quote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef Brennel het volgende:
[..]
Springen? Mag ik er ook rustig in gaan liggen?
/flauw
Slaap lekker Roel
Niet dat ik weet. Maar hoe dan ook, het shirt wat ik heb heb ik zélf van mij eigen geld gekocht.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat waren ze ook toch?
Edit: Oh je editte. Volgens mij zei Giel wel zoiets.
CHAPEAU!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geen! Ik kon niet kiezen, en toen ik eindelijk een keuze had gemaakt was ik het een paar uur later vergeten.
Heb dus op een andere manier gedoneerd wat ik (eigenlijk niet) kon missen.
Toch niet erg dan.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Aan de stand zeiden ze 100%, dus daar maak ik uit op dat de shirts gesponsord zijn.
The Universal, van Blur. Maar die is fijn tijdens SR gedraaid en staat niet in de lijst van komende week.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
Welke tracks hebben jullie aangevraagd?
Oh daar heb ik overheen gelezen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar hoe dan ook, het shirt wat ik heb heb ik zélf van mij eigen geld gekocht.
Ja, maar als ik jou 10 euro geef voor SR en iemand koopt een t-shirt van 10 euro voor SR hebben ze 20 euro.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Aan de stand zeiden ze 100%, dus daar maak ik uit op dat de shirts gesponsord zijn.
De uitkomst van wat ik bedoelde met creatief boekhouden dusquote:Op donderdag 25 december 2008 01:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, maar als ik jou 10 euro geeft voor SR en iemand koopt een t-shirt van 10 euro voor SR hebben ze 20 euro.
Als ik jou 10 euro geef en jij koopt daat een t-shirt van hebben ze er maar 10
Als iemand mij 20 euro geeft voor SR en aan de stand een shirt koopt hebben ze 20 euro.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, maar als ik jou 10 euro geeft voor SR en iemand koopt een t-shirt van 10 euro voor SR hebben ze 20 euro.
Als ik jou 10 euro geef en jij koopt daar een t-shirt van hebben ze er maar 10
Zie editquote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Welk nummer van Jeremy's / Katy Perry?
Trustenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat ik mezelf maar es naar bed sleep.
Dat bedoelde ik dus ook. Maar we moeten niet op WH bashen maar op die chick.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik jou 10 euro geef en jij koopt daar een t-shirt van hebben ze er maar 10
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Noortje. het volgende:
Waarom wijzigt iedereen zijn/haar post als ik ze quote
Ja ik zag het al, vandaar ookquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Noortje. het volgende:
Waarom wijzigt iedereen zijn/haar post als ik ze quote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |