Die mensen komen daar toch met 't doel om 'n bedrag te doneren? Die donatie staat dus vast.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waar haal je dat missen toch vandaan? Er gaat evenveel naar het rode kruis al wanneer ze het door de brievenbus gegooid zou hebben...
quote:
Ik heb het op TV moeten zien, kon geen kaarten krijgen . . .quote:Op donderdag 25 december 2008 00:17 schreef Noortje. het volgende:
Dat weet ik dan weer niet, heb d'r van een afstand bekeken want ik was mijn vrienden kwijt en had geen zin om in mijn eentje vooraan te gaan staan.![]()
Uiteraardquote:Op donderdag 25 december 2008 00:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zou je dat willen laten weten?
Blijft een mooi nummerquote:Op donderdag 25 december 2008 00:25 schreef evert het volgende:
sinead o conner op ned 3 met troy!
Trustenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:24 schreef evert het volgende:
[..]
ik zit hier ook alleen hoor, en geen dip gevoelens. ga zo maar ff lekker boekje lezen
(en marillion opzetten). trusten!
Ergquote:Op donderdag 25 december 2008 00:27 schreef evert het volgende:
[..]
holy shit je moet ff kijken, is erg gaaf
Ze is er iig niet knapper op gewordenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:27 schreef evert het volgende:
[..]
holy shit je moet ff kijken, is erg gaaf
Die's mooi... ff tussen mijn CD's zoeken.quote:
lolquote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zie nu dat Roel ook al gereageerd heeft. Ik ben ook sloom aan 't worden.![]()
Moet het tempo weer omhoog?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:30 schreef Noortje. het volgende:
Wat gaat het langzaam hier trouwens.
Ik ook, komt waarschijnlijk dat de drank invloed begint te krijgenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zie nu dat Roel ook al gereageerd heeft. Ik ben ook sloom aan 't worden.![]()
he roel, niet depri worden hoor! ik zit hier nu ook alleen en mijn bijna mijn hele leven alleen (qua relaties dan en dat leven is al heel lang) maar heb nooit moeite er mee. het is bijna een levenswijze en er zijn zo verschrikkelijk veel manieren om hele leuke mensen te ontmoeten en nieuwe contacten op te doen. ook al is het geen 'relatie voor het leven', ik heb er zoveel goede vriendschappen aan over gehouden.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow nee hoor.
Meer het feit dat ik hier weer als een zaadje naar het scherm zit te staren. En vooral alleen.
Reageren met 'Ik wel' is natuurlijk erg voor de hand liggendquote:Op donderdag 25 december 2008 00:24 schreef Brennel het volgende:
[..]
Met rozenblaadjes erin, kaarsjes op de rand, het licht uit, ontspannen muziekje, ...
Ik heb geen bad gvd
trusten MaW.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:31 schreef morpheus_at_work het volgende:, misschien straks nog vanuit bed luisterend
Ook daar moet ik aan wennen haha.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:30 schreef Noortje. het volgende:
Wat gaat het langzaam hier trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |