Dankje! Jij ookquote:
Thanks, Brennel! Slaapze.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:18 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen lieve mensen.
@Guis: draai-ze nog!
Trustequote:
Als je mijn uitleg niet snapt hou ik er maar over op. Een beetje IQ is wel vereist om het te snappenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als iemand mij 20 euro geeft voor SR en aan de stand een shirt koopt hebben ze 20 euro.
Het enige verschil in opbrengst is of de ander nou wel of niet een shirt zou kopen, dat is nu dus ook zo alleen worden er 2 shirts verkocht ipv 1, waarvan het geld anders toch naar het rode kruis gaat
Het "tutututututuuu" wordt een paar keer herhaald, en het is nogal een vrolijk melodietje..quote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef Haunter het volgende:
Aargh, ik zoek een nummer die ik af en toe ook voorbij heb horen komen deze SR. Ik dacht zelf aan Razorlight (qua stem) en het heeft een catchy gitaarrifje met een catchy stukje tekst "tutututututuuu". HELP!![]()
Ik heb dit jaar meer gevolgd op het forum tov vorig jaar, volgend jaar ben ik van plan nog actiever te zijn.
Ik snap echt he-le-maal níets van jouw logica.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als iemand mij 20 euro geeft voor SR en aan de stand een shirt koopt hebben ze 20 euro.
Het enige verschil in opbrengst is of de ander nou wel of niet een shirt zou kopen, dat is nu dus ook zo alleen worden er 2 shirts verkocht ipv 1, waarvan het geld anders toch naar het rode kruis gaat
Kennissen van mij hebben hun dochtertje dat een maandje geleden is geboren Kayleighquote:Op donderdag 25 december 2008 01:18 schreef Noortje. het volgende:
Heu, een vriend van mij gaat binnenkort naar Marillion.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik zag het al, vandaar ook
[..]
Tofquote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kennissen van mij hebben hun dochtertje dat een maandje geleden is geboren Kayleighgenoemd...
Tuut tuut tuut de groetjes van Ruud?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Haunter het volgende:
Om nog maar even op mezelf terug te komen:
[..]
Het "tutututututuuu" wordt een paar keer herhaald, en het is nogal een vrolijk melodietje..
Jordy van Loon - Toverbal?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Haunter het volgende:
[..]
Het "tutututututuuu" wordt een paar keer herhaald, en het is nogal een vrolijk melodietje..
Hij viel hier eergisteren binnen met het verhaal dat ze de t-shirt stand geplunderd hadden en hij vond de manier waarop wel slim. Nu wij er commentaar op hebben heeft ie ineens maar 1 shirt en dat heeft ie zelf betaald.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook. Maar we moeten niet op WH bashen maar op die chick.
Gelukkig weet je zelf goed wat voor platen je leuk vindt dan.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]. Dacht zelf ook al dat het duidelijker was met titel erbij, maar moest ze eerst opzoeken
.
Heb je geen tekst oid? Of een tijdstip waarop het werd uitgezonden? Dan kan je 't terugzoeken in de streams: http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_verwachtgemistquote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Haunter het volgende:
[..]
Flikker opquote:Op donderdag 25 december 2008 01:20 schreef NatteBever het volgende:
Hallo daar, dat waren een paar mooie dagen!
Ja nou ja ik snap het ook niet meer, helemaal niet met zijn logica. Maar we kunnen er toch niets meer aan veranderen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij viel hier eergisteren binnen met het verhaal dat ze de t-shirt stand geplunderd hadden en hij vond de manier waarop wel slim. Nu wij er commentaar op hebben heeft ie ineens maar 1 shirt en dat heeft ie zelf betaald.
Hoef je geen excuses voor aan te bieden, is volkomen terecht.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef Brennel het volgende:
[..]
Flikker op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, dat moest even.
Ja, zoals ik al zei het was rond 14.00.. maar het vage is, tussen die 2 uren in die streams zit een best groot gat.. oftewel, een stuk is overgeslagen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je geen tekst oid? Of een tijdstip waarop het werd uitgezonden? Dan kan je 't terugzoeken in de streams: http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_verwachtgemist
Ik snap hem wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik snap echt he-le-maal níets van jouw logica.
Als hij een audiofragment heeft kan hij de tekst toch ook googlen?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:21 schreef cygnusx het volgende:
gooi anders is ff een audiofragment online, anders weten we nooit welke plaat je bedoelt natuurlijk.
Mooie naamquote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kennissen van mij hebben hun dochtertje dat een maandje geleden is geboren Kayleighgenoemd...
Of het is een nummer wat tijdens de reclames is gedraaid?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei het was rond 14.00.. maar het vage is, tussen die 2 uren in die streams zit een best groot gat.. oftewel, een stuk is overgeslagen.
...quote:Op donderdag 25 december 2008 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik snap hem wel.
Anders zouden ze een shirtje gekocht hebben dus 20 euro aan SR besteed. Nu hebben ze 20 euro aan wh of vriending gegeven EN kopen nog een shirt. Dus 40 euro aan SR besteed.
Ik heb volgens mij het deuntje dat je bedoelt in m'n hoofd op dit moment, en dan alleen het 'tutututu' gedeelte maar ik kom (nog) niet op de naam.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wist de titels niet meerquote:Op donderdag 25 december 2008 01:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gelukkig weet je zelf goed wat voor platen je leuk vindt dan.
Trustenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef Brennel het volgende:
Goed, pilsje is op, dus nu ga ik echt weg
Ik, met de actie van SHE.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef D.Rose het volgende:
Anyway, wie heeft er hier eigenlijk met 1 van de Fok akties meegedaan? En met welke?
Heb er, behalve mezelf, niemand over gehoord
Doeiquote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef Brennel het volgende:
Hoe heten die kennissen?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fijne feestdagen!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef Brennel het volgende:
Oh was jij dat! Dacht al: Wie stuurt toch die tienduizenden berichtenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
Geenik kon niet kiezen.
Kheb ipv een aanvraag gewoon 6 dagen zitten sms-en
Rond de hele uren stond er steeds een pauze-cd op... zat ie daar niet tussen?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:22 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei het was rond 14.00.. maar het vage is, tussen die 2 uren in die streams zit een best groot gat.. oftewel, een stuk is overgeslagen.
Trustequote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef Brennel het volgende:
P & Pquote:
Je kon voor 25 euro die punt achter je naam weghalen?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik, met de actie van SHE.
Die naaktreportage boeit me echt helemaal niets, maar het initiatief vind ik tof en ik wist niet hoe ik anders 'leuk' kon doneren aan 3fm.
SCHAAM JE!quote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef evert het volgende:
pfff heb geen rust om lekker te zitten of om te pitten....
dan maar gewetensvraag: ben ik de enige man hier die vandaag tranen in zijn ogen kreeg?
(of moet ik me er voor schamen?)
The Kooksquote:Op donderdag 25 december 2008 01:26 schreef Cee het volgende:
Haunter, ik had m'n post ge-edit maar misschien heb je 't gemist. Is het toevallig deze?
Welterustenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:18 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen lieve mensen.
Maar er zit wel iets inquote:
nee, heb 100 euro betaald voor lavender, timur gesponsord en drie sms jes gestuurd en novastar gedownloadquote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef D.Rose het volgende:
Anyway, wie heeft er hier eigenlijk met 1 van de Fok akties meegedaan? En met welke?
Zoveel staat er niet eens op mijn bankrekening.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kon voor 25 euro die punt achter je naam weghalen?
Nee hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef evert het volgende:
dan maar gewetensvraag: ben ik de enige man hier die vandaag tranen in zijn ogen kreeg?
Als ik toch eens zo rijk wasquote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef jmac het volgende:
[..]
Oh was jij dat! Dacht al: Wie stuurt toch die tienduizenden berichten
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan zijn er de afgelopen maanden meerdere Kayleighs geboren
Soortvanquote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Marc63 het volgende:
Guis is hard aan het zoeken op de lijst waar Elvis
Ik heb op het werk meegedaan en 3 liedjes aangevraagd. Op fok niet meegedaan.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:23 schreef D.Rose het volgende:
Nou, die punt past wel bij jou hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zoveel staat er niet eens op mijn bankrekening.
Hij blijft leuk.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Marc63 het volgende:
Guis is hard aan het zoeken op de lijst waar Elvis
Ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 25 december 2008 01:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik, met de actie van SHE.
Die naaktreportage boeit me echt helemaal niets, maar het initiatief vind ik tof en ik wist niet hoe ik anders 'leuk' kon doneren aan 3fm.
Voor tranen moet je je nooit schamenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef evert het volgende:
Ben ik blij om.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, die punt past wel bij jou hoor
Ik bijna maar net niet helemaalquote:Op donderdag 25 december 2008 01:25 schreef evert het volgende:
Je kon helpen door te downloaden?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef evert het volgende:
[..]
nee, heb 100 euro betaald voor lavender, timur gesponsord en drie sms jes gestuurd en novastar gedownload
Verkeerde forum?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef NatteBever het volgende:
Welk liedje draaiden ze nou net op 538?
Voorstel doen aan Danny ??quote:
Als het kunstzinnige en mooie foto's zijn wil ik ze ook zeker wel zien, ik ben wel van dat soort dingen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, ook of je ze te zien krijgt als je niet gedoneerd hebt, maar dat zal wel, tis toch internet he
.
Sinds Rick v V daar weg is heb ik geen 538 meer geluisterdquote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef NatteBever het volgende:
Welk liedje draaiden ze nou net op 538?
het thema lied, via i tunesquote:Op donderdag 25 december 2008 01:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kon helpen door te downloaden?
Foeiquote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het moment dat Giel en in mindere mate Coen en Sander braken bij Eric Corton vanmiddag, daar kreeg ik ook vochtige ogen van.
Vast welquote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, ook of je ze te zien krijgt als je niet gedoneerd hebt, maar dat zal wel, tis toch internet he
.
Owquote:
Het is zo gewoon om Coen en Sander te typenquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het moment dat Giel en in mindere mate Coen en Sander braken bij Eric Corton vanmiddag, daar kreeg ik ook vochtige ogen van.
Ik ken heel SHE niet (behalve van die paar posts hier de afgelopen dagen). Naaktfoto's van haar zullen me net zoveel doen als van een andere willekeurige dame.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Dat moment was inderdaad erg ontroerend.quote:
Dan groeit je Ilse De Lange?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken heel SHE niet (behalve van die paar posts hier de afgelopen dagen). Naaktfoto's van haar zullen me net zoveel doen als van een andere willekeurige dame.
newbiequote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Noortje. het volgende:
JONGENS! IK BEN AL TWEE KEER GEQUOTE DOOR EEN 3FM DJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111einz!!!11
Same herequote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat moment was inderdaad erg ontroerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |