The Kooksquote:Op donderdag 25 december 2008 01:26 schreef Cee het volgende:
Haunter, ik had m'n post ge-edit maar misschien heb je 't gemist. Is het toevallig deze?
Welterustenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:18 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen lieve mensen.
Maar er zit wel iets inquote:
nee, heb 100 euro betaald voor lavender, timur gesponsord en drie sms jes gestuurd en novastar gedownloadquote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef D.Rose het volgende:
Anyway, wie heeft er hier eigenlijk met 1 van de Fok akties meegedaan? En met welke?
Heb er, behalve mezelf, niemand over gehoord
Zoveel staat er niet eens op mijn bankrekening.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kon voor 25 euro die punt achter je naam weghalen?
Nee hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef evert het volgende:
pfff heb geen rust om lekker te zitten of om te pitten....
dan maar gewetensvraag: ben ik de enige man hier die vandaag tranen in zijn ogen kreeg?
(of moet ik me er voor schamen?)
Als ik toch eens zo rijk wasquote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh was jij dat! Dacht al: Wie stuurt toch die tienduizenden berichten
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan zijn er de afgelopen maanden meerdere Kayleighs geboren
Soortvanquote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Marc63 het volgende:
Guis is hard aan het zoeken op de lijst waar Elvis
Ik heb op het werk meegedaan en 3 liedjes aangevraagd. Op fok niet meegedaan.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef D.Rose het volgende:
Anyway, wie heeft er hier eigenlijk met 1 van de Fok akties meegedaan? En met welke?
Heb er, behalve mezelf, niemand over gehoord
Nou, die punt past wel bij jou hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zoveel staat er niet eens op mijn bankrekening.
Hij blijft leuk.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Marc63 het volgende:
Guis is hard aan het zoeken op de lijst waar Elvis
Ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 25 december 2008 01:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik, met de actie van SHE.
Die naaktreportage boeit me echt helemaal niets, maar het initiatief vind ik tof en ik wist niet hoe ik anders 'leuk' kon doneren aan 3fm.
Voor tranen moet je je nooit schamenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef evert het volgende:
dan maar gewetensvraag: ben ik de enige man hier die vandaag tranen in zijn ogen kreeg?
Ben ik blij om.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, die punt past wel bij jou hoor
Ik bijna maar net niet helemaalquote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef evert het volgende:
Je kon helpen door te downloaden?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef evert het volgende:
[..]
nee, heb 100 euro betaald voor lavender, timur gesponsord en drie sms jes gestuurd en novastar gedownload
Verkeerde forum?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef NatteBever het volgende:
Welk liedje draaiden ze nou net op 538?
Voorstel doen aan Danny ??quote:
Als het kunstzinnige en mooie foto's zijn wil ik ze ook zeker wel zien, ik ben wel van dat soort dingen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, ook of je ze te zien krijgt als je niet gedoneerd hebt, maar dat zal wel, tis toch internet he
.
Sinds Rick v V daar weg is heb ik geen 538 meer geluisterdquote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef NatteBever het volgende:
Welk liedje draaiden ze nou net op 538?
het thema lied, via i tunesquote:Op donderdag 25 december 2008 01:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kon helpen door te downloaden?
Foeiquote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het moment dat Giel en in mindere mate Coen en Sander braken bij Eric Corton vanmiddag, daar kreeg ik ook vochtige ogen van.
Vast welquote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, ook of je ze te zien krijgt als je niet gedoneerd hebt, maar dat zal wel, tis toch internet he
.
Owquote:
Het is zo gewoon om Coen en Sander te typenquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het moment dat Giel en in mindere mate Coen en Sander braken bij Eric Corton vanmiddag, daar kreeg ik ook vochtige ogen van.
Ik ken heel SHE niet (behalve van die paar posts hier de afgelopen dagen). Naaktfoto's van haar zullen me net zoveel doen als van een andere willekeurige dame.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Dat moment was inderdaad erg ontroerend.quote:
Dan groeit je Ilse De Lange?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken heel SHE niet (behalve van die paar posts hier de afgelopen dagen). Naaktfoto's van haar zullen me net zoveel doen als van een andere willekeurige dame.
newbiequote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Noortje. het volgende:
JONGENS! IK BEN AL TWEE KEER GEQUOTE DOOR EEN 3FM DJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111einz!!!11
Same herequote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat moment was inderdaad erg ontroerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |