Mja, dat is dan weer waar...quote:Op donderdag 25 december 2008 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee. Als iemand geld doneert én betreffende dame koopt van haar EIGEN geld tig shirts, dan is dat een én-én situatie.
Als betreffende dame shirts koopt van het gedoneerde geld van anderen, is dat of-of.
In het tweede geval komt het geld niet twee keer ten goede van het Rode Kruis, wat in het eerste geval wel zo is.
En Jason!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar zat het nog voor? uuhhm, dan zou ik het eigenlijk niet weten. In de SR headlines zat o.a. Sia, Sam Sparro, Soko, Ting Tings, KoL ?en 30 seconds to mars. dacht ik.
Toch niet door mij he?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kerst is gvd net 19 minuten oud en ik zit nu al in een dip.
Nieuwe date mislukt ?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow nee hoorquote:
Hoe komt het?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
gewoon ff uitzending gemist terugkijken, kom je er zo weer bovenopquote:Op donderdag 25 december 2008 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nice, thank you.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[b]Zoekbaar is de lijst op deze plek
Die smiley *glimlach*quote:Op donderdag 25 december 2008 00:22 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hoe komt het? [ afbeelding ]
Edit: je hebt al geantwoord...![]()
ik zit hier ook alleen hoor, en geen dip gevoelens. ga zo maar ff lekker boekje lezenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow nee hoor.
Meer het feit dat ik hier weer als een zaadje naar het scherm zit te staren. En vooral alleen.
Met rozenblaadjes erin, kaarsjes op de rand, het licht uit, ontspannen muziekje, ...quote:
we hebben al geroepen , dat in het nieuwe jaar jullie een keer een proefdate moeten doen.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:22 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hoe komt het? [ afbeelding ]
Edit: je hebt al geantwoord...![]()
Ken het . . .quote:Op donderdag 25 december 2008 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ow nee hoor.
Meer het feit dat ik hier weer als een zaadje naar het scherm zit te staren. En vooral alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |