Goed plan. Mag ik erbij?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat ik mezelf maar es naar bed sleep.
Trusten Roel, veel plezier morgen met je ouders/zusje.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Aan de stand zeiden ze 100%, dus daar maak ik uit op dat de shirts gesponsord zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef D.Rose het volgende:
Da's niet waar natuurlijk, want de kosten van de shirts gaan van de opbrengst af, dus dat is verlies van SR geld.
Da's nog eens creatief boekhouden zegquote:Op donderdag 25 december 2008 01:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik en een kennis hebben de hele dag voor het huis gecollecteerd voor mensen die niet in de rij wilden staan.
Die kennis heeft van dat geld een paar shirts voor zichzelf gekocht bij die stand van het rode kruis / whoever. Zij verzekerden mij echter dat dat geld 100% naar Serious Request ging, en het leek voor mij dus helder dat het dan niet uitmaakt of het door de gleuf gaat of hierheen
Ik via de website een hele hoop voor in totaal meer dan 1000 euro, maar dat was omdat ik ze voor de bellers naar het callcenter (waar ik dus zat) invoerdequote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
Welke tracks hebben jullie aangevraagd?
Geen! Ik kon niet kiezen, en toen ik eindelijk een keuze had gemaakt was ik het een paar uur later vergeten.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik en een kennis hebben de hele dag voor het huis gecollecteerd voor mensen die niet in de rij wilden staan.
Die kennis heeft van dat geld een paar shirts voor zichzelf gekocht bij die stand van het rode kruis / whoever. Zij verzekerden mij echter dat dat geld 100% naar Serious Request ging, en het leek voor mij dus helder dat het dan niet uitmaakt of het door de gleuf gaat of hierheen
Ah duidelijkquote:Op donderdag 25 december 2008 01:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[..]
Da's niet waar natuurlijk, want de kosten van de shirts gaan van de opbrengst af, dus dat is verlies van SR geld.
Maar goed, nu toch niets meer aan te doen
http://fok.3fmfan.nl/requests/quote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
Truste Roel!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maargoed; uitkomst van vorige topic 2: ik ga haar vertellen dat ze toch maar beter de kosten van die shirts alsnog over kan makenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Da's nog eens creatief boekhouden zeg.
Katy Perry - Hot N coldquote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
Maar andere mensen hadden die shirts nog kunnen kopen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Aan de stand zeiden ze 100%, dus daar maak ik uit op dat de shirts gesponsord zijn.
Ik Arthur Baker/Al Green - The message is LOVEquote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
Dat is alleen waar als ze uitverkocht zijn, en of dat zo is weet ik niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar andere mensen hadden die shirts nog kunnen kopen.
Springen? Mag ik er ook rustig in gaan liggen?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het bed is groot genoeg, dus spring er maar in.
lavender marillionquote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
Welk nummer van Jeremy's / Katy Perry?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Katy Perry
Jeremy's
Bianca Ryan.
Prodigy - Breathequote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
Dat waren ze ook toch?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat is alleen waar als ze uitverkocht zijn, en of dat zo is weet ik niet.
Charly Lownoise & Mental Theo op 140quote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
Dat heb ik gemist vanmiddagquote:Op donderdag 25 december 2008 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Het emotionele stukje met Cortons filmpje en de tranen van de heren zal ook nog wel online komen.
Geenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:11 schreef Guis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |