Mja toen had ik wel ineens twee topics gemist.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahaha, briljant !![]()
[..]
Weinig aan toe te voegen. Ik vrees dat het de komende jaren alleen maar heftiger zal worden.
Hma, dit was ergens in mei/juni. De date in september zei twee dagen na de date dat ze iemand anders had waar 't beter mee klikte (quote:Op donderdag 25 december 2008 00:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat vind ik nog steeds zo'n raar verhaal hè, van haar kant dan.
quote:
Enjoy!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik zie net ook pas de typo in de TT van 't vorige topic. Tijd om te gaan slapen dus.![]()
Mensen, prettige kerstdagen allemaal!!![]()
Tot 'n dag/paar dagen daarna!!
Fijne feestdagen! cya..quote:Op donderdag 25 december 2008 00:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik zie net ook pas de typo in de TT van 't vorige topic. Tijd om te gaan slapen dus.![]()
Ach maakt niet uit, ik vond het alleen weer grappig dat jij een nieuw topic in het leven mocht roepenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:48 schreef -Hans- het volgende:
borisz, Briggy; toeval of geluk. Maar zeker niet opgezocht.
Trustequote:Op donderdag 25 december 2008 00:47 schreef DiedjeeJ het volgende:
Guissiequote:
Dames en heren daar is 'ie dan: Sander Guis!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:48 schreef Guis het volgende:
Hey die hards!
* eensquote:Op donderdag 25 december 2008 00:48 schreef Noortje. het volgende:
Mja toen had ik wel ineens twee topics gemist.
ik vond het leuk voor zolang het duurde maar het had niet langer moeten zijn imo.
Halloquote:
Oja dat was het.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hma, dit was ergens in mei/juni. De date in september zei twee dagen na de date dat ze iemand anders had waar 't beter mee klikte (). Ze staat nog steeds op Relatieplanet.......
Fijne dagen Brennel. Doei !quote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef Brennel het volgende:
Ohja, hele fijne dagen allemaal! Doe vooral waar je zelf zin in hebt, wat dat dan ook is, en maak er maar wat moois van
Valt nog best mee.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef D.Rose het volgende:
wtf
14 topics sinds ik om 1&:30u wegging
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:46 schreef Noortje. het volgende:
Hihi als ik aan mijn neus zit knakt hij.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef Brennel het volgende:
Ohja, hele fijne dagen allemaal! Doe vooral waar je zelf zin in hebt, wat dat dan ook is, en maak er maar wat moois van
Uuhm, ik ga niet slapen hoorquote:
JAquote:
Ja, vond ik ook wel maar het kwam een beetje onverwacht.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, ik vond het alleen weer grappig dat jij een nieuw topic in het leven mocht roepen.
Guis
Halleuquote:
Ik dacht dat die aan het stijgen wasquote:Op donderdag 25 december 2008 00:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sorry, het is laat, mijn niveau daalt enzulks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |