Fijne dagen Brennel. Doei !quote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef Brennel het volgende:
Ohja, hele fijne dagen allemaal! Doe vooral waar je zelf zin in hebt, wat dat dan ook is, en maak er maar wat moois van
Valt nog best mee.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef D.Rose het volgende:
wtf
14 topics sinds ik om 1&:30u wegging
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:46 schreef Noortje. het volgende:
Hihi als ik aan mijn neus zit knakt hij.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef Brennel het volgende:
Ohja, hele fijne dagen allemaal! Doe vooral waar je zelf zin in hebt, wat dat dan ook is, en maak er maar wat moois van
Uuhm, ik ga niet slapen hoorquote:
JAquote:
Ja, vond ik ook wel maar het kwam een beetje onverwacht.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, ik vond het alleen weer grappig dat jij een nieuw topic in het leven mocht roepen.
Guis
Halleuquote:
Ik dacht dat die aan het stijgen wasquote:Op donderdag 25 december 2008 00:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sorry, het is laat, mijn niveau daalt enzulks.
Enzulks? Da's echt een koffiebekertje-woord!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sorry, het is laat, mijn niveau daalt enzulks.
Huh niet? ooh sorry!quote:
Thanks, maar ben er nog wel eventjesquote:Maar voor het geval jij wel gaat: sweet dreams
Een koffiebekertjewoord?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Enzulks? Da's echt een koffiebekertje-woord!
Zodra de posts in de 290 komen ga ik me altijd rustig houdenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel maar het kwam een beetje onverwacht.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik dacht dat die aan het stijgen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |