerden mij echter dat dat geld 100% naar Serious Request ging, en het leek voor mij dus helder dat het dan niet uitmaakt of het door de gleuf gaat of hierheen
Ik via de website een hele hoop voor in totaal meer dan 1000 euro, maar dat was omdat ik ze voor de bellers naar het callcenter (waar ik dus zat) invoerdequote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
Welke tracks hebben jullie aangevraagd?
Geen! Ik kon niet kiezen, en toen ik eindelijk een keuze had gemaakt was ik het een paar uur later vergeten.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik en een kennis hebben de hele dag voor het huis gecollecteerd voor mensen die niet in de rij wilden staan.
Die kennis heeft van dat geld een paar shirts voor zichzelf gekocht bij die stand van het rode kruis / whoever. Zij verzekerden mij echter dat dat geld 100% naar Serious Request ging, en het leek voor mij dus helder dat het dan niet uitmaakt of het door de gleuf gaat of hierheen
Ah duidelijkquote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[..]
Da's niet waar natuurlijk, want de kosten van de shirts gaan van de opbrengst af, dus dat is verlies van SR geld.
Maar goed, nu toch niets meer aan te doen
http://fok.3fmfan.nl/requests/quote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
Truste Roel!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maargoed; uitkomst van vorige topic 2: ik ga haar vertellen dat ze toch maar beter de kosten van die shirts alsnog over kan makenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's nog eens creatief boekhouden zeg.
Katy Perry - Hot N coldquote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
Maar andere mensen hadden die shirts nog kunnen kopen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Aan de stand zeiden ze 100%, dus daar maak ik uit op dat de shirts gesponsord zijn.
Ik Arthur Baker/Al Green - The message is LOVEquote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
Dat is alleen waar als ze uitverkocht zijn, en of dat zo is weet ik niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar andere mensen hadden die shirts nog kunnen kopen.
Springen? Mag ik er ook rustig in gaan liggen?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het bed is groot genoeg, dus spring er maar in.
lavender marillionquote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
Welk nummer van Jeremy's / Katy Perry?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Katy Perry
Jeremy's
Bianca Ryan.
Prodigy - Breathequote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
Dat waren ze ook toch?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat is alleen waar als ze uitverkocht zijn, en of dat zo is weet ik niet.
Charly Lownoise & Mental Theo op 140quote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
Dat heb ik gemist vanmiddagquote:Op donderdag 25 december 2008 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Het emotionele stukje met Cortons filmpje en de tranen van de heren zal ook nog wel online komen.
Geenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef Brennel het volgende:
[..]
Springen? Mag ik er ook rustig in gaan liggen?
/flauw
Slaap lekker Roel
Niet dat ik weet. Maar hoe dan ook, het shirt wat ik heb heb ik zélf van mij eigen geld gekocht.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat waren ze ook toch?
Edit: Oh je editte. Volgens mij zei Giel wel zoiets.
CHAPEAU!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geen! Ik kon niet kiezen, en toen ik eindelijk een keuze had gemaakt was ik het een paar uur later vergeten.
Heb dus op een andere manier gedoneerd wat ik (eigenlijk niet) kon missen.
Toch niet erg dan.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Aan de stand zeiden ze 100%, dus daar maak ik uit op dat de shirts gesponsord zijn.
The Universal, van Blur. Maar die is fijn tijdens SR gedraaid en staat niet in de lijst van komende week.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
Oh daar heb ik overheen gelezen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar hoe dan ook, het shirt wat ik heb heb ik zélf van mij eigen geld gekocht.
Ja, maar als ik jou 10 euro geef voor SR en iemand koopt een t-shirt van 10 euro voor SR hebben ze 20 euro.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De uitkomst van wat ik bedoelde met creatief boekhouden dusquote:Op donderdag 25 december 2008 01:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, maar als ik jou 10 euro geeft voor SR en iemand koopt een t-shirt van 10 euro voor SR hebben ze 20 euro.
Als ik jou 10 euro geef en jij koopt daat een t-shirt van hebben ze er maar 10
Als iemand mij 20 euro geeft voor SR en aan de stand een shirt koopt hebben ze 20 euro.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, maar als ik jou 10 euro geeft voor SR en iemand koopt een t-shirt van 10 euro voor SR hebben ze 20 euro.
Als ik jou 10 euro geef en jij koopt daar een t-shirt van hebben ze er maar 10
Zie editquote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Welk nummer van Jeremy's / Katy Perry?
Trustenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat bedoelde ik dus ook. Maar we moeten niet op WH bashen maar op die chick.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik jou 10 euro geef en jij koopt daar een t-shirt van hebben ze er maar 10
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Noortje. het volgende:
Waarom wijzigt iedereen zijn/haar post als ik ze quote
Ja ik zag het al, vandaar ookquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Noortje. het volgende:
Waarom wijzigt iedereen zijn/haar post als ik ze quote
Maja de bijdehandquote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
Geenik kon niet kiezen.
Kheb ipv een aanvraag gewoon 6 dagen zitten sms-en
Dankje! Jij ookquote:
Thanks, Brennel! Slaapze.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:18 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen lieve mensen.
@Guis: draai-ze nog!
Trustequote:
Als je mijn uitleg niet snapt hou ik er maar over op. Een beetje IQ is wel vereist om het te snappenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als iemand mij 20 euro geeft voor SR en aan de stand een shirt koopt hebben ze 20 euro.
Het enige verschil in opbrengst is of de ander nou wel of niet een shirt zou kopen, dat is nu dus ook zo alleen worden er 2 shirts verkocht ipv 1, waarvan het geld anders toch naar het rode kruis gaat
Het "tutututututuuu" wordt een paar keer herhaald, en het is nogal een vrolijk melodietje..quote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef Haunter het volgende:
Aargh, ik zoek een nummer die ik af en toe ook voorbij heb horen komen deze SR. Ik dacht zelf aan Razorlight (qua stem) en het heeft een catchy gitaarrifje met een catchy stukje tekst "tutututututuuu". HELP!![]()
Ik heb dit jaar meer gevolgd op het forum tov vorig jaar, volgend jaar ben ik van plan nog actiever te zijn.
Ik snap echt he-le-maal níets van jouw logica.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als iemand mij 20 euro geeft voor SR en aan de stand een shirt koopt hebben ze 20 euro.
Het enige verschil in opbrengst is of de ander nou wel of niet een shirt zou kopen, dat is nu dus ook zo alleen worden er 2 shirts verkocht ipv 1, waarvan het geld anders toch naar het rode kruis gaat
Kennissen van mij hebben hun dochtertje dat een maandje geleden is geboren Kayleighquote:Op donderdag 25 december 2008 01:18 schreef Noortje. het volgende:
Heu, een vriend van mij gaat binnenkort naar Marillion.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik zag het al, vandaar ook
[..]
Tofquote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kennissen van mij hebben hun dochtertje dat een maandje geleden is geboren Kayleighgenoemd...
Tuut tuut tuut de groetjes van Ruud?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Haunter het volgende:
Om nog maar even op mezelf terug te komen:
[..]
Het "tutututututuuu" wordt een paar keer herhaald, en het is nogal een vrolijk melodietje..
Jordy van Loon - Toverbal?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Haunter het volgende:
[..]
Het "tutututututuuu" wordt een paar keer herhaald, en het is nogal een vrolijk melodietje..
Hij viel hier eergisteren binnen met het verhaal dat ze de t-shirt stand geplunderd hadden en hij vond de manier waarop wel slim. Nu wij er commentaar op hebben heeft ie ineens maar 1 shirt en dat heeft ie zelf betaald.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook. Maar we moeten niet op WH bashen maar op die chick.
Gelukkig weet je zelf goed wat voor platen je leuk vindt dan.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]. Dacht zelf ook al dat het duidelijker was met titel erbij, maar moest ze eerst opzoeken
.
Heb je geen tekst oid? Of een tijdstip waarop het werd uitgezonden? Dan kan je 't terugzoeken in de streams: http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_verwachtgemistquote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Haunter het volgende:
[..]
Flikker opquote:Op donderdag 25 december 2008 01:20 schreef NatteBever het volgende:
Hallo daar, dat waren een paar mooie dagen!
Ja nou ja ik snap het ook niet meer, helemaal niet met zijn logica. Maar we kunnen er toch niets meer aan veranderen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij viel hier eergisteren binnen met het verhaal dat ze de t-shirt stand geplunderd hadden en hij vond de manier waarop wel slim. Nu wij er commentaar op hebben heeft ie ineens maar 1 shirt en dat heeft ie zelf betaald.
Hoef je geen excuses voor aan te bieden, is volkomen terecht.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef Brennel het volgende:
[..]
Flikker op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, dat moest even.
Ja, zoals ik al zei het was rond 14.00.. maar het vage is, tussen die 2 uren in die streams zit een best groot gat.. oftewel, een stuk is overgeslagen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je geen tekst oid? Of een tijdstip waarop het werd uitgezonden? Dan kan je 't terugzoeken in de streams: http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_verwachtgemist
Ik snap hem wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik snap echt he-le-maal níets van jouw logica.
Als hij een audiofragment heeft kan hij de tekst toch ook googlen?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef cygnusx het volgende:
gooi anders is ff een audiofragment online, anders weten we nooit welke plaat je bedoelt natuurlijk.
Mooie naamquote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kennissen van mij hebben hun dochtertje dat een maandje geleden is geboren Kayleighgenoemd...
Of het is een nummer wat tijdens de reclames is gedraaid?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei het was rond 14.00.. maar het vage is, tussen die 2 uren in die streams zit een best groot gat.. oftewel, een stuk is overgeslagen.
...quote:Op donderdag 25 december 2008 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik snap hem wel.
Anders zouden ze een shirtje gekocht hebben dus 20 euro aan SR besteed. Nu hebben ze 20 euro aan wh of vriending gegeven EN kopen nog een shirt. Dus 40 euro aan SR besteed.
Ik heb volgens mij het deuntje dat je bedoelt in m'n hoofd op dit moment, en dan alleen het 'tutututu' gedeelte maar ik kom (nog) niet op de naam.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wist de titels niet meerquote:Op donderdag 25 december 2008 01:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gelukkig weet je zelf goed wat voor platen je leuk vindt dan.
Trustenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef Brennel het volgende:
Goed, pilsje is op, dus nu ga ik echt weg
Ik, met de actie van SHE.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef D.Rose het volgende:
Anyway, wie heeft er hier eigenlijk met 1 van de Fok akties meegedaan? En met welke?
Heb er, behalve mezelf, niemand over gehoord
Doeiquote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef Brennel het volgende:
Hoe heten die kennissen?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fijne feestdagen!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef Brennel het volgende:
Oh was jij dat! Dacht al: Wie stuurt toch die tienduizenden berichtenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
Geenik kon niet kiezen.
Kheb ipv een aanvraag gewoon 6 dagen zitten sms-en
Rond de hele uren stond er steeds een pauze-cd op... zat ie daar niet tussen?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei het was rond 14.00.. maar het vage is, tussen die 2 uren in die streams zit een best groot gat.. oftewel, een stuk is overgeslagen.
Trustequote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef Brennel het volgende:
P & Pquote:
Je kon voor 25 euro die punt achter je naam weghalen?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik, met de actie van SHE.
Die naaktreportage boeit me echt helemaal niets, maar het initiatief vind ik tof en ik wist niet hoe ik anders 'leuk' kon doneren aan 3fm.
SCHAAM JE!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef evert het volgende:
pfff heb geen rust om lekker te zitten of om te pitten....
dan maar gewetensvraag: ben ik de enige man hier die vandaag tranen in zijn ogen kreeg?
(of moet ik me er voor schamen?)
The Kooksquote:Op donderdag 25 december 2008 01:26 schreef Cee het volgende:
Haunter, ik had m'n post ge-edit maar misschien heb je 't gemist. Is het toevallig deze?
Welterustenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:18 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen lieve mensen.
Maar er zit wel iets inquote:
nee, heb 100 euro betaald voor lavender, timur gesponsord en drie sms jes gestuurd en novastar gedownloadquote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef D.Rose het volgende:
Anyway, wie heeft er hier eigenlijk met 1 van de Fok akties meegedaan? En met welke?
Zoveel staat er niet eens op mijn bankrekening.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kon voor 25 euro die punt achter je naam weghalen?
Nee hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef evert het volgende:
dan maar gewetensvraag: ben ik de enige man hier die vandaag tranen in zijn ogen kreeg?
Als ik toch eens zo rijk wasquote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh was jij dat! Dacht al: Wie stuurt toch die tienduizenden berichten
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan zijn er de afgelopen maanden meerdere Kayleighs geboren
Soortvanquote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Marc63 het volgende:
Guis is hard aan het zoeken op de lijst waar Elvis
Ik heb op het werk meegedaan en 3 liedjes aangevraagd. Op fok niet meegedaan.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef D.Rose het volgende:
Nou, die punt past wel bij jou hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zoveel staat er niet eens op mijn bankrekening.
Hij blijft leuk.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Marc63 het volgende:
Guis is hard aan het zoeken op de lijst waar Elvis
Ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 25 december 2008 01:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik, met de actie van SHE.
Die naaktreportage boeit me echt helemaal niets, maar het initiatief vind ik tof en ik wist niet hoe ik anders 'leuk' kon doneren aan 3fm.
Voor tranen moet je je nooit schamenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef evert het volgende:
Ben ik blij om.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, die punt past wel bij jou hoor
Ik bijna maar net niet helemaalquote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef evert het volgende:
Je kon helpen door te downloaden?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef evert het volgende:
[..]
nee, heb 100 euro betaald voor lavender, timur gesponsord en drie sms jes gestuurd en novastar gedownload
Verkeerde forum?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef NatteBever het volgende:
Welk liedje draaiden ze nou net op 538?
Voorstel doen aan Danny ??quote:
Als het kunstzinnige en mooie foto's zijn wil ik ze ook zeker wel zien, ik ben wel van dat soort dingen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, ook of je ze te zien krijgt als je niet gedoneerd hebt, maar dat zal wel, tis toch internet he
.
Sinds Rick v V daar weg is heb ik geen 538 meer geluisterdquote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef NatteBever het volgende:
Welk liedje draaiden ze nou net op 538?
het thema lied, via i tunesquote:Op donderdag 25 december 2008 01:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kon helpen door te downloaden?
Foeiquote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het moment dat Giel en in mindere mate Coen en Sander braken bij Eric Corton vanmiddag, daar kreeg ik ook vochtige ogen van.
Vast welquote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, ook of je ze te zien krijgt als je niet gedoneerd hebt, maar dat zal wel, tis toch internet he
.
Owquote:
Het is zo gewoon om Coen en Sander te typenquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het moment dat Giel en in mindere mate Coen en Sander braken bij Eric Corton vanmiddag, daar kreeg ik ook vochtige ogen van.
Ik ken heel SHE niet (behalve van die paar posts hier de afgelopen dagen). Naaktfoto's van haar zullen me net zoveel doen als van een andere willekeurige dame.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Dat moment was inderdaad erg ontroerend.quote:
Dan groeit je Ilse De Lange?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken heel SHE niet (behalve van die paar posts hier de afgelopen dagen). Naaktfoto's van haar zullen me net zoveel doen als van een andere willekeurige dame.
newbiequote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Noortje. het volgende:
JONGENS! IK BEN AL TWEE KEER GEQUOTE DOOR EEN 3FM DJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111einz!!!11
Same herequote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat moment was inderdaad erg ontroerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |