Het zou bijna saai worden!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook daar moet ik aan wennen haha.
Eigenlijk de Eagles. Sorry.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ben je mij nou aan het aanbidden?
Ik niet, dat 60 posts p/m was wat overdreven, maar ik vond het wel gezellig zo snel.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Terwijl een groot deel juist blij is dat het nu wat langzamer gaat.
Nou ja, door de afkickverschijnselen van menigeen gaat het hier eigenlijk nog redelijk snel, dat zal ook weer minder worden...quote:
Trustequote:Op donderdag 25 december 2008 00:31 schreef morpheus_at_work het volgende:, misschien straks nog vanuit bed luisterend
Hmja, dat heb ik ook wel. Maar af en toe wil ik ook wel weer meer. En het afgelopen jaar heeft me wat dat betreft nog weinig goeds gebracht. Paar dates waar ik echt met een goed gevoel in ging en waar de avond zelf ook echt heel leuk was (goed eten, leuk tentje, gevoel van een klik) en achteraf wordt de ballon dan met één speld weer mooi kapot geprikt. Leuk en aardig om steeds weer m'n verhaal op tafel te gooien (klinkt wellicht zwaarder dan 't is), maar op een bepaald moment verwacht je zeg maar meer dan een leuke avond (en nee, niet direct sex).quote:Op donderdag 25 december 2008 00:30 schreef evert het volgende:
[..]
he roel, niet depri worden hoor! ik zit hier nu ook alleen en mijn bijna mijn hele leven alleen (qua relaties dan en dat leven is al heel lang) maar heb nooit moeite er mee. het is bijna een levenswijze en er zijn zo verschrikkelijk veel manieren om hele leuke mensen te ontmoeten en nieuwe contacten op te doen. ook al is het geen 'relatie voor het leven', ik heb er zoveel goede vriendschappen aan over gehouden.
Denk dat dat wel meevalt (bij mij iig).quote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, door de afkickverschijnselen van menigeen gaat het hier eigenlijk nog redelijk snel, dat zal ook weer minder worden...
Ik kom een keer badderen bij jouquote:Op donderdag 25 december 2008 00:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Reageren met 'Ik wel' is natuurlijk erg voor de hand liggend.
al klopt 't wel
Je hebt er helemaal niets aan, maar toch een kusje:quote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, dat heb ik ook wel. Maar af en toe wil ik ook wel weer meer. En het afgelopen jaar heeft me wat dat betreft nog weinig goeds gebracht. Paar dates waar ik echt met een goed gevoel in ging en waar de avond zelf ook echt heel leuk was (goed eten, leuk tentje, gevoel van een klik) en achteraf wordt de ballon dan met één speld weer mooi kapot geprikt. Leuk en aardig om steeds weer m'n verhaal op tafel te gooien (klinkt wellicht zwaarder dan 't is), maar op een bepaald moment verwacht je zeg maar meer dan een leuke avond (en nee, niet direct sex).
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:34 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik kom een keer badderen bij jou
Aan de ene kant wel lachen want je was de hele tijd toch wel bezig, maar het ging vaak zo snel dat het bijna niet te doen was. Dan was je een bericht aan het typen op pagina 2 en dan klik je op verzonden en dan zat je ineens op pagina 5.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik niet, dat 60 posts p/m was wat overdreven, maar ik vond het wel gezellig zo snel.
Hoewel dit tempo ook z'n voordelen heeft ja.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ook, komt waarschijnlijk dat de drank invloed begint te krijgen
Voor deze keer dan maar...quote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar gaat mijn nachtrust. Ik ga de hele nacht liggen huilen.
Ik zag eerder in dit topic al een link naar uitzendinggemist voorbij komenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:35 schreef jmac het volgende:
Iemand de 't moment dat Novastar begint wil uploaden @ youtube?
Hej je bent er weer! het is dus gelukt.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:34 schreef Cee het volgende:
Dit topic gaat zo traag als m'n begrip.
Maar die arretjescake had is snel gefixed! Nu ben in SR aan het kijken. Althans, de 8 uur die ik vandaag heb opgenomen. Afkicken heet dat. Ik kan echt niet cold turkey (toepasselijk voor de kerst).
Dankjewelquote:Op donderdag 25 december 2008 00:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je hebt er helemaal niets aan, maar toch een kusje:
staat al op uitzending gemist, na ca. 33 minuten beginnen met kijkenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:35 schreef jmac het volgende:
Iemand de 't moment dat Novastar begint wil uploaden @ youtube?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |