Zie de sig van Roelquote:Op donderdag 25 december 2008 00:07 schreef tha_dark het volgende:
Staat ergens de lijst online?
Nouja, ik weet dat het erg klonk als de zanger van Razorlight, maar ik had ff door hun albums gecheckt en daar zat het volgens mij niet bij.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kan je wat specifieker zijn? Wat jij omschrijft, kan van alles zijn.
Ga van het weekend trainenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb zelf een iPhone en na een weekje heb je echt geen stylus meer nodig, je moet wel even de tijd nemen om te wennen.
je hebt zelf in topic aantal van 8 genoemd, waarvan er 1 verkocht zou zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ask her, not me. Ik heb alleen meegecollecteerd, en mijn deel is wel in de gleuf gekomen
En besides, ze heeft maar een paar shirts gekocht.
Toen ik zei 'de stand leeggekocht' meende ik dat niet letterlijk
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zoekbaar is de lijst op http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pp-Y2fbWe08_f2JpNc867Mw
Niet gehoordquote:Op donderdag 25 december 2008 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Werd als we gaan nog gedraaid toen ze buiten het huis kwamen?
zal klaas wel van 3 tot 6 zitten, michiel 6-9, edwin 9-12, rob 12-3, bart 3-6 en domien 6-9quote:
879 12/28/2008 - 22:00 IAN BROWN - F.E.A.R.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef DeeBee het volgende:
Onhandig dat er geen zoekfunctie in die Top Serieus Request zit...
Ben benieuwd of m'n requestje (Ian Brown) er sowieso nog tussen zal staan. :y)
Verder echt gigantisch mooie actie geweest zeg, einde was echt genieten vanavond.
Stone Temple Pilots - Plush werd iets na 14:00 gedraaid. Geen idee of dat 'm is.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:07 schreef Haunter het volgende:
[..]
Nouja, ik weet dat het erg klonk als de zanger van Razorlight, maar ik had ff door hun albums gecheckt en daar zat het volgens mij niet bij.
Ik weet wel dat het vanmiddag rond 14.00 gedraaid is (na 2000 Miles van Coldplay), maar op de site bij uitzending gemist mist een stukje tussen die 2 uren.
Ik zou 't haar zeker nog ff duidelijk maken, wat ze eigenlijk precies gedaan heeft.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat ben ik bij nader inzien wel met je eens.
Maargoed, het is niet mijn ding he. Zal het er wel nog eens met haar over hebben...
Ik weet dat ik er zelf 1 heb, en zij heeft er volgens mij zeker geen 7. maar ik zal haar toch maar eens bellen om de mening van jullie 'te melden' en zeggen dat het toch beter zal zijn om maar snel een en ander te doneren...quote:Op donderdag 25 december 2008 00:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hebt zelf in topic aantal van 8 genoemd, waarvan er 1 verkocht zou zijn.
maar ik hou er overop, maakt me alleen maar cynischer.
Volgens mij daarvoor nog!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stone Temple Pilots - Plush werd iets na 14:00 gedraaid. Geen idee of dat 'm is.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ter info: antiroos geeft net op twitter aan dat de Top Serious Request op aantal aanvragen is gesorteerd.
Waar haal je dat missen toch vandaan? Er gaat evenveel naar het rode kruis al wanneer ze het door de brievenbus gegooid zou hebben...quote:Op donderdag 25 december 2008 00:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zou 't haar zeker nog ff duidelijk maken, wat ze eigenlijk precies gedaan heeft.
Zoals ik al zei, ik vind dat ze dat totaalbedrag moet doneren, want Het Rode Kruis mist dat dus nu.
Was ze aardig uitgedijd . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 23:52 schreef Noortje. het volgende:
Inderdaad, ze stond op Pinkpop 2008 want ze had een nieuw album geloof ik, maar verder..
Daar zat het nog voor? uuhhm, dan zou ik het eigenlijk niet weten. In de SR headlines zat o.a. Sia, Sam Sparro, Soko, Ting Tings, KoL ?en 30 seconds to mars. dacht ik.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:14 schreef Haunter het volgende:
[..]
Volgens mij daarvoor nog!![]()
*Of het kan ook een in een SR Headlines voorgekomen zijn, maar volgens mij niet*
Nee. Als iemand geld doneert én betreffende dame koopt van haar EIGEN geld tig shirts, dan is dat een én-én situatie.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waar haal je dat missen toch vandaan? Er gaat evenveel naar het rode kruis al wanneer ze het door de brievenbus gegooid zou hebben...
Dat weet ik dan weer niet, heb d'r van een afstand bekeken want ik was mijn vrienden kwijt en had geen zin om in mijn eentje vooraan te gaan staan.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was ze aardig uitgedijd . . .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |